Lamb Of God - Resolution

Ai helvetti mutta Randy kuulostaa julmalta ja riffeissä on munaa.
Eihän tää voi olla huono läpyskä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Aivan törkeän brutaali läpyskä!

Aivan törkeän brutaali läpyskä!
Vitullista paahtoa alusta loppuun. Ei juma, ihan törkeän kova lätty. Uskaltaisin väittää että helposti vuoden parhaita. Tuskan odotus nousi vuoden kohokohdaksi. Viimeksi kultturitalolla oli kyllä meininki kohdillaan mutta kun se mesta tuo mieleen ala-asteen jumppasalin niin se hieman latisti tunnelmaa. Sain tosin Chris Adlerin kapulan joten olin seuraavat kaksi viikkoa pelkkää hymyä. Tässä ehtii vielä kasvattaa Adler-partaakin puolisen vuotta. Siis uittu!!1!

Vitullista paahtoa alusta loppuun. Ei juma, ihan törkeän kova lätty. Uskaltaisin väittää että helposti vuoden parhaita. Tuskan odotus nousi vuoden kohokohdaksi. Viimeksi kultturitalolla oli kyllä meininki kohdillaan mutta kun se mesta tuo mieleen ala-asteen jumppasalin niin se hieman latisti tunnelmaa. Sain tosin Chris Adlerin kapulan joten olin seuraavat kaksi viikkoa pelkkää hymyä. Tässä ehtii vielä kasvattaa Adler-partaakin puolisen vuotta. Siis uittu!!1!

Me niin tsekataan tää sit livenä yhdessä Tuskassa, eiks jea?! Tai no mitä mä edes lähden kysymään, kun voin vaan todeta faktan.

Brutaali? kyllä.
Tylsä? hieman.
Parin kuuntelukerran jälkeen olen pettynyt. Kappaleet tuntuu olevan alusta loppuun tiettyä melkoisen samantyyppistä paahtoa ja nyrkillä v*tusti naamaan takomista, mutta ei mitään sen kummaisempaa. Omat LoG-suosikit löytyy edelleen edellisiltä levyiltä, noista uusista ei vain tule semmoisia säväreitä, enkä löydä mitään erikoisempia koukkujakaan. Saa nähdä, että auttaako edes pakkosoitto.

Pari kertaa oon läpi kuunnellu ja täytyy sanoa, että mun mielestä aika helvetin kovaa kamaa!

Me niin tsekataan tää sit livenä yhdessä Tuskassa, eiks jea?! Tai no mitä mä edes lähden kysymään, kun voin vaan todeta faktan.

Kai saa tulla messiin, pliis pliis pliis?! Kulttuuritalon dissausta en ymmärrä, sehän on ehkä paras paikka kunnon hevikeikalle. Pieni, tiivis ja vitusti meteliä. Ja levy vain paranee joka kerran jälkeen!

Kai saa tulla messiin, pliis pliis pliis?! Kulttuuritalon dissausta en ymmärrä, sehän on ehkä paras paikka kunnon hevikeikalle. Pieni, tiivis ja vitusti meteliä. Ja levy vain paranee joka kerran jälkeen!

Juu mukaan vaan, tervetuloa!
IMO Kultsa on kyllä suhteellisen paska mesta keikoille ylipäätään. Vaikka kuinka hyvin yrittäis miksaa äänet kohilleen, niin silti sen kuulostaa aikamoiselta puurolta siellä verrattuna muihin mestoihin.

Itsehän löysin back in the days itseni pelkkä hame päältä ko. Yhtyeen mosh-pitistä... ja tää uus levy luultavasti ajaisi minut samaan tilaan...

Valitettavan tasalaatuinen teos, joka ei tee juurikaan eroa edelliseen. Tosin tasalaatuinen Lamb Of God tarkoittaa perkuleen kovaa tavaraa joka tapauksessa, mutta jotain puuttuu minun mieleni räjäyttämiseen. Treeni- ja lenkkimusiikkinahan tämä toimii kyllä hyvin

On hyvä levy. Aika tauotta olen kuunnellut autossa ja koko ajan kovenee. Ainut pullonkaula tässä korvien ja levyn välissä on Honda C-RV:n kaiuttimet. Parasta antia on ehdottomasti levyn loppuosa. Aiaiaiaiai!

Back
Ylös Bottom