GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Laardia pois

Nyt tekis mieli näin syksyn tullessa tehdä sellanen pieni kiristely. Tavoitteena olis saada pari kiloa rasvaa pois, sellasella puolen kilon viikkotahdilla.
Tottakai tiedän sen perusformulan eli syö vähempi kuin kulutat. Mutta jotain kivoja lisä vinkkejä ja treeni ideoita olis kiva kuulla.
Riittäisikö jos kolmena aamuna lisäisi sellasen 20 min pyörälenkin ennen aamupalaa?

Mun käsittääkseni toi on erittäin hyvä keino polttaa rasvaa..kunhan vielä sen lenkin jälkeen pidät noin tunnin tauon ennen kuin syöt :)

ota himpun pidempi aamulenkki tai pyöräily, jos aikaa liikenee niin 45 minsaa olis hyvä.
Voit aloittaa parilla viikko kerralla ja sitten lisätä 3-4 kertaan viikossa, niin kyllä lähtee.
Ruokailla voi kyllä puolen tunninkin päästä, itse käyn suihkussa ja kuivaan hiukset, jonka jälkeen sitten keitän puurot.
Aikaa kannattaa antaa kulua sen verran että syke on laskenut lähes normaaliksi, joka nyt ei vie kun max 10 minsaa, tuo tunnin vartominen on minusta ihan turhaa.

Pidä ruoka simppelinä ja puhtaana, unohda soosit, tarpeeksi hyviä rasvoja, kiihdyttää huonojen poistumista.
dietillä juomisen tarve korostuu joten paljon nestettä, vettä, vichyä jos tekee mieli niin laitti juomat on ihan sallittuja, mutta vertaile niitä sillä esim. laitti fantassa on enempi sokrua kun cokiksessa tai pepsissä.
Ja eikun hommiin !

Mäkin olen tätä aamuaerobisen aloittamista ruennut harkitsemaan, mutta olen huomannut etten yksinkertaisesti pysty tekemään yhtään mitään ennen kuin olen ahtanut aamupuuron napaan. Onko tämän olon välttämiseen tai poistamiseen jotain keinoa, syödä vaikka jotain illalla (siis syön kyllä iltapalaa mutta millaista tulisi olla etten pyörtyisi aamu ekojen askeleitten jälkeen) tai aamulla jotain pientä, mitä?

Täytyypä kantaa korteni ketoon tähän keskusteluun. Kärsin (tai kärsin ja kärsin) ihan samoista oireista, eli aamulla on turha yrittäkään aamulenkille tai jumppaan ilman syömistä. Jumpissa oon pari kertaa kaatuillut ja lenkkeilystä ei yksinkertaisesti vaan tuu mitään -puhti aivan poissa! Yrtin tota iltasyömistä, mutta mulla se ei tehonnut, mahdollisesti jopa huononsi asiaa. :( ITse oon kaikkea kokeillut, mutta ei tunnu voimia riittävän, ellen puuroa saa napaani ennen lenkkiä :( Joten odottelen innolla :lol2: , josko jollain löytyisi vinkkejä.

Aamuaerobinen ei ole ainoa autuaaksi tekevä rasvanpolttotreeni, vaikka toki se tuo lisäpotkua. Ei se silti ole sen väärtti että lenkkipolulle tai jumppaan pitää mennä väkisin pyörtyilemään jos ei kroppa vaan tykkää aamutreenistä ilman aamupalaa. Käsittääkseni lähes vastaavan hyödyn saa kun tekee aerobisen salitreenin päätteeksi, oman laihdutukseni aikana en tehnyt yhtä ainoaa aamuaerobista tyhjällä mahalla (silkkaa laiskuuttani :D ) ja ihan mukavasti kilot lähti.

Missukka ja Iines Ankka: auttaisiko kofetabletti? Jos se vetämätön olo johtuukin siitä, että olette tottuneet heräilemään/käynnistymään hiljalleen aamuaskareiden parissa.

Itse kompastelisin lenkkarinnauhat tuplakalastajalle ilman kofeiinia. Vetäisen sen ensimmäisenä herättyä ja eläinten ruokkimisen jälkeen se on jo alkanut tehota riittävästi, että voin singahtaa ulos.

No eihän se aerobisen suorittaminen aamulla mikään välttämättömyys ole, mutta on se vaan niin mukavaa kunhan makuun pääsee :hyper:

olin itsekin aikoinani sitä mieltä, että eihän sitä nyt ilman syömistä mitään tehdä. Siis ei esim. lenkkeilyä. Kuitenkin kummallisesti pystyi kotona makoilemaan sängyssä ja lueskelemaan/katsomaan telkkaria parikin tuntia ennen kuin aamiaisen söi. Jossain vaiheessa sitten kokeilin aamulenkkiä, ja kokeilin toisenkin kerran, lyhyitä lenkkejä aluksi ja sittemmin hommaan totuttuani tunnin mittaisia.

Eli ei kannata aluksi lähteä vetämään täysillä sitä 45 min, aloittelee lyhyemmillä ja rauhallisemmilla lenkeillä. Suoraan sängystä ulos (okei vessassa voi käydä :D ) ja mahan täytteeksi vettä. Jos heräämisen jälkeen alkaa vehtailemaan ja pitkittämään, niin kyllähän siinä ehtii jo kova nälkä ja heikotus tulla.

TAKAAN että aamulenkkeihin tottuu - se on sitten eri asia tottuuko heräämään ennen kuutta aamulla :D

EDIT: Niin piti vielä sanomani, että henk. koht. mun on helpompi keksiä iltapäivällä niitä tekosyitä miksei aerobista nyt tänään voi/kannata tehdä. Aamulla on helpompi noudattaa rutiinia, kun ei ole vielä uupunut päivän töistä. Aamulla ulos, siinä ei mutkut auta. Paitsi kaatosateet nyt pari viime päivää...

Mä otin myös aamulenkit mukaan tuossa muutama viikko sitten. Nyt taitaa olla kolmas viikko nyt menossa ja 3-4 viikossa käyn aamulla sauvakävelemässä 60min. Kello herättää kuudelta, sen verran koitan sisällä herätä, että kippaan pari lasillista vettä naamariin ja 1-2 kofeiinitablettia. Hampipesulle, vaatteet päälle ja lenkille. Ja tohon jää koukkuun hyvin äkkiä - on nimittäin tosi kiva kävellä aamulla tuolla luonnossa, kun on ihan hiljaista, ei juurikaan muita lenkkeilijöitä, ja usein saattaa nähdä metsän elukoitakin aamuaskareissa :D

Luulin, ettei musta ois aamulenkkeihin, mutta näköjään kaikkeen pystyy kun asennoituu oikein ja motivaatio on korkealla :)

Kiitti vinkeistä, pitääpäs heti huomenna käydä kofeiinitabletteja ostamassa :) Aamulenkit sopii tän hetkiseen tilanteeseen kun olen työttömänä :curs: ja siännällä on tapana nukkua pari tuntia pitempään kuin minä.
Mulla on siis niin etten voi edes telkkaria kattoo, saatikka pestä naamaani ilman että olen saanut jotain napaan... Eli syöminen on heti ekana ohjemassa aamuisin. Noh. Nyt yritän vaihtaa rytmiä tablettejan avulla. Tulipa taas viesti... :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä treenaan nykysin aamulla tyhjin vatsoin + vedän perään aerobista sen verran kun jaksan. Ja illalla loput. Aamusella vedän 0,5 litraa vettä, bcaa-aminohapot ja pari kofutabsia. Kyllä jaksaa.

Jos ei jaksa rehkiä aamusella niin 30 min aerobista aina treenin perään auttaa hyvin rasvanpoltossa (mikäli et ole aiemmin tehnyt treenin perään aerobista).

Kiitos vinkeistä! Huomenna aloitan heti aamuaerobisen. Jompikumpi lapsista pyörän perälle ja sitten ihailemaan maisemia (lapselle kyllä aamupalaa) :)
Millasia tuloksia olette tällä saanet arvon punttimimmit?

Jahas, täytyypä munkin tutustua noihin kofeiinitableteihin. Jospa vaikka aamulenkit sujuu ilman suurempia kompurointeja :) EIkä sinne aamulenkille tietenkään pakko oo mennä, mutta kun on vetässyt muutaman hyvän aamulenkin, niin siitä saa niin suuren hyvänolontunteen :hyper: , ettei oo ennen nähty! Ja ukkokkin mutisee kateellisena sängystä, kun mä hyppelen kuuden aikaan virkeenä ja hereillä :lol2:

Mulla ainakin on toiminut toi aamuaerobinen... sillon teen jotain 45-75 minsaa (työaamuina yleensä toi 45 minsaa) aerobista! Sitten jos oikein haluu dietata, olen tehnyt myös treenin jälkeen sen 30 minsaa aerobista... ja hyvin toimii!! :thumbs:

PMLats sanoi:
No eihän se aerobisen suorittaminen aamulla mikään välttämättömyys ole, mutta on se vaan niin mukavaa kunhan makuun pääsee :hyper:

Toi on kyllä totta, en vaan ole työmatkakävelyäni luokitellut ihkaoikeaksi aamuaerobiseksi vaikka 35 min reipas kävely aamulla ei juuri muuta ole :lol2:

Syön kyllä ensin aamupalan. Koukkuun siihen on myös jäänyt, jopa kaatosadeaamuina olen lähtenyt kävellen vaikka bussillakin pääsisi. :D

Ihanaa kuulla että muutkin kiskoo koffareita aamuisin, mulla se on ehdoton osa aamurutiineja eikä päivä kyllä lähde ilman käyntiin. :whip:

Aamuaerobisesta tai -treenistä tulee vähintäänkin homma henkinen hyvänolontunne, kun tietää, että se on tältä päivältä suoritettu. Tuntee itsensä vahvaksi ja päättäväiseksi luonteeksi. Lisäksi jos mä treenaan aamulla täällä duunissa, on aivan mahtavaa aloittaa aamu venyttelemällä saunassa. Pitää vaan varata vähän ylimääräistä aikaa, että suihkun lisäksi ehtii saunaan. Kokonaisuudessaan mun aamutreeniin menee kaksi tuntia, joten sitä ei tosiaankaan voi tehdä joka aamu. Viikonloppuisin teen usein ihan heti herättyäni pelkän aerobisen tyhjällä vatsalla, joku 30-45 minuuttia. Ellei ole tullut mellastettua edellisenä iltana. ;)

BettyBlu sanoi:

Tuolta kesäkuun alusta on paino pudonnut noin viisi kiloa, vaikka tämä ei tarkoitus ollutkaan. Nyt olen vähentänyt aamulenkkeilyä, kun punttitreenin lisäksi tulee raskasta aerobista usean kerran viikossa, eikä mulla ole enää varaa menettää painoa tai olen pian yhtä lihaksikas kuin Kate Moss.

Niin juu, mun aamuaerobinen tarkoittaa puolen tunnin rapsakkaa kävelylenkkiä, jota seuraa aamiainen noin 15-30 minuuttia kotiinpaluusta.

Kuten Faidra mainitsikin, aamuisin näkee kivasti eläimiä. Meilläpäin on pystykorvaa kaksi kertaa isompia rusakoita sekä jos jonkinlaisia tinttejä. Yksi fasaanikukko oli aivan kauhuissaan, kun aloitin lenkit, mutta nykyään se on jo tottunut minuun, killittää vain pää kallellaan kuin miettien, miten omituisia ihmiset voivat olla.

Nee sanoi:
Kuten Faidra mainitsikin, aamuisin näkee kivasti eläimiä. Meilläpäin on pystykorvaa kaksi kertaa isompia rusakoita sekä jos jonkinlaisia tinttejä. Yksi fasaanikukko oli aivan kauhuissaan, kun aloitin lenkit, mutta nykyään se on jo tottunut minuun, killittää vain pää kallellaan kuin miettien, miten omituisia ihmiset voivat olla.
Meilläpäin elää käsittääkseni Suomen ainoa villi kaniiniyhteisö, niitä pikkusia pupusia näkeekin aamun rauhaisina hetkinä usein :haart: IHQJA!! Vesimyyränkin bongasin vuosi sitten useampaan otteeseen. Lintujakin piisaa niin ettei kaikkia tunnistakaan. Nojoo, vähän :offtopic: meni nyt. Olen vaan varsin luontorakas, ja on mukavaa kun elukoita ym. näkee lähes keskellä Stadiakin :hyper:

Nee 5kg mennyt wow! Tuo on kannustavaa ja ihan kävelyllä mennyt. Sainpas ideaa tosta kiitos. Aamusella lapset tuplarattaisiin ja sitten reippaalle aamukävelylle.

BettyBlu sanoi:

Mulla on juhannuksesta paino pudonnut 2,5kg. Kuntosalia 4 x viikossa, puntin jälkeen 30min aerobista, ja se 3-4 aamuaerobista (60min) viikossa. Ruokailut siistin myös, joten ihan pelkällä aerobisen lisäämisellä tähän en ole päässyt :)

Suositut

Back
Ylös Bottom