Voi kevät, että on hölmöjä juttuja. Missään ei ole mitään järkeä sillä joku voi käydä jalkoihin. "Ajattelin aloittaa bodauksen. No siinä ei ole mitään järkeä, ajattele jos joku yrittää takedownia, mitäs sitte teet?" "Mä lähen tästä lenkille, nähään huomen. Hullu, ajattele, jos joku vie mattoon!" Onko se nyt niin, ettei kusellakaan voi käydä ilman, että on vaarana että joku vie mattoon? Missä maailmassa te elätte? Mua ei ole koskaan kadulla, baarissa taikka kavereiden luona viety mattoon, eikä sen puoleen ole tarvinnu "vetää pystyäkään". Äijät markkinoin lajejaan, niinku ulkona odottas gracien veljekset git päällä tai ainakin säätiedotuksessa olis luvassa ajoittaista turpaanvetoa. Paras vitsi minkä tiedän on nää kurssit "näin kohtaat pistoolihyökkääjän", just selvä, anteeksi mut mää nauran. Mulla jos on pistooli ja mä haluan tappaa sut, sä olet kuollut jo, ei tullu kurssimaksuille katetta ei.
Ja mä väitän, että teidän kaikki valmentajat on paskahousuja ja pelkureita. Ai eivät vai ole? No menkää hyppäämään sit Lahden suurmäestä suksilla. Mut ainahan voi mäkihyppääjän mattoon viedä hyppytornissa, niin kuka sitten nauraa?