Lahden RAW penkkikisa 7.5

Onko täältä joku lähdössä tuonne?

Itse olen salikaverin kanssa tulossa pukkaamaan pikkupainoilla :D

Ooh, onko lahdessa kisa? Ja jos on ni missä ??? Aion tulla katsomaan kun on sen verran heikko ettei kannata tulla kun katsomaan!

Laitas vähän aikaa ja paikkaa !

Millaisia painoja aioit laittaa 1,2,3 ?

Tonne ei varmaan alle 200kg tuloksella tullakaan...edes katsomaan

Ei tuolla mitään tulosrajaa ole :D Itse pukkaan reilusti alle kahden sadan ja silti aion mennä pukkaamaan. Alotukseen ajattelin 160 ja sitten 170 ja kolmanteen sitten katsotaan mitä laitetaan, jos 170 on hyväksytty.

Kisainfoa.

Ok, tsemppiä. Aion ilmaantua paikalle! En tosin nostamaan mutta katsomaan.

Nää on ekat penkkikisat, mutta jostainhan se on aloitettava. Muista kannustaa ;)

joo mä kannustan...mä kannustan kaikkia niin etköhän osu kohdalle. Katsos en tunne sua :hyper: No kyl mä sit arvaan.

Pitäs vähän tutustua touhuun (kisoihin) kun ajatuksena olisi lähteä solttupenkin maksimikisaan.

Vielä kerkiää ilmoittautumaan mukaan? :) No tuskin siellä kovin montaa 160kg alotuksella aloittavaa nostajaa on ja nostan mustalla METAL:n penkkitrikoolla.

Hyvihän hyö siellä nosteli, ei yhtään nostoa hylätty huonon tekniikan takia. Oli kyllä aika vähän väkeä kisaamassa tällä kertaa :/

Jep, hyvät kisat kiitoksia järjestäjille!!! Porukkaa olisi voinut olla enempi, mutta laatuhan korvaa määrän? ;) Itsellä ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan, joten se 170 kg jäi vielä saavuttamatta, mutta kyllä se sieltä pian tulee niin vähästä jäi kiinni. Kovia nostajia oli kevyessä sarjassa. No tulos kuitenkin saatiin, joten ei ne nyt ihan penkin alle menneet :) Kaverilla meni kisat suunnitellusti ja 180kg tulos jäi kirjoihin. :)

Olikos Jra paikalla? Olis sitä saanut tulla morjestaakin.

_RAIDER_ sanoi:
Olikos Jra paikalla? Olis sitä saanut tulla morjestaakin.

No morjensta ! Sattui ikävä este enkä päässyt katsomaan. Mä olisin varmasti tullut morottaan, mut aina ei onnistu!

Onnee kisojen johdosta! Jatkossa tulee kisoja ja aion tulla katsomaan. Näemme siellä.

Back
Ylös Bottom