laihdutusvinkkejä 13v. pojalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkk^
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän huvittavia nuo "laita ruokavalio kuntoon" kommentit. Aika nihkeetä se oli 13-vuotiaana mennä vaatimaan vanhemmilta juuri sitä mitä halusi. Jossain perheissä ei edes tehdä yhteistä sapuskaa, vaan syödään einesruokia tai mäccärisafkaa.

Terkkariltakin saat apua painosi suhteen ja jos näyttää siltä, että "lihavuus" lähtee kotoa huonosta ruokavaliosta, niin varmaan siinäkin suhteessa joku aikuinen (terkkari, lääkäri yms) voi auttaa asiaan ottamalla esim yhteyttä vanhempiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
terkkari sano mulle, ett' en saa laihduttaa. ilkka2, en oikeen tii' noista hitaista ja nopeista hiilihydraateista mit''n. meill' on perheess' 6 henkee, enk' voi valita omia ruokiani.

Mun mielestä,
-jätä herkut pois (limpparit, karkit ja mättö-ruuat)
-lisäät veden juontia
-jotain kivaa liikuntaa tai reipasta käppäilyä raikkaassa ulkoilmassa (mp3:n kans on kivempaa)
joka päivä 30min-60min
-lihaskuntoa voi aloitella kotona/salilla; punnerruksia, kyykkyjä, vatsa-ja selkälihaksia (jos sulla on joku tuttu niin kysäse kuin liikkeet tehdään, ellet jo tiedä)

Olen lukenut noita laihdutus / rasvanpoltto osioita, mutta kun on kyse kasvavasta nuoresta, pitääkö ottaa joitain seikkoja huomioon? Aina sanotaan, että ei saa laihduttaa kasvuiässä.
Pituutta löytyy noin 160cm ja painoa noin 60 kg, eli pikkasen pläski olen. :D

Olisiko semmoista laihdutusmenetelmää, jossa saan riittävästi ravointoaineita kasvuun?

No et kyllä läski oo tod! Itse olen ollut 7 luokalta lähtien 10kg painavampi vähintään, kuin pituuteni kaksi viimeistä lukua 168/78.
Ja silti en koskaan ole ollut läski.. Lihaksikas vain:D

No et kyllä läski oo tod! Itse olen ollut 7 luokalta lähtien 10kg painavampi vähintään, kuin pituuteni kaksi viimeistä lukua 168/78.
Ja silti en koskaan ole ollut läski.. Lihaksikas vain:D
OOt joko tosi läski tai tosi lihaksikas. itelläkkiin paljon lihaksia, pituus ja paino vain 168/55, joka johtuu osittain kyllä luiden pienuudesta. ja läskin puutteesta.

OOt joko tosi läski tai tosi lihaksikas. itelläkkiin paljon lihaksia, pituus ja paino vain 168/55, joka johtuu osittain kyllä luiden pienuudesta. ja läskin puutteesta.
Tosi paljon lihaksia tuolla pituudella ja painolla? :D siis missä määrin tosi paljon? pitkäsen tommi taitaa olla vähän reilu 173-174 ja painaa 100kg+ ja on suht kireä ja lihaksia löytyy. Ja tuo 168/78 nyt ei oo mikään tosi läski vielä.

Ei se kilomäärä siellä vaa'alla kerro onko läski vai ei...

voi jumalauta vstaote.. luuta ja nahkaa tolla pituudella ja painolla. jos sulla käsissä on lihksia, ni ei se sano että oot "lihaksikas"..

Tosi paljon lihaksia tuolla pituudella ja painolla? :D siis missä määrin tosi paljon? pitkäsen tommi taitaa olla vähän reilu 173-174 ja painaa 100kg+ ja on suht kireä ja lihaksia löytyy. Ja tuo 168/78 nyt ei oo mikään tosi läski vielä.

Siis sitähän just sanoin etten oo ikinä ollu läski. En tiedä jonkun indeksin mukaan, mutta peilistä kun katsoo tai siis se miltä olen näyttänyt niin en ainakaan läskiltä! Jonkun verran siis ennen oli rasvaa muttei mitään makkaroita tai ees rantuja oo ikinä Esim. ollu vyötäröllä! Nyttemmiten oon nekin vähäset muutanu lihoiksi ja voimaksi.

voi jumalauta vstaote.. luuta ja nahkaa tolla pituudella ja painolla. jos sulla käsissä on lihksia, ni ei se sano että oot "lihaksikas"..
JOS paino ei kerro läskistä, ei se kerro lihaksistakaan. Lihaksia on kyllä niskassakin, rinnassa ja vatsassa, etureidessä, reisihauiksessa, olkapäissä, pohkeissa, selässä. Se että on lihaksia eniten käsissä, kun ne kehittyy parhaiten, EI tarkota sitä että ei ole lihaksia muualla vartalossa. Enkä maha sillekkään että olen mesomorp/ectomorp. Jos vähän laihduttaisin, niin 12-pack kyllä näkyis. No ainakin 8 palikkaa jos ei 12. Mutta alipainosena en rupee laihduttamaan.

Vanhan toistoa, mut olkoon EN OLE OLLUT LÄSKI! PRKL!
Olen rakenteeltani aina ollut harteikas ja lihaksikas, osa johtuen geeniperimästä kun katselee isoukin ja ukin ja isän kuvia ja niitten ruuminrakennetta. Ja toinen osa siitä, että maatilalla ollut töissä 12-vuotiaasta lähtien 4 vuotta, toisin sanoen HELVETISTI ruumiilista työtä.

itelläkkiin paljon lihaksia, pituus ja paino vain 168/55
:david: ? ite en kyllä tuohon pituuteen sanois itteäni lihaksikkaaksi, jos painoa löytyy 55 :hyper: Tai no lihaksikas voit olla 0% rasvoilla mutta se on sitten erijuttu miten suuret ne lihakset on......:arvi:

ei tässä muuta, mutta kun on kyse jostain laihdutuksesta, niin yhtäkkiä tulee tuommonen ihteensätäynnä oleva ihminen kertomaan omista lihaksistään ja miten on alipainoinen. ei tässä muuta. se vaan ärsyttää.

Vanhan toistoa, mut olkoon EN OLE OLLUT LÄSKI! PRKL!
Olen rakenteeltani aina ollut harteikas ja lihaksikas, osa johtuen geeniperimästä kun katselee isoukin ja ukin ja isän kuvia ja niitten ruuminrakennetta. Ja toinen osa siitä, että maatilalla ollut töissä 12-vuotiaasta lähtien 4 vuotta, toisin sanoen HELVETISTI ruumiilista työtä.
No, minkäs sille mahtaa jos on lihaksia.

Ei ne rasvat ookkaan mulla kovin isot ja kokoa löytyy enemmän kun muilla tän ikäsillä ja liioittelematta noin 10 kertaa erottuvammatkin on. Ja helvetin paljon sitä työtä on täälläkin tehty.

Kiitos modet, turha paska lens roskiin. Älkää ees kuvitelko laihuttavanne ennen pituuskasvun loppua, jos ei oo huuuuuoomattavasti ylipainonen, ja semmosia tuskin tänne ihan hirveesti eksyy.

Kiitos modet, turha paska lens roskiin. Älkää ees kuvitelko laihuttavanne ennen pituuskasvun loppua, jos ei oo huuuuuoomattavasti ylipainonen, ja semmosia tuskin tänne ihan hirveesti eksyy.

Yhdyn häneen!

ei tässä muuta, mutta kun on kyse jostain laihdutuksesta, niin yhtäkkiä tulee tuommonen ihteensätäynnä oleva ihminen kertomaan omista lihaksistään ja miten on alipainoinen. ei tässä muuta. se vaan ärsyttää.
itelläkkiin paljon lihaksia
:david::lol2:Näille tulee naurettua nyt jälkeenpäin. Kun on nyt enemmän nähnyt oikeiden tähän lajiin panostavien koon niin huomaa että miten tikku sitä tuolloin oli. Tuon ajan kuntooni verrattuna olen nykyisin "massiivinen" vaikka aika kynis vieläkin.
edit. Painoa tuolloin oikeasti 50 ei 55, vaaka oli ihan rikki ja näyttää nykyään 55kg. Semmonen oikea vaaka näytti 60kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom