Laskettelu Sveitsissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja thyer
  • Aloitettu Aloitettu
Ylläolevaa, siis. Onko kukaan käynyt Sveitsissä tai lähimaissa laskettelemassa ? Itse siellä muutaman kerran käyneenä voin sanoa, että Alpit ovat laskettelijan unelma ! Suunta olisi sinnepäin taas hiihtolomalla. Viimeksi tuli käytyä laskettelukeskus Scuolissa, sitä ennen Arosassa. Muita innokkaita laskijoita, tai Sveitsissä piipahtaneita ? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muu urheilu linkin takaa on thread aiheesta. Voihan aiheesta täälläkin keskustella. Yöllä viimeksi näin märkiä unia alpeista ja laskemisesta. Hikisenä lakanoissa piehtarointi aiheutti vastareaktion. Pettymys oli suuri, kun herätessä huomasin olevani keskellä hellehelvettiä.

Mä kävin tänä talvena laskemassa La Clusazissa, Argentieressä, Les Getsissä ja tietysti Chamonixissa. On se vain mukavaa asua Geneven tuntumassa :)

Aivan joo, ilmanmuuta keskustella voi tuollakin laajemmassa ketjussa :) Ja Ed Winchester, vau ! :o oletko kauankin siellä päin asustellut ? Tosi hienoa varmaan, kelpaisi kyllä itsellenikin !

Viime syksystä oon tallannut ja kun koulut saan päätökseen Suomessa, tänne palaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom