Laskiaispullat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sinking
  • Aloitettu Aloitettu
Itse tuli tehtyä pullat, ja tottakai niistä piti nauttia kun niitä oli kerran leivottukin. :rock: Oliskohan 3 tai 4 mennyt eilen. Mut eipä tule enempää syötyäkään, joten morkkikset hiiteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko pyörähtää kohta hakemassa parit pullat ja tökätä sumpit tulille.

Aina ei tarvitse elää kuin luostarissa. Pullaa huiviin, perkele.

2 laiskiaispullaa tuli eilen syötyä. Ei jaksanut itse tehdä, joten kaupan pullia. Ja sumpin kera.

Pitänee tehdä iso jauhelihapulla rahkatäytteellä, mutta millä hillon korvaisi :eek:

^ Ketsupilla? :wtf:

Onhan ne laskiaispullat kieltämättä hyviä ja yks on tullu syötyäkin. Harmi vaan ettei koulusta saa enään niitä. :itku:

Itse söin juuri, vaikka dieetille olenkin. Korvasin jalkatreenin jälkeisen malton laskiaispullalla. Ja arvot nyt ei ihan paskat kuitenkaan olleet, sain tosta pullasta n. 7g proteiinia, 43g hiilihydraattia ja 8g rasvaa. Eli ainoa mikä tosta nyt tekee huonon treenin jälkeen malton korvaajaksi on tuo rasvan määrä, mutta aina ei voi voittaa. Ja minun dieetti ei tohon 8g rasvaa kaadu. Huomenna toinen pulla :kippis1:

eipä niitä oikein saa ketolle ujutettua :D

nyt veti pakkotoisto kyllä pohjat, jengi laskee laskiaispullien makrojakaumia. otetaanko se foliohattu hetkeksi pois päästä ja nautitaan ihan vaan pullasta ja elämästä yleensä?

Hahaa, vielä jatketaan laskiaispullathreadia!! Sain eilen syödäkseni sen vikan laskiaispullan pulkkamäen jälkeen. Ja oli kuulkaas hyvää eikä harmittanu yhtään. Arvatkaa mikä harmitti?! Se, et kaveri toi suklaata!! Toin ne töihin tänään jos joku muu tuhois ne. Ja ensi vuonna taas lisää. Ei se tosiaan oo niin vakavaa ja threadejä saa perustaa mistä vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom