Langaton lähetin koneen ja reteoiden välille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Epeli
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on läppäri, joka on usein missä sattuu, ja tästä johtuen olis näppärää pitää siitä roikkuvien johtojen määrä minimissä. Tämä kuitenkin hankaloittaa poppiksen kuuntelua, koska läppärissä on paskat kajarit. Olen pitänyt aparaattia kiinni stereoissa popitellessani ihan johdon avulla, mutta johto pirulainen on sadasta kohtaa katki ja kuuntelusta lähtee nautinto aika tehokkaasti.

Tietääkö jengi suositella jotain lähetintä, joka tössitään koneeseen ja jonka signaalin vastaanottaisi sitten reteoihin tössittävä vastaanotin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kauheen näpsä kun ei ole itunesia ja koneesta lähtee muutakin ääntä kuin biisejä, esim. pelien metelit ja biisit, joita säveltelee itse. Olis tosiaan etsinnässä pelkästään lähetin-vastaanotin-yhdistelmä jolla korvata erillinen kaiutinpiuha.

Logitechilta löytyy Wireless Music System. Mutta se on nähtävästi poistunut myynnistä, sillä sitä ei löydy enää hintaseurannastakaan. Jumbon Prismassa on muistaakseni yksi semmoinen jossain varaston perukoilla ja hintaa taisi olla 50€ (normaalisti joku yli 100€). Duunikaverini hankki tuommoisen ja suositteli minullekin. Minulla ei vaan tuolle ole käyttöä, joten jätin ostamatta.

Täältä voi lukea arvostelun. Lisää arvosteluja löytyy varmasti kun googlettaa "Logitech Wireless Music System".

edit. Tuossa arvostelussakin mainitaan listahinnaksi 150$, joten 50€ on kyllä erittäin halpa hinta kyseisestä purkista.

Logitechilta löytyy Wireless Music System. Mutta se on nähtävästi poistunut myynnistä, sillä sitä ei löydy enää hintaseurannastakaan. Jumbon Prismassa on muistaakseni yksi semmoinen jossain varaston perukoilla ja hintaa taisi olla 50€ (normaalisti joku yli 100€). Duunikaverini hankki tuommoisen ja suositteli minullekin. Minulla ei vaan tuolle ole käyttöä, joten jätin ostamatta.

Täältä voi lukea arvostelun. Lisää arvosteluja löytyy varmasti kun googlettaa "Logitech Wireless Music System".

edit. Tuossa arvostelussakin mainitaan listahinnaksi 150$, joten 50€ on kyllä erittäin halpa hinta kyseisestä purkista.

Löytyi vieläkin halvemmalla: http://www.boostep.fi/product_info.php?products_id=21266

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom