Laadukas näyttis joka tukee kolmea näyttöä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt vielä mietityttää että onko toi pci/agp kombo täysin ongelmaton. Aiemmin annetussa linkissä näyttää pahasti siltä, että homma kusee windowsin kanssa ihan salee.

:offtopic: Mac niin saat vaikka 8 tötteröä :)

Mutta mutta, tässä joku database, missä erilaisia comboja testattu:
Multimon DB

Entäs jos pistät siihen rinnalle vaikka läppärin missä pyörittelet irssin ja wepin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Mac niin saat vaikka 8 tötteröä :)

Mutta mutta, tässä joku database, missä erilaisia comboja testattu:
Multimon DB

Entäs jos pistät siihen rinnalle vaikka läppärin missä pyörittelet irssin ja wepin?
Olisin laittanut jo jos niin haluaisin ja olisin jo vaihtanut macciinkin jos niin haluaisin. Mutta kun olen ostamassa ruisleipää, niin en tee nakeilla mitään.

"Matrox TripleHead2Go kytketään koneessa jo olevan näyttiksen (oli se sitten NVIDIAn tai ATIn valmistama) monitoriliittimeen. Windows näkee yhden erittäin leveän monitorin, ja Matroxin rasia jakaa kuvan kolmelle ulkoiselle monitorille. Kytkennässä käytetään analogista signaalia, joka tarjoaa huomattavan paljon suuremmat resoluutiot, kuin DVI-liitäntä. Kuvanlaadun luvataan pysyvän huippulaadukkaana (,mikäli koneessa jo oleva näyttis siihen pystyy), Matroxin käyttämien huippulaatuisten komponenttien ansiosta. Tuoteselosteen mukaan suorituskyky on täysin riippuvainen koneen omasta näytönohjaimesta ja mm. SLI-konfiguraatiot ovat tuettuja."

~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
Itellä työkäytössä 5 konetta tuplanäytöin. Riippuu tietysti mitä kukakin tekee.
Aah..Luv and hate computers...
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤

.

Ei ole ATi:lla vastaavaa yhden näytönohjaimen tukea kolmelle näytölle. Kaikkien muiden tartteevat käytännössä 2 näyttistä.

Pistä vaan se PCI-väylänen siihen AGP:n rinnalle. Kyllä se toimii. Voithan vielä varmistaa jälleenmyyjältä tuon toimivuuden. Käytännössähän nykyään myydän PCI-väyläisiä kortteja juuri lisäkorteiksi koneisiin entisten rinnalle.

Ja joo, en enää tyrkytä nakkeja...

Mulla toimi ihan hyvin AGP-näyttiksen rinnalla PCI-kortti juurikin 3:n näytön ajamiseen. Onhan siinä tietysti nuo taustakuva"ongelmat" ja muuta pientä, mutta ei mielestäni mitään ylitsepääsemätöntä. Näyttäis esitetyistä vaihtoehdoista olevan vieläpä halvin.

OT: Onko mikellä mitään kommentoitavaa tuohon Lacien ruudun tasoon vaikka äpläriä vastaan. Olen miettinyt Lacie 321 laittamista mutta liekö se hintansa väärti? Vaikea löytää koekatseluun.

Mulla on kaksi littua kiinni jossakin pari vuotta vanhassa Radeonissa, ja sitten yksi putki kiinni Matrox Milleniumissa. Tuossa vaan pitää muistaa että kakkos näytönohjaimessa pitää olla vipu josta saa VGA-tilan ( en nyt muista tarkasti ) pois, kun muuten kone sekoilee tosi kovasti kun se ei tiedä että mikä on päänäyttis.

Itse hoidin homman ostamalla huuto.netistä pci väyläisen, muinaisen pci rage II + DVD näyttiksen. Kuvanlaatu ajaa asiansa, joskaan päänäyttöä siihen ei tietenkään parane lyödä. Vaatimattoman tehonkin huomaa ruudunpäivityksessä, esim. (tehoa vaativia)ikkunoita siirrellessä, mutta työkaluvarastona tai vaikka juuri irc-clientin kotina tuo on loistava(itse pidän siinä nuendon mikseriä, cpu mittaria ja vst-plugareiden kontrolleja.).

Edit: näyttiksen hinta taisi olla 1.5e

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom