Lasten treenaaminen ja syöminen

Omalla pojalla oli vitunmoiset vatsalihakset pikku poikana ja oli härskin näköinen, kun niin nuorella pojalla, ei ollut rasvaa ja koko poika pelkkää lihasta ja jänteitä. Me pistettiin poika lihotus kurille. Neuvolan hoitaja tuli katsomaan meidän kotia ja rupesi poikaa tutkimaan vauvana ja ihasteli kuinka atleetti vauva oli. Sitten kehui, että onpa ihanan miehekkäät ja pitkät varpaat. Sitten rupesi vaippaa vaihtamaan ja silmät pyöristyi, kun pojalla oli jo syntyessään n. 5cm pippeli lötkönä, niin hoitaja kääntyi kauhuissaan kattomaan mua, kun makasin sohvalla, luuli varmaan, et mulla täytyy olla joku norsun kulli :LOL: Mutta siis asiaan. Mun mielestä on lapsen hyvä urheilla paljon jo pienestä iästä lähtien, mutta kyllä lapsella mun mielestä pitäisi vähän rasvaa olla kropassa, mutta ei mikään pullukka ja tarjota terveellistä ruokaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä ok, niin kauan kun lapsi selvästi omaa harrastusta kohtaan lapsen omaista iloa eikä "treenaminen" vaikuta muuhun elämään leikkeihin, sosiaalisuuteen tai koulun käyntiin.

Mielestäni pienen lapsen ei pidä urheilla vaan harrastaa. Hyvät elämäntavat, ulkoilu ja liikunta on tärkeitä tukipilareita elämässä.

Muistatteko tämän kaverin

Jos aktiivinen lapsi ja vähän nirso ruualle niin eipä se rasva kerry. Veli oli aina sellainen että vatsalihakset näkyi kunnolla ja näkyy myös aikuisena. Minun tyttöä ei myöskään saa lihomaan millään, rasva ei vaan tartu. Poika ollut vähän pehmeämpi vaan eipä enää silläkään isommin rasvaa ole. Eikä kehtaa suklaata syöttää koko ajan että kertyis sitä rasvaa. Kyllä tässä on 7 vuoden aikana yritetty vaikka mitä, punasta maitoa ja vähän kaikkialta helppoja kaloreita. Kasvaa kuitenkin aivan hyvin mutta on hoikka. Liikunnallinen on kun onnistuu käsillä seisonnat, voltit ym temput. Minun mielestä parempi se näin on kuin että syöttää lapset ylipainoiseksi jo ala-aste ikäisenä. Näitäkin näkee nykyään paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom