Laila Ali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Laila Ali:n matseja olen katsonut kaikki 22 kpl ja 19 niistä on päättynyt tyrmäyksiin.

Yhtäkään häviötä ei tällä leidillä ole tilillään.

Onko nyrkkeilyhistoriassa edes vastaavaa tapausta nähty?

Miten Suomea edustava EM kakkonen Eeva pärjäisi Lailalle?

Nyrkeilystä en tarkalleen paljoa tiedä mutt amatsejen perusteela näyttää siltä että meidän salin lukkopainijat ja vaparijäbät saisi körököröä OIKEASTI Laililta ja tämä ei ole kehu vaan nöyrtymisen merkki.

Muijani harrastaa Thai Boxing:ia ja sen kautta alkoi nais harrastajat kamppailussa kiinnostamaan.

No eipä Wahlströmmin plikalla paljon jakoa olisi Lailaa vastaan 2nd round KO:lle rahani laittaisin. Mutta se onkin amatööri.

Eikä Lailalla olisi lumipallon tsäänssejä helvetissä oikeessa tappelussa ketään mitään joskus tehnyttä miespuolista vastaan vastaan. Se on vaan kylmä totuus.

Joo. Kyllä RRKalle minun mielestä ihan oikeassa on. Varmaan se pistevoiton voisi viedä jostain samanpainoisesta kaverista joka ei oikein osaa, mutta jos sieltä joku harrastanut sälli pistetään kehään niin se on kutpai. Jos nyt oikein laskin niin jotain 60 kg on Lailan paino. Sen kokonen äijä lyöpi hitusen äkäsesti jos on reenannut. Ainakin ne tyypit mitä olen nähnyt köysien sisältä ja ulkopuolelta. Siinä ei välttämättä silmä kerkiä näkemään.

Kaminari sanoi:
Joo. Kyllä RRKalle minun mielestä ihan oikeassa on. .
mun mielestä RRmies liioittelee:D. kyllä eva konttais jo eka erässä niin ylivoimainen laila ois.

Kaminari sanoi:
Joo. Kyllä RRKalle minun mielestä ihan oikeassa on. Varmaan se pistevoiton voisi viedä jostain samanpainoisesta kaverista joka ei oikein osaa, mutta jos sieltä joku harrastanut sälli pistetään kehään niin se on kutpai. Jos nyt oikein laskin niin jotain 60 kg on Lailan paino. Sen kokonen äijä lyöpi hitusen äkäsesti jos on reenannut. Ainakin ne tyypit mitä olen nähnyt köysien sisältä ja ulkopuolelta. Siinä ei välttämättä silmä kerkiä näkemään.
Saatan kyllä olla ihan väärässä, mutta muistelisin et lailan ottelupaino olisi kyllä yli 70kg en iha tarkkaa muista..

Siinä tapauksessa laskin väärin tai tuo paunamäärä oli vanhaa tietoa.

Edit: Aika pirusti naiselle painoa.

Yhtään matsia en ole nähnyt, onko sillä samat valtit kuin isällään? Sinänsä hienoa että hän on oikeasti lahjakas (kuulemma) eikä vain ratsasta isänsä maineella, niinkuin äkkinäinen voisi kuvitella. :rolleyes:

MikaT2 sanoi:
Miten Suomea edustava EM kakkonen Eeva pärjäisi Lailalle?
johan Laila jyrää pelkällä koollaan yli,10 kiloa on kuitenki nyrkkeilyssä,ja varsinkin naisnyrkkeilyssä aika helvetisti

Meni laila perkele viime kesänä voittamaan oman pitkäaikaisen naiskamppailijasuosikkini, Erin Toughillin.

Erin on kyllä aika:kuola:

RRKalle sanoi:
Eikä Lailalla olisi lumipallon tsäänssejä helvetissä oikeessa tappelussa ketään mitään joskus tehnyttä miespuolista vastaan vastaan. Se on vaan kylmä totuus.
No voihan nyt elämän käsi! :itku: Ikävä tuhota kenenkään taivaspalatsia, mutta kyllä uskallan väittää että tuon tasoinen 70 kiloinen ammattilaisnyrkkeilijänainen vie suurinta osaa tälläkin foorumilla majailevia kuntoilijoita. Käsite "mitään joskus tehnyttä" tällä foorumilla voi olla soutulaitekuntoilusta vapaaotteluun. Älkää nyt hyvät pojat luulko liikaa vaikka penkkitulos onkin enemmän kuin Alin Lailalla. :D

Kuuluisia viimeisiä sanoja: "Mä voitan Laila Alin" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onion sanoi:
No voihan nyt elämän käsi! :itku: Ikävä tuhota kenenkään taivaspalatsia, mutta kyllä uskallan väittää että tuon tasoinen 70 kiloinen ammattilaisnyrkkeilijänainen vie suurinta osaa tälläkin foorumilla majailevia kuntoilijoita. Käsite "mitään joskus tehnyttä" tällä foorumilla voi olla soutulaitekuntoilusta vapaaotteluun. Älkää nyt hyvät pojat luulko liikaa vaikka penkkitulos onkin enemmän kuin Alin Lailalla. :D

Kuuluisia viimeisiä sanoja: "Mä voitan Laila Alin" :D

Älä nyt, kato RRKalle tietää "kylmän totuuden".
Tottahan se nyt ammattilaisnyrkkeilijää veis kuin litran mittaa.

Pitihän se oli tämänkin nähdä: kuka voittaa Laila Alin tappelussa tredi :jahas:

Pakkotoisto on muuten mainio palsta, mutta tää kamppailuosio on väliin melkoista kuraa ;)

Monelle tuntuu olevan ihan uskottava ajatus että nainen veisi miestä kamppailu-urheilussa. Ehkä pystyssä taitava nainen voi pärjätä jollekkin vässykälle, muuten voimaero on kuitenkin liian suuri

Koittakaas nyt nöösipojat pitää hetki vielä mopo käsissä, ja miettiä mitä tarkoitin tässä yhteydessä "joskus jotain tehneellä", ja mikä ero on miehellä ja naisella.

Armaksella nyt sen verran hyvä pointti että minä jättäydyn keskustelusta suosiolla, mun puolesta Laila Ali saa voittaa vaikka Chuck Liddelin tästä etiäppäin.

Crash sanoi:
Monelle tuntuu olevan ihan uskottava ajatus että nainen veisi miestä kamppailu-urheilussa. Ehkä pystyssä taitava nainen voi pärjätä jollekkin vässykälle, muuten voimaero on kuitenkin liian suuri

Samaa mieltä muuten mutta olenpa kerran nähnyt kun saman kokoinen poika ja tyttö otti matsia niin että molemmat olivat vain hiukan nyrkkeilyn perusteita opetelleet niin kylläpä poika sai pataa :hyper: (tosin tämä nyt on aika harvinaista mutta mahdollista silti)

Voi olla että treenannu nainen parjaa pystyottelussa, mutta ei kyllä missään muussa ja tuo pystyssä vieminenkin on harvinaista

veijari sanoi:
Samaa mieltä muuten mutta olenpa kerran nähnyt kun saman kokoinen poika ja tyttö otti matsia niin että molemmat olivat vain hiukan nyrkkeilyn perusteita opetelleet niin kylläpä poika sai pataa :hyper: (tosin tämä nyt on aika harvinaista mutta mahdollista silti)

Onkohan nämä, jotka itkevät naiskamppailijoiden kovuudesta otelleet heidän kanssaan. Itse olen sparraillut kovienkin nimien kanssa ja kyllä sääliiksi kun juoksevat nykkiin ja tuntuu kuin joku lapsi läpsisi naamaan, jos tälläinen sattuu päähän osumaan.
Mutta kaikki kunnia Laila Alille hänen nyrkkeily rupeaa jo näyttämään siltä miltä nyrkkeilyn pitääkin.

Alec sanoi:
johan Laila jyrää pelkällä koollaan yli,10 kiloa on kuitenki nyrkkeilyssä,ja varsinkin naisnyrkkeilyssä aika helvetisti

Joo. En oo L. Alin matseja nähnyt, mutta tuskin EW pärjäisi. Amatöörinyrkkeily ja ammattilaisnyrkkeily ovat kuin eri lajeja, ja ei se Eva nyt niii-in hyvä ole...

Periaatteessa samankokoiset nainen ja mies eivät ole ikinä samantasoinen pari. Sparrata voi, mutta otella ei, ei tosissaan. Samankokoinen C- tai B-juniori on usein hyvällekin naiselle kova vastus. Ja mitä Boxer -83 tuossa yllä sanoo niin enpä kehottaisi yleistämään. Suomen naisnyrkkeilyn kärki on kapea (kiinnostaisikin tietää keitä nämä huiput ovat keitä vastaan olet ottanut? Olet sen kokoinen profiilisi mukaan että Suomessa ei ole sellaista huippua että se voisi kauheen hyvin sulle pärjätä. Minusta Suomessa on itse asiassa vain yksi todellinen huippu, eikä se ole Eva Wahlström), mutta siellä on sitten sellaisia jotka lyö lujaa ja väistää tarkasti. Entä onko sulla kokemusta kansainvälisestä tasosta? Luulenpa että joku Venäjän mestarinna pistelis suakin aika sata-nolla.

Itse olen kyllä sitä mieltä että miesten ja naisten nyrkkeilyä ei voi verrata. Tai voi, mutta tietyin rajoituksin. Naisen fysiikka on erilainen ja lajin perinne naisilla paljon lyhyempi, ei naisnyrkkeily tavallaan voisikaan olla samalla tasolla kuin miesten.

Heh, täytyy nyt vielä mainita että olen itse kyllä vedellyt yhtä melkein 30 kiloa isompaa kundia aika nasevasti niin että se oli aika vaikuttunut mun lyöntien lujuudesta ja mun nopeudesta, mutta ko. henkilö ei ollut kovin kokenut nyrkkeilijä ja kyllä mäkin otin pataani muutaman kerran :D Kivaa oli silti, kovaa mutta kivaa.

Boxer-83 sanoi:
Onkohan nämä, jotka itkevät naiskamppailijoiden kovuudesta otelleet heidän kanssaan. Itse olen sparraillut kovienkin nimien kanssa ja kyllä sääliiksi kun juoksevat nykkiin ja tuntuu kuin joku lapsi läpsisi naamaan, jos tälläinen sattuu päähän osumaan.
Mutta kaikki kunnia Laila Alille hänen nyrkkeily rupeaa jo näyttämään siltä miltä nyrkkeilyn pitääkin.

:piis: vaan... ei ollut todellakaan tarkoitus vähätellä ketään jos sen kuvan sait. Mutta sen verran täytyy sanoa että kun suomen taso on mitä on niin sitä on varmaan monen vaikea kuvitella minkälaista meno voi olla ulkomailla. Vrt. ulkomailla voi oikeasti olla kovia naisottelijoita jotka lyövät tykisti kun taas suomessa huipun voi saavuttaa kuka tahansa nainen joka ei pelkää lyöntejä ja on innostusta opetella lyömään :arvi:

Ja tohon ettei tunnu miltään kun läpsii voin sen verran sanoa että kun kaverini otti treeneissä matsia ihan sms tasoista naista vastaan matsia(siis kaveri on junnu) niin se matsi oli semmosta "kun ei kehtais oikein lyödä" meinkiä kaverin osalta ja silti vahingossa löi nenän ruttuun:(

Hehe! Olo on kun olisi heittäny pissaa kimppasaunassa kiville. Sori ei ollut tarkoitus. :D

Tuo RRKallen kommentti nyt oli vaan niin ylimielisesti "ei pahalla ;)" ruksattu että oli pakko antaa hieman betadinea haavoihin. Kimi Räikkönenkin varmaan kuntoilee enemmän kuin normaali pakkislainen konsanaan, mutta kyllä mä silti pistäisin säästöni Alin Lailalle Kimi vs. Laila ottelussa. Tämä siis kärjistettynä esimerkkinä, koska RRKallen kommentti mahdollistaa sen. :)

Hiukan asiaa sivuten:
Oman näkemykseni naiskamppailijoista perustan ihan omiin kokemuksiini. BJJ/SW harjoituksissa monesti sparrannut naishenkilöiden kanssa ja kyllä ne kokeneemmat mokomat osaavat vääntää ihan pirun hyvin. Se on monelle peruskurssin aloittaneelle kundille aika nöyryyttävä paikka kun se saman kokoinen tytteli saakin jonkun kuristuksen tai lukon. Naisesta voi löytyä yllättävänkin paljon potentiaalia ihan peruskunnon omaavalle miehelle.

Laila Ali on mukavaa katseltavaa naisnyrkkeilyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom