Langattomasta näppäin/hiiri-yhdistelmästä?

Ikä
43
Eli mikä olisi hyvä vaihtoehto allle 70euron hintaluokassa? Silmiin sattui Logitechin EX100,LX300 ja LX500, eli minkähänlaisia nämä ois? Vai oisko Microsoftilla parempia..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Targus Wireless Rechargeable Mini Optical Mouse - langaton optinen rotta on ollut ihan näppärä ja lähtee alle tuon 70 euron (52.90 euroa)

JohnnyB sanoi:
Targus Wireless Rechargeable Mini Optical Mouse - langaton optinen rotta on ollut ihan näppärä ja lähtee alle tuon 70 euron (52.90 euroa)
Tuossa vaan ei tainnu ku pelkkä hiiri, pitäs saada kumpikin alle sen 70euron..ja mieluummin mustana..

nemesis sanoi:
Tuossa vaan ei tainnu ku pelkkä hiiri, pitäs saada kumpikin alle sen 70euron..ja mieluummin mustana..

joo, totta turiset, luin kyssärin vähän huonosti. Tuo on tosiaan pelkkä rotta.

Nostetaas tämmönen ylös, kun ajattelin hankkia langattoman näppiksen ja hiiren, niin mitäs suosittelette? En ajatellut ihan high-end turbo motherfucker kalleinta ostaa, mutta sellanen keskitason paketti. Ja mielellään musta.

Edit: typoja. Ja onko noissa hiirissä suuriakin eroja, jos ajattelee esim. pelaamista?

About 80-99 euroon saisitte Logitechin LX-700- combon, jossa jossa hiiri voidaan laittaa laturiin, eikä pattereita tartte vaihdella.
lx700.jpg

LX700-2.jpg

No tonhan mä ostan. Kiitos. Unohtu ihan toi virrantarve.

lej sanoi:
No tonhan mä ostan. Kiitos. Unohtu ihan toi virrantarve.

.... mutta edelleen patterit tarttee aina silloin tällöin vaihtaa näppäimistöön. :D

Mixu sanoi:
.... mutta edelleen patterit tarttee aina silloin tällöin vaihtaa näppäimistöön. :D

Itsellä ollut nyt tuo Logitechin langaton näppis reilun vuoden, eikä ole vielä tarvinnut pattereita vaihtaa. Käyttö on ollut hyvinkin runsasta, kun olen tämmönen pelihullu/addikti. Varsinkin tuo ladattava hiiri on ollut mukava ylläri, kestää pelata parikin päivää putkeen ilman latausta.

Mniska sanoi:
johdottomista loppuu patterit kuukauden välein.

Kannataa ostaa ladattavat patterit!! Jos meinaa hommata langattomat "vehkeet" :D . Näppiksessä kestää kyllä paristot noin puol vuotta, ainekin mulla. Hiiren patterit latailen reilun kuukauden välein. Microsoftin sydeemit mulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom