Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myth sanoi:Tuli vaan tuossa mieleen, että sullahan oli se HomePNA -juttu tai kuitenkin joku modeemi (ADSL tai HomePNA) ennen tuota Linksysin purkkia?
Täällä on duunissa muutamalla tommonen kombo ja kukaan ei oo saanu toimimaan tuota yhdistelmää, jos siinä ennen Linksysiä olevassa purkissa (modeemissa) on DHCP -asettelu päällä. Vaan kaikkien on pitänyt laittaa se purkki Gatewayksi ja Linksys DHCP:ksi. Sitten on lähteny suoraan toimimaan. Nyt vaan pitäisi päästä sitä modeemia runkkimaan ja katteleen mitä se on syöny.
Itse asiassa mulle tuli just tänään Zyxelin ADSL -purkki ja nyt alkaa mullakin sen ja Linksysin yhteen konffaaminen. Aikasemmin mulla tuli suora yhteys seinästä ilman mitään purkkeja.
Myth sanoi:Joku samanlainen homma siinä on, kun tuossa linksysissäkin. Sä varmaan joudut soittamaan sille taholle mistä sen sait ja kysellä sieltä ja selittää tilanteen. Mä veikkaisin, että se on tuosta kiinni. Tosin ammattilainen mä en ole.
Kipi I sanoi:Onkohan se linksyssin CD joku pakko saada asennettua?
Jusushi sanoi:Kaikki asetukset pitäs olla kunnossa, oon käyny varmaan sata kertaa läpi. Ja siis kyllä kone verkon löytää, mutta ei saa yhdistettyä ja sitte väittää ettei muka kantoalueella ole verkkoja.
Kipi I sanoi:koitin tuota disabled ja avoin, mutta ei vittu menny nettiin vieläkään :curs: wlan koneen ip 192.168.1.101 muistaakseni
jjj84 sanoi:Komentokehotteessa ipconfig/all näyttää ainakin kaikki ip:t
QUOTE]
Kirjotanko ton wlan koneeseen vai tukisema koneeseen?