Lamb Of God @ Helsingin Jäähalli 3.12.2015

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
11234868_1670230939880134_8647749765104497392_n.jpg

Kuva: Pasi Eriksson

Lamb Of God (USA)
Children Of Bodom
+ Special Guest: Sylosis (UK)

To 3.12.2015 Black Box, Helsingin Jäähalli. Ovet klo 18.

LIPUT:

Myyntiin pe 14.8.2015 klo 9.

http://www.lamb-of-god.com/
https://www.facebook.com/lambofgod

18:00 Ovet
18:30 Sylosis (UK)
19:30 Lamb Of God (USA)
21:00 Children Of Bodom

Kysyin palauttamisesta lippupalvelusta, ei mitään vastausta toistaiseksi. (Nyt ollut kaksi arkipäivää aikaa vastata).
Mahtavaa palvelua. Joku korvaava bändihän tuonne on tulossa, mutta tuskin sinne nyt mitään kovin isoa nimeä onnistutaan saamaan tällaisella varoitusajalla.

Tykkään kyllä COBista, mutta olen nähnyt sen 1-2 kertaa vuodessa viimeisen 3 vuoden ajan ja en kyllä olisi tiketistä alkanut nyt ehkä muutenkaan maksaa viittä kymppiä pelkän COBin takia. Luultavasti en olisi mennyt ollenkaan. Pakko kuitenkin todeta COBista, että hieno että painavat keikkaa menemään vaikka Euroopassa on hieman epävakautta ilmassa.

Harmittaa kun en ole LOGia koskaan nähnyt ja uusi levykin oli mielestäni huippu.

Kysyin palauttamisesta lippupalvelusta, ei mitään vastausta toistaiseksi. (Nyt ollut kaksi arkipäivää aikaa vastata).
Mahtavaa palvelua. Joku korvaava bändihän tuonne on tulossa, mutta tuskin sinne nyt mitään kovin isoa nimeä onnistutaan saamaan tällaisella varoitusajalla.

Tykkään kyllä COBista, mutta olen nähnyt sen 1-2 kertaa vuodessa viimeisen 3 vuoden ajan ja en kyllä olisi tiketistä alkanut nyt ehkä muutenkaan maksaa viittä kymppiä pelkän COBin takia. Luultavasti en olisi mennyt ollenkaan. Pakko kuitenkin todeta COBista, että hieno että painavat keikkaa menemään vaikka Euroopassa on hieman epävakautta ilmassa.

Harmittaa kun en ole LOGia koskaan nähnyt ja uusi levykin oli mielestäni huippu.
Minähän en muutenkaan olisi tuonne ollut menossa, mutta mulla on sellainen kutina että tilalle hommataan kuitenkin joku Sabaton tai vastaava hallibändi akselilta Ruotsi-Norja-Tanska.

Vähän veikkaan että lippuja ei saa palauttaa, onhan COB tavallaan illan pääesiintyjä vaikka moni sinne oli lähdössä nimenomaan LOGia katsomaan. Itse menen kuitenkin keikalle koska nuo kaksi muutakin bändiä kuuluvat omiin suosikkeihini enkä ole kumpaakaan nähnyt livenä. Harmittaa kuitenkin LOGin poisjäänti, heittivät Tuskassa viime kesänä hyvän keikan ja odotin tätä keikkaa kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti löytävät hyvän korvaajan, ei pelkkä COB tosiaankaan ole melkein viidenkympin lipun arvoinen.

Ei varmaan meinata kyllä palauttaa rahoja, kun ei tule minkäännäköistä vastausta lippupalvelusta. Ompas totaalisen paskaa palvelua.

Jos Sabaton tulisi, niin vaatisin siinä vaiheessa jo korvauksia kunnianloukkauksesta. :)

Jos Sabaton tulisi, niin vaatisin siinä vaiheessa jo korvauksia kunnianloukkauksesta. :)
Ei tullut vaan tulikin Insomnium.

Arvioidut soittoajat:
Sylosis 18.30.
Insomnium 19.45.
Children Of Bodom 21.15.

Back
Ylös Bottom