La conax digital moduli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Ongelma on seuraavanlainen

Ostin tollasen conax modulin että saisin maksulliset kanavat näkyviin teeveehen. mulla on sonyn 40" joku mallia en jaksa nyt just ettiä, mutta tuo moduli pitäs olla juurikin Sonyn bokseihin ja telkkareihin sopiva. No perkele laitoin plustv kortin moduliin, ihan joka päin miten vaa sen sinne saa, mutta ei, kun yrittää vaikka mtv max kanavalle niin tulee teksti että "communication whit card failed".

Onko hajua,mitä vois yrittää ratkasuks, google ei oikein auttanu muutaku että jollain ollu samanlaisia ongelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ainakin sonyn telkkarissa (KDL-46V2500) sellanen homma, että toi CI-paikka minne toi conax-adapteri tungetaan on "service only". Eli se ei ymmärrä mitään muita laitteita, vaan on pelkästään huoltokäyttöön.

Muistelen kyl, että oon ihan manuaalista lukenu että se olis nimenomaan toi reikä joka on huoltokäyttöön.. täysin varma en kyl ole, onhan ne reiät ennenki sekasin menny ;)

Ainakin sonyn omien sivujen mukaan mun mallissa on ainakin juurikin tuo maksukortti paikka, ja juurikin se service only tarkottaa sitä pienempää reikää;D

La digital on periaatteessa toimiva Sonyn kanssa. mutta niitä tuppaa olee vanhoilla versioilla. Rimpauta laatuantenniin ni osaavat kertoa mitkä versionumerot toimii.

joo eli toi la digital moduuli ei toimi vanhempien sonyjen kanssa, pitää olla joku pari kk vanha teevee korkeintaan ku toi la on uusille versioille. Pitää hankkia joku fakin moduli en muista mitä se selitti, joku cmaxbxmsmase tollanen. vissii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom