Lahti, suomen Chigago

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ole enää pariinkymmeneen vuoteen asunut Lahdessa, mutta käyn siellä aina silloin tällöin.

Näiden käyntien perusteella väittäisin, että syötävimmät ruoat ovat Mamma Mariassa (Mamma Maria), Pulcinellassa (Ravintola Pulcinella), Jonel Thai (Etusivu -JONEL THAI) ja legendaarisessa El Torossa (El Toro :: Etusivu) pippuripihvi, vaikka taitaa nykyään olla S-Etupaikka. Tosin mikään niistä ei taida olla sellainen, jossa olisi kivaa terassia. Ravintola Taivaanranta ja Roux taitavat olla vähän fiinimpiä.

Itse menisin varmaankin syömään/kahville johonkin Lahden sataman alueelle: Lahden satama - Etusivu

Kuulin myös, että tämä paikka olisi nykyään aina täynnä (ruoan mausta en osaa sanoa mitään): Etusivu

Ravintoloita: Lahti travel - Ravintolat Lahdessa

Lahti: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lahti

P.S. Lahti ehti olla Chicago-nimityksen jälkeen myös "Lahti The Business City", mutta sillä nimellä ei pötkitty pitkälle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno oli lahti. Toi Launeen lekari oli aivan huippu. Hesassa siinä olisi ollu portsari ovella vaatimassa 20e pääsymaksua. Kun mamma oli aleksilla shoppaamassa niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota että siellä oli aika hottis mammoja monta. Pancho villa oli valinta osin logistisista syistä. kiva lapsiystävällinen ravintola. Pantiin kersa sinne ulos nukkumaan sille puolelle että nähtiin se ikkunasta.

hei hei lahti, olit kiva kaupunki jossa olis ystävällisiä ihmisiä.

Hieno oli lahti. Toi Launeen lekari oli aivan huippu. Hesassa siinä olisi ollu portsari ovella vaatimassa 20e pääsymaksua. Kun mamma oli aleksilla shoppaamassa niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota että siellä oli aika hottis mammoja monta. Pancho villa oli valinta osin logistisista syistä. kiva lapsiystävällinen ravintola. Pantiin kersa sinne ulos nukkumaan sille puolelle että nähtiin se ikkunasta.

hei hei lahti, olit kiva kaupunki jossa olis ystävällisiä ihmisiä.

...yritin viihdyttää itseäni ja arvuutella kuka niistä muutamista mörköistä olit eilen aamupäivällä siellä leikkarissa, mutta hiukan heikoilla tuntomerkeillä en kehdannut käydä huutelemaan.

...yritin viihdyttää itseäni ja arvuutella kuka niistä muutamista mörköistä olit eilen aamupäivällä siellä leikkarissa, mutta hiukan heikoilla tuntomerkeillä en kehdannut käydä huutelemaan.

Joo kun suurin osa pakkislaisista on aivan kyniksiä niin ei oikein voi "harrastuksestakaan" erottaa.
Lihamukia pitää koitella kun/jos joskus Lahdessa käyn. Kävin viimeksi -82 mutsin kanssa jonkun sen frendin kämpillä jossain Ghetossa. Siellä minun kanssa saman ikäinen poika koitti lyödä minua puukolla. Emme ole äitini kanssa sen jälkeen oikein pitäneet lahtelaisista. ;)

Kyl mä luotan sokeasti siihen et Pakkislaiset erottuu, ainakin Simba!!!

Mä olin semmonen lyhyt kalju jantteri jolla oli street camo-housut, aurinkolasit ja hyvin piilotettu 39,5cm hauis. Poika oli sinisessä kokohaalarissa ja ruskeassa pipossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom