lasketko ikkunoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Firebat
  • Aloitettu Aloitettu
Intin pällitestissä aikanaan kysyttiin, että lasketko rakennuksien ikkunoita tai askelia kävellessäsi. Huomasin, että tuleehan tuota tehtyä.

Voisiko joku psykologiesesti valaistunut kertoa, että mitä tuo ihmisestä kertoo? Pitää varautua skitsokohtauksiin =).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähä OT mut mä laskin pentuna AINA kun ajettiin autolla niitä valotolppia. nykyään on sekin harrastus jäänyt :(

Ihan vitun sairasta, en todellakaan laske!

No jos totta puhutaan, niin kyllä tulee laskettua kertotauluopilla, eli leveys x korkeus (esim. 5 ikkunaa pystysuunnassa ja 5 vaakasuunassa) Tulipahan mieleen, että monestikin esim. tupakkiparvekkeella ollessani laskeskelen ikkunoita.

En laske, mutta laskeskelen mm. kaukosäätimien nappuloiden lukumäärää ja koitan mahduttaa erinäisiä hyräilyjä niihin. Esim. kaukosäätimessä on 56 nappulaa ja koitan hyräillä jonkun 14 sointisen hyräelmän niihin niin monta kertaa, että se joskus menee tasan. Olen koittanut päästä tästä viimeaikoina eroon :D

En laske, mutta laskeskelen mm. kaukosäätimien nappuloiden lukumäärää ja koitan mahduttaa erinäisiä hyräilyjä niihin. Esim. kaukosäätimessä on 56 nappulaa ja koitan hyräillä jonkun 14 sointisen hyräelmän niihin niin monta kertaa, että se joskus menee tasan. Olen koittanut päästä tästä viimeaikoina eroon :D

No tuo on pakkomiellettä pahimmillaan :D

Nämä kuuluisivat oudot tavat thrediin.

Eräs kummallisimmista itsellä on myös lapsuudesta kumpuava tapa laskea neliönmuotoisten esineiden kulmia kunnes pääsee johonkin tasa kymmenlukuun, esim 20,40,60,80,100...

Rupean laskemaan melkein tahtomatta välimerkkejä(siis pilkkuja,pisteitä jne, miksi niitä nyt kutsutaankaan) ja isoja kirjaimia televisio-ohjelmia katsottaessa tekstityksistä.

edit. ja vertaan kumpia on enemmän, merkkejä vai isoja kirjaimia

En laske mutta portaita noustessa tulee usein laskettua portaita.

Joskus, jos esim. lehden sivulla on jotain numeroita, vaikka tuotteiden hintoja ym. niin alan miinustamaan ja plussaamaan niitä lukuja jos niissä olisi jokin yhdistävä luku tai sitten jos niissä olis jotain muuta kivaa yhdisteltävyyttä.

:kaunismieli:

Rupean laskemaan melkein tahtomatta välimerkkejä(siis pilkkuja,pisteitä jne, miksi niitä nyt kutsutaankaan) ja isoja kirjaimia televisio-ohjelmia katsottaessa tekstityksistä.

edit. ja vertaan kumpia on enemmän, merkkejä vai isoja kirjaimia

Toivottavasti sulla ei oo koulussa ollut paksuja tenttikirjoja. Tuo osoittaa suhteellisen heikkoa keskittymiskykyä -> luetun ymmärtäminen ja sisäistäminen :D

Lasken aika usein askeleita, tai aloitan ainakin, mutta yleensä laskeminen unohtuu jossain vähän yli sadan kieppeillä. Portaat lasken varmaan aina, kotirapussakin, vaikka tiedän montako rappusta siellä on :rolleyes: Solkussa maatessa harrastan sitä, että katson "ajastimesta", milloin jäljellä olevan ajan minuuttiluku vaihtuu, ja alan sitten laskemaan mielessäni sekunteja, tavoitteena päästä mahdollisimman lähelle tasaminuuttia/-minuutteja. Lasken esimerkiksi 300:een ja sitten katson siitä minuuttinäytöstä, että osasinko arvioida ajan tarkasti. Hullun touhujahan nämä. Ikkunoita en kyllä laske.

No ei kyllä tulisi mieleenkään :lol2:

Kyllähän noita tulee laskeskeltua. Pakkomielle sieltä harmittomimmasta päästä :) Sitten kun alan laskea naapuritalon tiiliseinästä tiiliä, hakeudun hoitoon.

Lasken tv:stä subien kirjaimia. Voiko subien kirjainten määrän jakaa esim viidellä. ihan sairasta... oon aina tehny. joskus alkaa oikeen vituttaan kun ei tuu katottua ohjelmaa vaan pelkkiä subeja :itku:

edit: itseasiassa oon helvetin hyvä jo siinä. koitin kerran kavereitten kanssa ja ne ei ehtiny ees ajatteleen niitä kirjaimia kun tuli jo uudet. sit luuli et kusetan ku olin niin nopee.

Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä yleensä on jotain parempaakin ajateltavaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom