Laske oma kuolinhetkesi ja testaa elämäntapasi

Elät 51% todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi:D

Vittu mikä musa...

Paska testi. Ton mukaa kuolet 74v jos oot mies ja 81 jos nainen vaikka mitä vastaisit.

Eihän toki. Et tehnyt itse testiä lainkaan. Nuo luvut olivat vain tilastolliset keskiarvot, joita testi sitten vastauksiesi perusteella rukkasi sopiviksi.

Niin ja muistaakseni 28% yli 74v. ja kuolinpäivä 12.11.2056, vain 72-vuotiaana. Hieman tuota kyllä ihmettelen, kun en polta, juo, enkä käytä huumeita. Vissiin sairas suku.

89% varmuudella yli 74 vuotiaaks. 78 vuotiaaks elän ja kuolen lauantaina toukokuun 16. 2065:(. Pitänee laittaa kalenteriin ylös:jahas:

Heh hieno testi. Eka kerralla unohdin sydänsairauden ja ne ruokajutut meni melkein täysin ilman rasteja ohi, 16% mahikset elää yli 74-vuotiaaksi.
Toka kerralla lisäsin ton sydänsairauden listaan ja ruokajuttuihinkin vastailin tarkemmin niin prosentit pomppas yllättäen 49%.

Phuuh. 26% mahis yli 75v. ikään ja 73-vuotiaana kuolen. :rolleyes:

Tavallaan ihan jees testi jollekkin kellä on noissa ravintoasioissa yms. jotain korjaamista. Mut nää on niin näitä.

1%:n mahkut elää 74-vuotiaaks tai yli! Lol

Hah! 1% että joutuisi kärsimään 74 vuotta. Nykyisellä menolla eläisin muka jopa 66 vuotiaaksi mitä kovasti ihmettelen, mutta hyvä niin.

72%:n mahis elää 76-vuotiaaks tai yli! Toi riittää mulle :D

71% mahkut elää yli 75-v ja ennusti kuoliniäksi 79-v.

Ainoa selvästi punttireenarin kannalta persiillään oleva kohtahan tuossa testissä on se vanha "kunnon" BMI.

89% varmuudella elän 81 vuotiaaksi tai yli sen.:rolleyes:

83% varmuudella en näe 75. syntymäpäivääni.

Mä luotan edelleen siihen että muutaman vuoden päästä keksitään pilleri joka poistaa tervan keuhkoista ja kumoaa kaikki tupakan pahat vaikutukset *poks* vaan! :D

Back
Ylös Bottom