Lantion vinouden aiheuttamat ongelmat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kärsin vinosta lantiosta, jonka johdosta eri pituiset jalat (oikea pidempi). Oikea alaselkä tukossa(lievä skolioosi) ja nivuset eri kausina kipeinä tulehdusomaisesti. Harrastan vapaaottelua ja kivut eivät estä lajia harrastamasta, ainoastaan syö motivaatio pala palalta. Katsoin, että järvenpäässä Fysiatri Jussi Timgrenin vastaanotto erikoislääkäri on tehnyt vakuuttavaa työtä lantion suoristamisesta. Järvenpää on tosin liian pitkälle ja yksityinen erikoislääkäri liian kallis. Löytyykö helsingistä osaavaa hoitoa vinolle lantiolle, joka saisi lantion suoraksi ja miehen onnelliseksi. Miten nämä osteopaatit auttavat, ajaako saman asian jos junteroi lantion paikoilleen? voiko lantio palautua takaisin vinoon asentoon.

Finnkiro Olli Andersson...kannattaa käyttää alennuskoodi fitnessaku, niin saat ensimmäisen kerran 50e .Osaava mies...olen ite käynyt myös.Suosittelen!
Paikat Itäkeskuksen maamerkki ja stadin keskusta.

Kärsin vinosta lantiosta, jonka johdosta eri pituiset jalat (oikea pidempi). Oikea alaselkä tukossa(lievä skolioosi) ja nivuset eri kausina kipeinä tulehdusomaisesti. Harrastan vapaaottelua ja kivut eivät estä lajia harrastamasta, ainoastaan syö motivaatio pala palalta. Katsoin, että järvenpäässä Fysiatri Jussi Timgrenin vastaanotto erikoislääkäri on tehnyt vakuuttavaa työtä lantion suoristamisesta. Järvenpää on tosin liian pitkälle ja yksityinen erikoislääkäri liian kallis. Löytyykö helsingistä osaavaa hoitoa vinolle lantiolle, joka saisi lantion suoraksi ja miehen onnelliseksi. Miten nämä osteopaatit auttavat, ajaako saman asian jos junteroi lantion paikoilleen? voiko lantio palautua takaisin vinoon asentoon.

Ite oon oikonu lantiota osteopaatilla, vaatii venyttelyä ja pari käyntikertaa nii pysyy vähä pitempään suorassa. Helpottaa kyllä ainaki selkäkipuihin välittömästi.

Itse olen käynyt myös Timgrenillä..... vanhanliiton lääkäri...ihan pätevä.Suosittelen kummiskin Anderssonin Ollia enempi, jos siellä lantiossa on jotain jumeja.Ensimmäinen kerta jo auttaa kun ne avataan jne.

Kiitos paljon vastauksista.Mulla tämä Si nivelen syndrooma ja lantiovinouma on aiheuttanu nivusiin paljon tulehduksia. Toivottavasti saan valoa urheiluun 15 vuoden jälkeen. Kirjoitan tästä vielä, kuinka lääkärit ja jopa erikoislääkärit eivät saatana vuosia sitten osannu sanoa muutakun, että skolioosi selässä ei voi tehdä mitään. "syntymä vika." Ai että ärsyttää niin monta treeni vuotta mennyt hukkaan ja joutunut olettamaan, että fyysisesti olen vain rajoittuneempi.

Nostan vanhan ketjun, koska samoja vaivoja itselläkin. Onko kukaan löytänyt vaihtoehtoa Jussi Timgrenille? Hän on lomalla syyskuuhun asti ja tarvitsisin hoitoa ennen sitä. Mieluusti fysiatri, mutta muutkin lonkan ja SI-nivelen ongelmiin perehtyneet ammattilaiset kiinnostavat.

Nostan vanhan ketjun, koska samoja vaivoja itselläkin. Onko kukaan löytänyt vaihtoehtoa Jussi Timgrenille? Hän on lomalla syyskuuhun asti ja tarvitsisin hoitoa ennen sitä. Mieluusti fysiatri, mutta muutkin lonkan ja SI-nivelen ongelmiin perehtyneet ammattilaiset kiinnostavat.
Fyssarit, OMT fyssarit, osteopaatit, naprapatit. Valkkaa niistä joku. Hyvä hierojakin auttaa asiassa. Noihin hommiin lääkäriä melko harvoin tarvii.

Back
Ylös Bottom