Laadukkaat nettikaupat lahjaostoksia varten?

Jos Mike sallii, niin pistäkääpäs ihmiset laadukkaiden nettikauppojen osoitteita - ei tietenkään sellaisia jotka P-Storen kanssa kisaavat, eikä tarpeetonta mainostusta. Nettiosoite ja "täältä saa tämänkaltaista kamaa, olen ostanut, palvelun laatu oli tämmöinen" riittää.

Mulla olisi tarvetta kaverille häälahjaksi, ja metsästän nyt kaikenlaisia laatutavaraa myyviä puljuja. Ajateltiin tyttökaverin kanssa alle satku panostaa, ja mielummin jotain pientä ja näppärää kuin mitään isoa roskaa. Ehkä jotain kokkaustuotteita tai sitten muita design-tuotteita joista olisi iloa pitkään. Ei mitään Iittalan maljakoita, jos ei sitten ole ihan vitun tajunnanräjäyttävä maljakko :D Saa olla Suomessa tai sitten muualla Euroopassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päädyin muuten sitten ostamaan veitsen lahjaksi kun oli köökipuodissa (Pähkinä, Oulussa) loppuunmyynti nettiin siirtymisen takia ja puukot -20%. Olen ihan myyty, vitsi nää Mac-veitset o hienoa kamaa, vaikka tämäkin o ihan perusmallin veitsi ja hintaa vähän päälle 50e. Pitää varmaan ostaa itselle samanmoinen. Sopii myös hyvin, ko kaveri on Apple-fani :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom