Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa kyllä päivät käymään vähiin :D Onkos muille tipahdellut kutsuja jonkun maakunnan laskuvarjojääkärikillan saunailtaan/muuhun tapahtumaan? Itse sain kutsun Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan tilaisuuksiin. Pirkanmaan osaston infoon en pääse, mutta tuohon Kanta-Hämeen "puukotus" saunailtaan olisi tarkoitus mennä. Ketään muita menijöitä?

Ei mulle oo mitään kutsuja tullu. :(
Ilmeisesti joka maakunnasta ei lvj-kiltaa löydy. Ihan hyödyllinen tilaisuushan tuo oli, mutta ei nyt mitään elintärkeää tietoa tullut. Tämänhetkiset varusmiehet vähän kertoilivat tarinaa ja antoivat jotain vinkkejä. Joo ja niin, "hiustyyli on vapaa kunhan se kiiltää" :hyvä:

K46 kotiutui eilen, toivotan hikisiä hetkiä kurssille 47... :thumbs:

Oletan, että olit itse kyseisellä kurssilla. Jos ryyppäämiseltä kerkiät niin kertoisitko millanen meno ekoilla viikoilla suunnilleen on? Ja missä vaiheessa nuo lähtötasotestit pidetään? Kiitos ja kumarrus. :dance2:

Onnittelut kurssi 46:lle kotiutumisesta! Se on kyllä hieno fiilis kun sieltä kotiin pääsee. Luulenpa että taas pukkaa harmaita hiuksia jonkun laivayhtiön porukalle! Kai porukka vielä kurssiristeilyt järkkää? Meidän kurssia ei laskettu laivaan ennen kuin Viking Linen ystävällinen henkilökunta piti puhuttelun koko porukalle jossain terminaalin sivuhuoneessa. Kuulemma aiempina vuosina kyseisen porukan iloiset kurssiristeilyt olivat aiheuttaneet hieman isompaa närkästystä :)

Tsemppiä myös alkavalle kurssille! Mukava vuosi tiedossa ;)

no mentiin laivaan hammassyrjän juoksijoina ja sillä nimellä ei kannata viking linelle enääkoskaan koittaa.. reissu oli helvetin härski ja hauska..

kotiutuspäivä oli itse oikeestaan tosi paska. helvetin haikee fiilis ainakin itellä ja suurimmalla osalla äijistä. päiväkään en vaihtaisi..
kurssille 47 toivottelen helvetin kuumia ja kylmiä päiviä

TARKASTUSRIVISTÖÖN MARS MARS!!!!!!!!!!!!

no mentiin laivaan hammassyrjän juoksijoina ja sillä nimellä ei kannata viking linelle enääkoskaan koittaa.. reissu oli helvetin härski ja hauska..

kotiutuspäivä oli itse oikeestaan tosi paska. helvetin haikee fiilis ainakin itellä ja suurimmalla osalla äijistä. päiväkään en vaihtaisi..
kurssille 47 toivottelen helvetin kuumia ja kylmiä päiviä

TARKASTUSRIVISTÖÖN MARS MARS!!!!!!!!!!!!

Kurssi 44 oli Siljalla Linella nimellä "Jyväskylä Downhill":)

Ps. viimeisillä on kiire!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom