Langaton Pätkii...

Ikä
45
onko normaalia,että langaton yhteys saattaa olla aina joskus poikki useita tunteja :curs: ?tulee vaan teksti:ei yhteyttä tai jotain vastaavaa.langan ku pistää välille,ni johan toimii.mutta yhteýs vaikuttaa vähän hitaammalta.(1mega norm.)Vaikuttaako tuohon langattoman toimivuuteen verkon kuormitus tai joku muu vastaava jutska?pari kertaa olen ollut liikkeeseen yhteydessä,mutta en ole oikein selkeätä vastausta saanut.jos tosta "homelinesta" jostain syystä(esim.virtapiikki,ukkonen) häviää muisti,ni silloinhan yhteys ei toimi myöskään langalla?vai toimiiko? kiitos ja anteeksi :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta leski sanoi:
onko normaalia,että langaton yhteys saattaa olla aina joskus poikki useita tunteja :curs: ?tulee vaan teksti:ei yhteyttä tai jotain vastaavaa.langan ku pistää välille,ni johan toimii.mutta yhteýs vaikuttaa vähän hitaammalta.(1mega norm.)Vaikuttaako tuohon langattoman toimivuuteen verkon kuormitus tai joku muu vastaava jutska?pari kertaa olen ollut liikkeeseen yhteydessä,mutta en ole oikein selkeätä vastausta saanut.jos tosta "homelinesta" jostain syystä(esim.virtapiikki,ukkonen) häviää muisti,ni silloinhan yhteys ei toimi myöskään langalla?vai toimiiko? kiitos ja anteeksi :([/QUOTE

En ole asiantuntija,mutta veikkaan että se on rikki.tai sitten koneesi on :wanha: .tai sitten käyttäjä on :david: .et taida oikein älytä nuista koneista joten :thumbs:

joo.tosi mahtava homma.ensin ei tule moneen päivään vastauksia,ja sitten tulee vaan vittuilua :itku: .kyllä kyllä.pitää vissiin hakeutua atk-kurssille tai jotain...asiallisesti yritin vain apua kysellä.taidat hunter killer itse olla näistä atk-asioista :offtopic: kaikkea hyvää sinulle :haart: ,ja tsemppiä :thumbs: loppukesäänjutuistasi päätellen sinulle taitaa maistua :kippis1:

Musta leski sanoi:
joo.tosi mahtava homma.ensin ei tule moneen päivään vastauksia,ja sitten tulee vaan vittuilua :itku: .kyllä kyllä.pitää vissiin hakeutua atk-kurssille tai jotain...asiallisesti yritin vain apua kysellä.taidat hunter killer itse olla näistä atk-asioista :offtopic: kaikkea hyvää sinulle :haart: ,ja tsemppiä :thumbs: loppukesäänjutuistasi päätellen sinulle taitaa maistua :kippis1:

:whip: Aika paha, mies alko itkemään????Soita jollekkin jos apua tartet, mm konepörssin pojat tietää!!!tai mustanpörssin!!!itsehän olen vuotta vaille valmis atk-insinööri, mutta en kai ilmaseksi rupee sua neuvvomaan, spede!!!!!kysyvä ei tieltä eksy, edes netissä.................joojoojoooooo!!!!!!
neuvvokaa nyt black widowta!!!!!
kyllä muuten maistuu,viimeksi sinun luona lauantaina kun Hevilää kannustettiin.

Ilmeisesti tarkotat nettiä joka tulee langattomana jostain palveluntarjoajan tukiasemasta..? Noi nyt on niin alttiita ties mille häiriöille. Esim sää, etäisyys tukiasemasta, näkyvyys (onko taloja eessa jne) vaikuttaa tuohon.. Ei ole mitenkään ihmeellistä että se olisi poikki se yhteys vaikka vähän enemmänkin kerrallaan.

Nosto.

Ihan himaankin rakennettu langaton on hitaampi kuin langallinen lähiverkko. Pyöritin ensin himassa 11b WLANia, sitten 11g vastaavaa. Ostin Showcenterin, että voin katsella leffoja paremmalla kuvanlaadulla telkkarista ja vaihdoin samalla 100Base-T laniin koneetkin - Showcenter tukee 11g WLANiakin, mutta isommilla bittinopeuksilla kuva pätki välillä.

Koneen statistiikasta kun vertailee 54Mbit/s WLANia ja 100Mbit/s nettikäytössä 5Mbit/s DSL-piuhalla niin ero on selvä: molemmilla pääsee toki samaan huippuvauhtiin, mutta parin päivän käytöllä Ethernetin läpi keskiarvot on huomattavasti korkeammalla, vaikka tukiaseman ja koneen välinen etäisyys on vain pari metriä. Vähintään muutaman tunnin välein tulee WLANilla jotain skeidaa (varmaan mikroaaltouuni tms.) linjalle ja hetkellisesti putoaa vauhti nollaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom