- Ikä
- 39
Jotain on yhtälössä pielessä joo, koska tommoset 1000-1500 kcal tekee tämmöselle vähän raavaammallekin naiselle tiukkaa jaksamisen kanssa, saati sitten ton kokosen kundin kohdalla....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on vähän samoja ongelmia. Mitat 183/89 tällä hetkellä ja päivän kalorit 1000-1300kcal. 4 kertaa viikossa salilla 2-jakoisella ja 2-3 kertaa kävely/juoksulenkki n. 1h ja paino ei ole tippunut 4 viikkoon. :wtf:
Edit. Lisätääs vielä, että hyvin jaksaa ja joka viikko tulokset nousee salilla.
Sano mitä sanot mut oon tämänkin asian kokeillut oman kropan kautta ettei toi sun väittämä pidä paikkaansa. Ja EI, ei tartte laittaa mitää linkkejä tutkimuksiin ;) Kyllä se kroppa menee sille "säästölieekille" aikanaan ku kuukausia kituuttaa tarpeeks pienel ravinnol ja jos jostain sen paino lähtee nii lihoista mutta niistäkin se yrittää pitää kaikin voimin kylläkin kiinni. peace
Tää viesti siis nim. Hobittech:lle
Kertokaas joku viisaampi ja kokeneempi mulle, että minkä takia paino ei suostu tippumaan!?
Kalorilaskuri.fi kertoo, että painon/pituuden, sukupuolen ja urheilumäärän takia sais syödä päivässä rapiat 5000kcal jos tässä samassa painossa haluaisi olla.
Syön nyt jonkun 1000-1500 kcal päivä ja yritän katsoa että menis mahdollisimman paljon proteiinia siinä samalla. Lenkkeilen ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Mikä tässä hommassa on, kun tuon mukaan pitäisi olla ainakin 3000kcal miinuksella joka päivältä, mutta paino ei tipu silti?
Saat kyllä unohtaa aivan tyystin, sillä ei sitä tsiitillä syödä ihan mitä sattuu.Kävis kyllllä tähän lauantaille ;D
Kertokaas joku viisaampi ja kokeneempi mulle, että minkä takia paino ei suostu tippumaan!?
Kalorilaskuri.fi kertoo, että painon/pituuden, sukupuolen ja urheilumäärän takia sais syödä päivässä rapiat 5000kcal jos tässä samassa painossa haluaisi olla.
Syön nyt jonkun 1000-1500 kcal päivä ja yritän katsoa että menis mahdollisimman paljon proteiinia siinä samalla. Lenkkeilen ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Mikä tässä hommassa on, kun tuon mukaan pitäisi olla ainakin 3000kcal miinuksella joka päivältä, mutta paino ei tipu silti?