Lahden Tatuoijat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
onhan tuossa jo tuo tatska treadi mutta liikaa sivuja joten tein erillisen kysymystäni varten.

elikkäs onko kokemuksia lahden tatuointi pakoista olen ajatellut ottaa toisen tatuoinnin ja enää kaupungissani niitä ei tehdä joten on pakko mennä lahteen ja tahtoisin tietää että mitä paikkaa porukka suosittelee ja jos saisi vähän vinkkiä hinta tasoista että vaihteleeko paljonkin kiitos :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen käyttänyt kahta hemmoa Lahdessa. Molemmat päteviä jannuja, mutta silti suosittelen ehdottomasti Mustosen Juhaa. Taitava ja mukava jätkä. Ammattilainen. Kotisivut löytyy, www.customx.fi . Tsekkaapa sieltä lisää ja jos toi kaiffari ei miellytä ni kerrotaan sit lisää muista vaihtoehdoista.

onhan tuossa jo tuo tatska treadi mutta liikaa sivuja joten tein erillisen kysymystäni varten.

elikkäs onko kokemuksia lahden tatuointi pakoista olen ajatellut ottaa toisen tatuoinnin ja enää kaupungissani niitä ei tehdä joten on pakko mennä lahteen ja tahtoisin tietää että mitä paikkaa porukka suosittelee ja jos saisi vähän vinkkiä hinta tasoista että vaihteleeko paljonkin kiitos :)

Otherside Tattoo, Tony & Timppa - Lahti
Lahdenkadul taitaa olla se uus liike paikka siin linkkuaseman lähel. Tiina's tattoon vieres. En voi muita suositella ku noi jannut on nii pirun hyvii!Kannattaa oikeesti käydä kattoo ni tiiät mistä puhun ylivoimasesti lahen kovimmat jätkät!

Otherside Tattoo, Tony & Timppa - Lahti
Timppa taitaa olla sama Timppa (en nyt voi tarkistaa mistään) joka tekee myös Blue Dragonissa (Hki) ja teki systerille kuvatuksen. Hyvä tyyppi, systeri oli tosi mielissään, hyvä jälki.

edit: kuva löytyy www.bluedragon.fi-studio-tatuoijat, jos Riddick69 tunnistaa.

Timppa taitaa olla sama Timppa (en nyt voi tarkistaa mistään) joka tekee myös Blue Dragonissa (Hki) ja teki systerille kuvatuksen. Hyvä tyyppi, systeri oli tosi mielissään, hyvä jälki.

edit: kuva löytyy www.bluedragon.fi-studio-tatuoijat, jos Riddick69 tunnistaa.

En kaveria sen paremmin tunne mutta samalta mieheltä kyllä näyttää!

Onko kokemuksia näistä uudemmista pelureista lahdessa?

- Heaven and hell ?

- Art Tattoo Center ?

Jonot ainakin ihan siedettävät, eikä kuukausitolkulla joudu odottelemaan. Vanhoihin liikkeisiin parhaimmillaan 6kk jonot. Ei kauheasti nappaa odottaa.

Nettisivut näyttäisi molemmilla olevan kohdillaan ja palvelu puhelimessa ystävällistä. Miten on ammattitaito/siisteys ym?

Oletteko käyneet ko. puljuissa? Kertokaa kokemuksenne?

Heaven and hell on iso ketju, joten se tuo tiettyä luottoa ko. lafkaa kohtaan. Art tattoo center on taas täysin tuntematon minulle.

Auttakaa valinnassa, kiitos!

Heaven and hellissä oli ainakin joku suht. vähän aikaa tehnyt kaveri töissä kun kävin työnäytteitä kattelemassa, enkä itse siltä kyllä olis ottanut. Art centerissä näytti työn jälki kuvien perusteella sellaselta, että vois ehkä kuvan ottaakin. Kannattaa käydä paikan päällä pälyilemässä. Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

Ketjua ylös!

Soittelin paikat läpi ja harmillisen pitkät jonot on noihin vanhoihin hyviin paikkoihin kuten custom, otherside jne

Art Tattoo Centeriin saisi törkeen nopeesti ajan, jopa viikon sisään, mutta vähän mietityttää aina nämä uudet paikat. Onko kukaan pakkislainen käynyt tuolla? Kokemuksia?

Ketjua ylös!

Soittelin paikat läpi ja harmillisen pitkät jonot on noihin vanhoihin hyviin paikkoihin kuten custom, otherside jne

Art Tattoo Centeriin saisi törkeen nopeesti ajan, jopa viikon sisään, mutta vähän mietityttää aina nämä uudet paikat. Onko kukaan pakkislainen käynyt tuolla? Kokemuksia?

Mites toi http://www.tiinastattoo.com/ ? Frendi käynyt ottaa tuolla käteensä mimmit. Kuvat löytyy tuolta sivulta !

Mites toi http://www.tiinastattoo.com/ ? Frendi käynyt ottaa tuolla käteensä mimmit. Kuvat löytyy tuolta sivulta !

Laatupaikka varmasti, mutta menisi toukokuulle aika =/

Taidan ottaa riskin ja käydä tuolla Art Tattoossa, eihän sitä tiedä vaikka olisi miten hyvä paikka kyseessä. Jengi varmaan vain on niin uskollisia näille vanhoille tutuille tatskapaikoille, etteivät tohi käydä näissä uudemmissa..

Laatupaikka varmasti, mutta menisi toukokuulle aika =/

Taidan ottaa riskin ja käydä tuolla Art Tattoossa, eihän sitä tiedä vaikka olisi miten hyvä paikka kyseessä. Jengi varmaan vain on niin uskollisia näille vanhoille tutuille tatskapaikoille, etteivät tohi käydä näissä uudemmissa..

Sivuilta löytyy ainakin hyviä kuvia. Anna palaa, kerro sit kuvan muodossa millainen mesta oli ! Realistista kuvaa en lähtisi tuolta ottamaan.

Onko lahdessa muuten ainuttakaan paikkaa joka laserilla poistelis tatuointeja? Mehiläinen ja Hemo vissiin, mutta ne on pirun kalliita. Tekeekö ykskään tatskaliike poistoja?

EDIT: His Masters ilmeisesti muuttanut lahteen ja jossain lehessä olin näkevinäni mainoksen että poistasivat myös? Laadusta ei mitään tietoa tai kokemuksia.

Lähin laadukas paikka lienee Helsingin Legacy Tattoo?

Hmm, taitaa olla aikamoista kiirettä Othersidessa, viikko sitten paiskasin meiliä, eikä ole vastausta kuulunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom