Lahden salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AKV
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

AKV

Ikä
47
Piakkoin on edessä muutto Lahteen duunin perässä. Niinpä ajattelin kysellä hyvissä ajoin infoa Lahden saleista.

Kriteereitä:

- mieluiten keskustassa tai sen liepeillä
- suht edullinen
- paljon rautaa: tarpeeksi painolevyjä & käsipainoja riittävän tihein (2-2,5 kg) välein
- mieluummin useampi kuin yksi penkki- ja kyykkypaikka
- kyykkyhäkki aika must
- hyvät peruskoneet: kunnollinen Smith, hyvä jalkaprässi, mieluusti myös Hack-kelkka, kunnon taljat
- useampi kuin yksi liikuteltava & säädettävä irtopenkki
- asiallinen ilmapiiri, siistit tilat, avulias henkilökunta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kas...Kohtalon toveri!
Täällä on mun mielestä älyttömän huonot mahikset treenailla, ku saleja on niin harvassa, varsinkin jos ei asu keskustassa, mutta keskustassa ehdoton GYM 1 & 2! Työpaikka sponssaa mulla ainakin näihin pilettejä, joten ihan hyvin pärjäilee :)

Itse muutin syyskuunalusta tänne ja oli aluks vähän vaikeaa ettiä kunnon salia, mutta GYM on ehdoton! Ja kun liityt - saat vielä komean gym -kassin tai sykemittarin kaupan päälle ja magneettikortilla pääset jokapaikkakunnalla saman omistajan saleihin, joten hop hop!

Meet treenaa painonnostajien paikkaan luolalle(mustallekalliolle). Riittää, kun maksat seuran jäsenmaksun, ei ollu montaa kymppiä.

Originally posted by Lobo
Kas...Kohtalon toveri!
Täällä on mun mielestä älyttömän huonot mahikset treenailla, ku saleja on niin harvassa, varsinkin jos ei asu keskustassa, mutta keskustassa ehdoton GYM 1 & 2! Työpaikka sponssaa mulla ainakin näihin pilettejä, joten ihan hyvin pärjäilee :)

Itse muutin syyskuunalusta tänne ja oli aluks vähän vaikeaa ettiä kunnon salia, mutta GYM on ehdoton! Ja kun liityt - saat vielä komean gym -kassin tai sykemittarin kaupan päälle ja magneettikortilla pääset jokapaikkakunnalla saman omistajan saleihin, joten hop hop!

Joo mut ei voi edulliseks kehua kyllä!!
Jos ei tollasia halpalippuja duunista saa

No solana fitness, Maken fitness center, Gym1
on lähellä keskustaa, joten siitä valitsemaan:)

Originally posted by makew
No solana fitness, Maken fitness center, Gym1
on lähellä keskustaa, joten siitä valitsemaan:)

No juu, kaipaisin vain lisäksi täkäläisten treenaajien kommentteja ja kokemuksia. Pelkkien nettikuvien perusteella kun on paha sanoa. Gym1 näytti ainakin kuvissa ihan hilavitkutinsalilta, ei tainnut yhden yhtä painolevyä tms. vilahtaa kuvissa. Solana fitness näytti ihan kohtalaiselta, samoin Maken fitness center. Mutta jotenkin molemmista jäi vähän ... epämääräinen vaikutelma (ja tuo sana "fitness" vähän kangertaa, siitä kun tulee mieleen trenditietoiset puuhelmipojat ja keski-ikäiset rouvat reidenlähentäjäkoneissa).

Pitänee kait käydä ottamassa treenikierrokset täkäläisillä saleilla ennenkuin hommaa avainkortit.

No jos "fitness" ei innosta niin sitten kannattaa valita Lotilan koulun sali. Ilmainen ja karu, mutta useimmille ihan riittävä. Miinuksena vähän nihkeät aukiolot. Sijainti Vuoksenkatu 9.

Originally posted by AKV
No juu, kaipaisin vain lisäksi täkäläisten treenaajien kommentteja ja kokemuksia. Pelkkien nettikuvien perusteella kun on paha sanoa. Gym1 näytti ainakin kuvissa ihan hilavitkutinsalilta, ei tainnut yhden yhtä painolevyä tms. vilahtaa kuvissa. Solana fitness näytti ihan kohtalaiselta, samoin Maken fitness center. Mutta jotenkin molemmista jäi vähän ... epämääräinen vaikutelma (ja tuo sana "fitness" vähän kangertaa, siitä kun tulee mieleen trenditietoiset puuhelmipojat ja keski-ikäiset rouvat reidenlähentäjäkoneissa).

Pitänee kait käydä ottamassa treenikierrokset täkäläisillä saleilla ennenkuin hommaa avainkortit.

Kaveri käy solana fitneksessä, se vois kertoa siitä enemmän mutta kuulemma ihan hyvä paikka, millasta porukkaa siellä käy, siitä mulla ei oo mitään tietoo:).
Mullekin kalskahti toi fitness sana korviin vähäsen mutta täytys joskus käydä siellä treenaamassa, jotta näkis minkälainen paikka se on.
Ite käyn kunnon pommisuoja salilla(ite asun n. 30 km lahdesta), missä ei laitteita ole liikaa:(, harmittaa kun ei ole ees kunnon prässiä, vinopenkkiä eikä smith laitetta. Käsipainojakin on tod. säälittävästi...

Originally posted by aidan
No jos "fitness" ei innosta niin sitten kannattaa valita Lotilan koulun sali. Ilmainen ja karu, mutta useimmille ihan riittävä. Miinuksena vähän nihkeät aukiolot. Sijainti Vuoksenkatu 9.

Eikös sipurassa ole joku sali? tosin keskustasta aika pitkä matka...

Oon siellä fitness centerissä joskus aikoinaan kävässy, ja en kyllä tiä mitä tekemistä sillä salilla on fitneksen kanssa. Sen nimihän oli ennen Lahti Gym(mikä oli paljon parempi nimi). No siel oli ihan suht isoi rautoi, kunnon jalkaprässi, hack, smith(josta on jostain syystä kyykkääminen kielletty), pari eri penkkiä, vetolava kyykkytelineellä... Kaikki mitä sillon tarvitsin. Siitä tosin on aikaa ku kävin siellä ja ne paikat on saattanu muuttua. Siit niistä Gym1:estä ja -2:sesta oon kuullu et ihan okei saleja, niissä on niitä hilavitkuttimia, mutta kyllä kunnon rautojaki löytyy.

Originally posted by makew
Kaveri käy solana fitneksessä, se vois kertoa siitä enemmän mutta kuulemma ihan hyvä paikka, millasta porukkaa siellä käy, siitä mulla ei oo mitään tietoo:).
Mullekin kalskahti toi fitness sana korviin vähäsen mutta täytys joskus käydä siellä treenaamassa, jotta näkis minkälainen paikka se on.
Ite käyn kunnon pommisuoja salilla(ite asun n. 30 km lahdesta), missä ei laitteita ole liikaa:(, harmittaa kun ei ole ees kunnon prässiä, vinopenkkiä eikä smith laitetta. Käsipainojakin on tod. säälittävästi...

Solana fitnessiltä löytyy noi perus setit ja käsi painoja taitaa olla noin 45-50kiloon asti. hack, smith pari penkkiä yks kiintee vinopenkki tais olla 3 sellasta irtopenkkii kyykkyteline, prässi jne.
Ihan perus setit siis. Mielestäni käy ihan jees porukkaa ei ainakaan hirveesti sellasta mä tuun salille esittelee itteeni porukkaa joka mun mielestä hyvä. Taitaa noi GYM1 paikat olla hiukka sellasia jutuista päätellen ei tietenkään yleistämään pitäs ryhtyä.
Kysäse lisää sinä salin etsijä jos jotain tiettyjä laitteita kaipailet niin voin sano löytyykö sieltä:thumbs:

Maken fitness centerin laitteet onkin jo esitelty ihan kattavasti aikaisemmin. Ihan perussali, jossa ei kyllä fitnessin kanssa ole juuri mitään tekemistä. Ehkä hieronta- ja solariumpalvelut tekevät sen fitnessin.

Peruskävijäkunta on 20-40 vuotiaita äijiä, etenkin kauniita naisia liian harvoin. Superkönttibodareita ei juurikaan käy. Kk-kortti 39 euroa, kertakortti 5 euroa. Ruuhka-aika 17-19. Illalla klo 23 ulos ja sisään pääsee muistaakseni klo 6 aamulla. Tämä tietysti magneettikortilla. Kaiken kaikkiaan ihan ok-paikka. Suihku/saunatilat heikonlaiset.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom