Laskelmat kuntoon illaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeiz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä sitä laskemaan, otetaan tyylillä 2,2,4,4,6,6,8,8 joka tunti annoksia ja sitten palauttelut päälle aamulla. :D Tosin tällä touhulla kannattaa nesteitä nauttia paljon vetenä, jotta vältettäisiin antinestepöhö aamulla.

Ihmeparannus 3

1.Täytä lasi vedellä
2.Lisää ruokalusikallinen Malto Dextriniä (lähes puhdasta hiilihydraattia, lähimmästä luontaistuotekaupasta)
3.Juo

Tuo on muuten oikeestikkin mahtava juttu yöllä ottaa palautusjuomaa.
Joskus tossa himaan tullessa tuli tehtyä vähän palautusjuomaa ja join puolet yöllä ja puolet aamul.... Täytyy kyl sanoo ettei ollu pelkookaan krapulasta aamulla :thumbs:

Originally posted by Weedie
Tuo on muuten oikeestikkin mahtava juttu yöllä ottaa palautusjuomaa.
Joskus tossa himaan tullessa tuli tehtyä vähän palautusjuomaa ja join puolet yöllä ja puolet aamul.... Täytyy kyl sanoo ettei ollu pelkookaan krapulasta aamulla :thumbs:

Eikös se oo hirveen vaarallista ottaa noita maltodextriini-hormoneja ja viinaa sekaisin? Mä olen kuullu että siitä sekoo ja joutuu sairaalaan ja kuperkeikkatehtaalle.

Hah, toi on tehty ihan noobi juopoille(ja asteikko loppuu jo 1.8 pyh)... puhalsin aamulla 2.4 vaikka olin ollu jo useita tunteja juomatta....
Illalla meni mukavasti pirtua ja pippuri viinaa.

Originally posted by Hullu Kani
Eikös se oo hirveen vaarallista ottaa noita maltodextriini-hormoneja ja viinaa sekaisin? Mä olen kuullu että siitä sekoo ja joutuu sairaalaan ja kuperkeikkatehtaalle.

Ei se yksinään pahaa aivovauriota saa aikaiseksi mutta jos sitä sekottaa muihin vaarallisiin lääkeaineisiin kuten proteiinivalmisteisiin, voi viikatemies tulla ovelle. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom