Lainaus eräältä foorumilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avv
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Just sanoi:
Ja se oleellinen pointti:
Kiva jos lajinne on toimivaa ja vallan fantastista, en minä sitä tässä kritisoi. Mutta oletko huomannut, että nykyään lajeja markkinoidaan juuri tällaisilla samanlaisilla tyhjänpäiväisillä uhoamisilla. Jos laji on Sen ja sen käyttämää, niin johtopäätös: silloin se on välttämättä toimivaa.
ET TODELLAKAAN OLE AINOA JOKA MYY LAJIAAN TUOLLA TAVALLA!! :curs: Ja sehän tässä ärsyttääkin, kaikki lajit ovat nykyään jonkin erikoisryhmän käyttämiä (niin varmaan). Jokainen voi markkinointinsa tehdä haluamallaan tavalla, mutta sitä samaa vain kuulee joka suunnalta.

Ja sitten kun tähän mentiin: ite oot paljo tyhmempi! :thumbs:

En ole mitenkään ylistänyt hokutoryu jujutsua. Sanon että Krav Maga on paljon parempi vaihtoehto jos haluaa tekniikka joka keskittyy lähinnä itsepuolustukseen.

EN TODELLAKAAN MYY LAJIANI, VOISIN YHTÄ HYVIN SAMALLA TAVOIN KIRJOITTAA TANHUAMISESTA TAI SITTEN KRAV MAGASTA.

Ja tuskin on vikani jos jotkin järjestöt käyttävät hokutoryu kouluttajia kouluttaakseen omaa väkeään?

Ja sitten, saatan olla tyhmä, nuorikin olen. Mutta on se samanlaista, tyhmää käytyöstä nuorelta mieheltä, että itelles. :thumbs:

EDIT: Harrastatko mitään kamppailu/itsepuolustuslajia?
Ja jos sua ärsyttää jotkin lajit jotka mainostavat itseensä niin käänny valkotakkisten puoleen..
Samalla tavalla ne niitä autojakin mainostaa...?

Kovin otat tämän Knarr henkilökohtaisesti... ;)

Uskon, että pointtini tulee selväksi ilman enempiä jankutuksia. Ikäsi ei minua kiinnosta. Voit olla vaikka viisi vuotias ja kunnioitan silti mielipidettäsi.

Tarvitseeko siviileille opettaa ikinä mitään "sotilastekniikkaa" onkin sitten eri asia. Jos tätä ei siviileille tarjota tai siitä ole heille mitään apua, niin miksiköhän sitä sotilas juttua pitää aina vaan nostaa esiin..?

Halusin vain nostaa kärkevästi esiin sen seikan, että mainoslauseet jotka lupaavat niitä valtavan hienoja sotilastekniikoita, ovat vain mainoslauseita. Ja nykyään moni moni laji käyttää tuota samaa puppua... Minua nuo mainoslauseet eivät ärsytä, lähinnä ne vain huvittavat.

Kyllä niitä sotilasjujutsutekniikoita opetetaan ihan peruskurssin jälkeen tai jo sen aikana. Esimerkiksi takakäden suoraa.

Käsittääkseni ajatus sotilastekniikoiden hehkuttamisessa on se, että sotilailla tai poliiseilla ajatellaan (oli totta tai ei) olevan asiantuntemusta valita mahdollisimman hyvä ja järkevä systeemi, jonka oppien mukaan treenata.

Ei kai kukaan kuvittele, että ne sotilastekniikat olisivat jotain mystisiä kuolemaniskuja, joilla ryssää kaatuu kuin heinää.

Just sanoi:
Kovin otat tämän Knarr henkilökohtaisesti... ;)

Uskon, että pointtini tulee selväksi ilman enempiä jankutuksia. Ikäsi ei minua kiinnosta. Voit olla vaikka viisi vuotias ja kunnioitan silti mielipidettäsi.

Tarvitseeko siviileille opettaa ikinä mitään "sotilastekniikkaa" onkin sitten eri asia. Jos tätä ei siviileille tarjota tai siitä ole heille mitään apua, niin miksiköhän sitä sotilas juttua pitää aina vaan nostaa esiin..?

Halusin vain nostaa kärkevästi esiin sen seikan, että mainoslauseet jotka lupaavat niitä valtavan hienoja sotilastekniikoita, ovat vain mainoslauseita. Ja nykyään moni moni laji käyttää tuota samaa puppua... Minua nuo mainoslauseet eivät ärsytä, lähinnä ne vain huvittavat.

Ei välttämättä, se kuuluu osana lajiin.
En jaksa väitellä tästä sen enempää.
Sovitaan että sinua huvittavat jotkut lajien mainostukset, ja minä en enempää kerkeä jankkaamaan kun menen kouluun.
Kaikilla saa olla omamielipiteensä ja luulen nyt että ainakin toistemme mielipiteet on selvillä. that´s it.
finito

AndyS sanoi:
Kyllä niitä sotilasjujutsutekniikoita opetetaan ihan peruskurssin jälkeen tai jo sen aikana. Esimerkiksi takakäden suoraa.

Käsittääkseni ajatus sotilastekniikoiden hehkuttamisessa on se, että sotilailla tai poliiseilla ajatellaan (oli totta tai ei) olevan asiantuntemusta valita mahdollisimman hyvä ja järkevä systeemi, jonka oppien mukaan treenata.

Ei kai kukaan kuvittele, että ne sotilastekniikat olisivat jotain mystisiä kuolemaniskuja, joilla ryssää kaatuu kuin heinää.

Kyllähän tuokin pitää paikkansa, mutta luulisin että ymmärsit mitä ajoin takaa.

En ainakaan minä kuvittele.
;)

sivarinlötkö sanoi:
Kyllä minusta ainakin tuntuu vakuuttavammalta että sillä salilla jossa minä treenaan treenaa myös poliiseja ja vartijoita.
Joo, heti tulee paljon turvallisempi olo treenata.
Puhumattakaan siitä, mikä fiilis jos pääsee sparrissa vähän kurmoottamaan polliisia. :)

reino sanoi:
Joo, heti tulee paljon turvallisempi olo treenata.
Puhumattakaan siitä, mikä fiilis jos pääsee sparrissa vähän kurmoottamaan polliisia. :)

Miettii varmaan kaks kertaa jos se uskaltaa ottaa mut kiinni kiskamurron jälkeen :rolleyes: :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom