Lamourettes-ryhmä

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika paljon on viime aikoina ollut eri medioissa esillä tämä Lamourettes-tanssiryhmä. Itsekkin tuli niiden esitys nähtyä moottori- ja polkupyörämessuilla täällä Tampereella. Olenko jotenkin poikkeava, kun minua ei ryhmän esitys kummemmin sytyttänyt?(Niin ja olen muuten hetero enne kuin joku kerkiää mainitsemaan) :D Olihan ne hienosti suunniteltuja koreografioita, mutta jotenkin se luontevuus esityksistä puuttui ja lisäksi ne naiset olivat jotenkin, anteeksi nyt vaan, muodottomia, ainakin minun makuuni. Yksi niistä kyllä nousi ylitse muiden, muodokas Suski :kuola: , joka myös poseeraa ryhmän kotisivujen etusivulla.

Kommentteja esityksestä/tytöistä kaivataan! Niin ja niitä :kuvia: on tuolla linkissä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ne kävi meil intis p-kauden päättöjuhlis tanssii ja oli se kyl aikamoist perseenvenytystä. Mut kyl mä ainaki tykkäsin, toisaalta olin just tullu leiriltä ;)

Toi Janita on noista ehdottomasti paras kissa! Muut on vähän semmosia persjalkasia tanttoja, joille monille tekisi dietti hyvää... :whip:

Oon Kuningasankan kanssa samaa mieltä. Ei ne mitenkään säväytä. Tottakai ihan mukavan näköisiä, mutta loppujen lopuksi aika rivikamaa. En ole kylläkään nähnyt liveshowta mutta telkkarista jotain. Tähän threadiin pitäisi "tosimiehenä" vastata että v*ttu mitä misuja mut kun ei ne oo...

Kattelin noita linkitettyjä kuvia niin vois ytimekkäästi sanoa Lamourettesen olevan Vantaan lahja Suomen miehille ;-)

Parhaimmat noista on kyllä Piia ja Minna. Aijaijai... On ne vaan nättejä!

Anu on kyllä kauhea.

Kuningasankka sanoi:
Kommentteja esityksestä/tytöistä kaivataan! Niin ja niitä :kuvia: on tuolla linkissä

:wanha:
No, jos oikeen kovasti vonkaisivat niin saattaisin mä antaa niille, säälistä.

:hyper:

edelbrock sanoi:
Toi Janita on noista ehdottomasti paras kissa! Muut on vähän semmosia persjalkasia tanttoja, joille monille tekisi dietti hyvää... :whip:

Näyttääpä Janita PIKKASEN turhan laihalta mimmiltä...

Richard75 sanoi:
Näyttääpä Janita PIKKASEN turhan laihalta mimmiltä...

Onhan siinä hyvä aihio. Vuoden-parin treenillä siitä saisi ihan kelvollisen :)

Jep, ei aivan omaan makuun. Mutta koska olen mies niin sovinistisesti totean että varmasti persettä osaavat keinuttaa ihan kivasti.
Voin olla väärässä mutta aika monelta noista neidoista taitaisi mikä tahansa lähtö ulos kestää vähintään n. 30 min kun pitää vetää pakkelit naamaan.
Mutta sillä ei ole taas mitään tekemistä jonkun 'shown' kannalta..

On muuten jännä juttu tuo naisten anoreksialook kun kuitenkin suurin osa miehistä tykkää sellaisista sopivan muodokkaista naisista...

;)

protsku sanoi:
On muuten jännä juttu tuo naisten anoreksialook kun kuitenkin suurin osa miehistä tykkää sellaisista sopivan muodokkaista naisista...
;)

Aivan

protsku sanoi:

;)

Ei kaikki. Esim. mä tykkään mieluummin pitkistä ja hoikista...

OMFG! We have a nice berberi here.

1768336.jpg

Töötprööt. Heiluva kuljetus.

1197639.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom