Lapsen kasvuun vaikuttava ruokailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todennäkösesti vaikutus on sama.. tai sitten ne vaan murjottaa kun pelkkä malto ei varmaan uppoa kovin hyvin pikkulapselle.

Niin mutta voihan sen sekoittaa mehuun... Go NGV go!

Sitäpaitsi se surullisin asia mitä liika sokeri tekee skideille ei ole se sokerihumala. Mua säälittää katsoa alle 10v kersoja jotka on niin yli lihavia että oksat pois. Ei se ole niiden muksujen vaan niiden vanhempien vika!

J.Jake sanoi:
Niin mutta voihan sen sekoittaa mehuun... Go NGV go!

Sitäpaitsi se surullisin asia mitä liika sokeri tekee skideille ei ole se sokerihumala. Mua säälittää katsoa alle 10v kersoja jotka on niin yli lihavia että oksat pois. Ei se ole niiden muksujen vaan niiden vanhempien vika!
Sanos muuta! Mua toi teidän sanat kosketti oikein paljon, koska olen itse ollut noin 7-14 vuotiaana aivaan sairaan lihava syötetty putte possu. Mut piti kiertää avout kaksi korttelii ja sata metrii ennen mua oli iso kyltti läski vaara.:D

Todennäkösesti vaikutus on sama.. tai sitten ne vaan murjottaa kun pelkkä malto ei varmaan uppoa kovin hyvin pikkulapselle.

Kuvittelinpa sitten tota kun NGV syöttää pikkulapselle lusikan toisensa jälkeen pelkkää maltoa :lol2:

Samoin, itsekin keitän iltaisen typyille munat (syövät valkuaisen kun eivät keltuaisesta piittaa). Lisäksi ovat aivan hulluna tonnikalaan, rahkaan yms. bodiruokaan. Ovat myös mun protskudrinkkien perään, mutta saavat tyytyä vain maistiaisiin.

sama täällä.Ain treenin jälken kinuavat "voima"juomasta jämät.Raejuusto ja munat maistuu:lol2:
kyseesä siis 6 ja 5 v tenavat.Pojan kuva Avatarissa:D

Esim. jos syöttäisin lapselle vauvaiästä täysikäseen asti "puhdasta" ja proteiinipitoista ruokaa, niin kasvaisiko tästä iso ja vahva(tietenkin suhteessa taviksiin)?

Vahva ainakin, mikäli liikunnallisista tarpeista pidetään huolta, mutta ravinnolla ei ylimääräistä pituutta saa, joskin isoksi voi tulla muilla tavoin. Huono ravinto toki voi jättää lyhyeksi, joten siinä mielessä kunnon ruualla tulee isoksi.

Mitäpä noita kyselemään, kun lapselle tulisi jokatapauksessa antaa mahdollisimman hyvää ruokaa

Tänään tuli TV1:ltä pituuteen liittyvä ohjelma, niin tuli mieleen kattoa tällä linkillä Lapsen pituusennuste kuinka pitkiä mun lapsista tulis. Tytöstä n. 174cm ja pojasta 186 tämän hetkisten tietojen mukaan... Eli poika jäis vähän lyhyemmäksi kuin mä. Mutta sitten testasin omalla kohdalla paljon mun pituus olis ennustettu, ku olin 7v ni must olis tullu vaan 182cm... lapset asuu äitinsä luona niin mietityttää saako lapset tarpeeks rasvaa ja lihaa ku naiset tuppaa pelkää noit rasvoja ja poika on vähän ruipelo. Riitahan siit syntyy jos rupeen asiasta puhumaan, mutta täytyy kuitenkin vähän tiedustella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom