Leader - Fiilis-juoma??

Joku muukin on näköjään "törmännyt" tuohon asematunnelin lähetyssaarnaajaan. Mies voi silmät kiiluen myydä kelle tahansa mitä tahansa.

Leaderin pojat yrittävät näköjään ahneuksissaan päästä vähittäiskauppaan. Saa nähdä, miten käy. Juomahan on ihan täyttä kusetusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarttuipa tollanen sitte ehraminhakureissulta mukaan. Varsin raikas juoma, kyllähä näitä vois kesähelteillä tölkin tai pari lipitellä. Mitää "vaikutuksia" en odottanu enkä huomannu

Joku muukin on näköjään "törmännyt" tuohon asematunnelin lähetyssaarnaajaan. Mies voi silmät kiiluen myydä kelle tahansa mitä tahansa.

Leaderin pojat yrittävät näköjään ahneuksissaan päästä vähittäiskauppaan. Saa nähdä, miten käy. Juomahan on ihan täyttä kusetusta.

Ei hitto, repesin kun luin tätä threadiä tässä... Toissapäivänä piti saada jotain patukkaa, oli joku vartti aikaa luennon ja työn välissä niin juoksin tunneliin ajatellen että menen siihen toiseen kauppaan siinä vieressä jossa isompi patukkavalikoima. Halusin vain yhden patukan jossa olisi arvot kohdillaan jos nyt söisi biitsisäiden tullessa kevyesti. Olin jotenkin täysin joko unohtanut tai sitten en edes tiennyt että tämä fiiliksiä yms myyvä kauppa sijaitsee siinä myös. Kiireessä lampsin paikalle ja heti joku kiilusilmä oli siinä kysymässä mitäs etsin. "Patukoita". Sitten se osoitti hyllylle jossa oli tasan yhdenlaisia patukoita. Mä ihmettelin että missäs ne kaikki muut patukat ovat. Joojoo otetaan tosta vaan se patukka sitten ihan sama arvoista... en mä ymmärrä mitä sitten kävi mutta mulla oli seuraavaksi handussa 20 kpl niitä paskojen arvojen omaavia patukoita. Vasta kun olin ne ostanut ja saanut jonkun ihmeen puljun kortin käteen tajusin olevani väärässä paikassa.

Siinä samalla tämä myyjä rupesi tunkemaan kaikkea lehteä ja muuta kouraan ja osoitti jonkun lehden takasivulta jotain purkkia että "tunnetkos tätä tuotetta? Sen väitetään lisäävän lihaskasvua 13-kertaiseksi (tms)". Sain sanottua ettei mun kärsivällisyys riitä mihinkään tuollaisiin pillereihin, luulisi siitä myyntipuheen loppuvan mutta eii; "kuitenkin kannattaisi tutustua tähän aineeseen, kunnon ihmeainetta, tosi vahvasti myyvät sitä. Entäs sitten tämä Fiilis-juoma, haluatko maistiaisen?". "En halua, olen maistanut kun jakoivat ilmaiseksi leffassa, minusta tuo juoma on pahaa". No perkele tässä mä sitten istun ja juon tuolta kaupasta ostamaani pahan makuista Fiilis-juomaa, mussuttaen samasta kaupasta ostamiani pariakymmentä patukkaa joihin mulla ei olisi ollut varaa ja joiden arvot ovat todella huonot verrattuna patukoihin jotka olisin voinut ostaa, mikäli olisin keskiviikkona kävellyt 5 metriä eteenpäin oikeeseen liikkeeseen.

Boldasin noi kohdat siksi, että Fiilis antaa ymmärtää olevansa hyvänolonjuoma, joka aminohappojen avulla saa ihmisen voimaan paremmin. Silti aminohappoja on jumalauta 67 MILLIGRAMMAA per desilitra (=100ml), eli gramman tuhannesosia 67 kappaletta, eli ei mitään merkitystä mihinkään, vaikka kittaa koko purkin, jolloin niitä maagisia aminohappoja saa jopa 221,1 milligrammaa, eli 0,2211 grammaa, OOOOOHHH!!!! :eek: Onkohan nyt varmistettu, että noin valtaisi aminohappovyöry ei vaaranna kenenkään terveyttä? :rolleyes:

Theanine Science By David Tolson @ Bulk Nutrition sanoi:
Theanine may have both mood-enhancing and nootropic properties. In human studies, oral administration of theanine has been reported to dose-dependently increase the production of alpha waves in the occipital and parietal regions of the brain [6-8]. According to one article, this signifies a state of being awake, alert, and relaxed at the same time. This effect occurs within 30-40 minutes of oral administration of 50-200 mg. It should be noted that the study population in this research consisted only of females 18-22 years of age, and this effect has not yet been confirmed in other human populations [8].
Älkääpäs nyt suoralta kädeltä tuomitko tätä juomaa. Tän artikkelin mukaan juuri tuo Iivilin mainitseman 221,1 mg:n pitäisi riittää jonkinlaisiin vaikutuksiin.
Itse en ole koskaan huomannut teellä olevan mitään rauhottavia vaikutuksia, mutta varmasti olette kuulleet niistä, ja ne perustuvat juuri teaniiniin. Tossa samassa artikkelissa mainittiin, että yhdessä kupissa teetä on n. 100mg teaniinia, joten tollanen tölkki vastaa kahta kuppia.

En väitä, että nukahdat 5 min sisällä tölkin nauttimisesta, vaan todennäköisesti vaikutukset ovat samat kuin kahdella kupilla teetä. Tossa juomassa ei ole kofeiiniä yhtään toisin kuin teessä, joten teho saattaa olla jopa hieman suurempi. Lisäksi toi maistuu tod. näk. paremmalta kuin tee:D .

Ja mitä tohon asematunnelin kaupaan tulee, niin mulle ei oo koskaan alettu sielä mitään paskaa jauhaa. Oon saanu sen mitä oon tullu hakee ja täts it. Tottahan se on, että sielä on myynnissä myös kaikennäköstä turhaa nöxnöxiä, mutta kukaan ei pakota ostamaan sitä.

Disclaimer: En ole Leaderin tai JR Fitnessin osakas enkä edes vakioasiakas, vaan halusin tuoda toisen näkökulman tähän juttuun. Tämä ei ole mainos. Postissa mainitun artikkelin puolueettomuudesta en mene takuuseen, koska artikkelin julkasija BulkNutrition myy lisäravinteita.

Ja mitä tohon asematunnelin kaupaan tulee, niin mulle ei oo koskaan alettu sielä mitään paskaa jauhaa. Oon saanu sen mitä oon tullu hakee ja täts it. Tottahan se on, että sielä on myynnissä myös kaikennäköstä turhaa nöxnöxiä, mutta kukaan ei pakota ostamaan sitä.

No aikaisemman postauksen perusteella ne kaiken vitun nöxnöxit kuvainnollisesti sanottuna tungetaan taskuun jonka jälkeen putsataan rahat liikkeelle. Räjäyttää pitäis koko paikka IMHO.

Ei hitto, repesin kun luin tätä threadiä tässä... Toissapäivänä piti saada jotain patukkaa, oli joku vartti aikaa luennon ja työn välissä niin juoksin tunneliin ajatellen että menen siihen toiseen kauppaan siinä vieressä jossa isompi patukkavalikoima. Halusin vain yhden patukan jossa olisi arvot kohdillaan jos nyt söisi biitsisäiden tullessa kevyesti. Olin jotenkin täysin joko unohtanut tai sitten en edes tiennyt että tämä fiiliksiä yms myyvä kauppa sijaitsee siinä myös. Kiireessä lampsin paikalle ja heti joku kiilusilmä oli siinä kysymässä mitäs etsin. "Patukoita". Sitten se osoitti hyllylle jossa oli tasan yhdenlaisia patukoita. Mä ihmettelin että missäs ne kaikki muut patukat ovat. Joojoo otetaan tosta vaan se patukka sitten ihan sama arvoista... en mä ymmärrä mitä sitten kävi mutta mulla oli seuraavaksi handussa 20 kpl niitä paskojen arvojen omaavia patukoita. Vasta kun olin ne ostanut ja saanut jonkun ihmeen puljun kortin käteen tajusin olevani väärässä paikassa.

Siinä samalla tämä myyjä rupesi tunkemaan kaikkea lehteä ja muuta kouraan ja osoitti jonkun lehden takasivulta jotain purkkia että "tunnetkos tätä tuotetta? Sen väitetään lisäävän lihaskasvua 13-kertaiseksi (tms)". Sain sanottua ettei mun kärsivällisyys riitä mihinkään tuollaisiin pillereihin, luulisi siitä myyntipuheen loppuvan mutta eii; "kuitenkin kannattaisi tutustua tähän aineeseen, kunnon ihmeainetta, tosi vahvasti myyvät sitä. Entäs sitten tämä Fiilis-juoma, haluatko maistiaisen?". "En halua, olen maistanut kun jakoivat ilmaiseksi leffassa, minusta tuo juoma on pahaa". No perkele tässä mä sitten istun ja juon tuolta kaupasta ostamaani pahan makuista Fiilis-juomaa, mussuttaen samasta kaupasta ostamiani pariakymmentä patukkaa joihin mulla ei olisi ollut varaa ja joiden arvot ovat todella huonot verrattuna patukoihin jotka olisin voinut ostaa, mikäli olisin keskiviikkona kävellyt 5 metriä eteenpäin oikeeseen liikkeeseen.

:D right on! Ei se turhaan "myyntipäällikkö"- titteliä kanna..veikkaan sen CV:stä löytyvän jotain "automyyntiä" tai vastaavaa..:david:

:D right on! Ei se turhaan "myyntipäällikkö"- titteliä kanna..veikkaan sen CV:stä löytyvän jotain "automyyntiä" tai vastaavaa..:david:

Heh! Sen jätkän pitäisi lopettaa nuo työt samantien ja ruveta vaikkapa kiinteistönvälittäjäksi. Automyyjältä se tosiaan vaikuttaisikin, leipäläpi vaan käy ja asiakkaan kassit täyttyvät kaikella mitä se ei halunnut. Uskomattominta tuossa koko kaupassa oli myös se, että tosiaan oli kiire, ja olin ostamassa läjän paskaa - kortti ei jotenkin käynyt koska liikkeessä oli yhteydet katki, joten menin ja jonotin läheisellä pankkiautomaatilla voidakseni ostaa läjän paskaa käteisellä! Uskomatonta :lol2:

No aikaisemman postauksen perusteella ne kaiken vitun nöxnöxit kuvainnollisesti sanottuna tungetaan taskuun jonka jälkeen putsataan rahat liikkeelle. Räjäyttää pitäis koko paikka IMHO.

Mutta eihän sieltä ole pakko ostaa mitään:lol2: Mä en ymmärrä tätä juttua.
Jos ei osaa sanoa ei niin pitäs peiliin katsoa eikä hakea syitä siitä toisesta osapuolesta.
Sori.

Myönnän että kaveri on ärsyttävä ja tyyli jolla tavaraa kaupataan on aggressiivinen mutta jos asiaa ei pysty handlaamaan niin ei kannata käydä kyseisessä kaupassa ollenkaan ettei se kiiluvasilmäinen kaveri taas työnnä nöxnöxiä persiiseen ja rahasta tästä huvista 1000€.

Voi pikku hellantelttuja kun pahat myyntimiehet saa heikolla itsetunnolla varustetut potarit ostamaan sellaista paskaa, mitä ei tarvitse :D

Just say NO!

En voi tajuta ihmistä, joka menee vakaasti ostamaan yhden patukan, ja tulee kaupasta ulos 20 patukan kanssa valittaen kun tuli ostettua 20 patukkaa. Jotenkin tossa ei logiikka pelaa. Fiilis oli ihan hyvää, tosin ennemmin sitä ostaa laitti kolaa, yhtä terveellisiä kummatkin.

En voi tajuta ihmistä, joka menee vakaasti ostamaan yhden patukan, ja tulee kaupasta ulos 20 patukan kanssa valittaen kun tuli ostettua 20 patukkaa. Jotenkin tossa ei logiikka pelaa. Fiilis oli ihan hyvää, tosin ennemmin sitä ostaa laitti kolaa, yhtä terveellisiä kummatkin.

En mä nyt tiedä millä logiikalla tässä kuuluu pelata jos millään, mutta itse enemmänkin nauroin lopputulokselle kuin valitin. Ei siinä mitään, myin patukoita samana päivänä eteenpäin. Se vaan huvitti että meni väärään liikkeeseen etsien yhtä nopeaa hyväarvoista patukkaa mutta yllätyksekseni liikeessä ei myyty kuin yhtä ainutta patukkatyyppiä. Nopeasti kun jotain haluaa niin ostaa sitten ihan miten vaan kunhan nyt saa jonkun edes niin pääsee lähtemään. Myyjän tarmo tuossa huvitti, mutta ihan hyvällä. Tuolla myyntimeiningillä pääsee kyllä vaikka kuinka pitkälle (paitsi jos haluaa nähdä samat asiakkaat uudelleen...)

Aivan loistavaa juomaa. Sama kun joisi 6-8 kuppia vihreää teetä. Ite otan aina ennen treeniä ja kyllä potkii:rock:

P.S.Se "asematunneli-liike" on loistava jos on vippi. Turha sieltä mitään hifistelyjuttuja ostaa,mutta perusjuttuja kylläkin,ja pitää tingata. En pidä tässä mitään mainospuheita, mutta saa käyttää järkeä;)

Aivan loistavaa juomaa. Sama kun joisi 6-8 kuppia vihreää teetä. Ite otan aina ennen treeniä ja kyllä potkii:rock:

P.S.Se "asematunneli-liike" on loistava jos on vippi. Turha sieltä mitään hifistelyjuttuja ostaa,mutta perusjuttuja kylläkin,ja pitää tingata. En pidä tässä mitään mainospuheita, mutta saa käyttää järkeä;)

Fiilistä juodessa todella menee fiilis, eli se on ihan turhaa litkua!

Ja asematunnelin putiikki suksii, käykää siinä toisessa paremmassa liikkeessä muutaman metrin päässä:rock:

Perkele, kaljoissaan ostin kerran tuota liejua pussillisen ku olivat ryökäleet huoltoasemalla sijoittaneet ne siidereiden viereen :) Siinä sitten ihmettelin, jotta maistuupa kummalle... No, seuraavaan purkkiin kosandeeria sekaan ja meiningi jatkui...

Fiilis

Ostin tuota pari purkkia ja maistui siiderille eli:urjo: :lle. Ei vaikuttanut mitenkään fiiliksiin, ja sisälsi vielä hirveästi turhia lisäaineita.:( Mielummin ostan tauriinia, Ediä tai teetä.

Jos haluatte kuulla paskanjauhamisen jaloa taitoa, niin suosittelen vierailua Helsingin asematunneliin.

se tyyppi myy apinan paskaa testosteronibuusterina jos sille päälle ryhtyy:D kunnon myyntimies

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom