L-arginine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slow
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan mistä sais L-argininea ihan tavallisina kapseleina? toi jauho maistuu meinaan niin p**kalle et sitä en ite ainakaa enään aijo vetää. Laittakaa jotain linkkejä nettikauppojen sivustoille jos tiedätte... kiitos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Googlaamalla löyty pelkästää seksikauppoihin liukastusvoide tuotteita tolla L-argininea hakusanalla?. Ei ole hajuakaan mikä toi kyseinen tavara on tai mitä sillä tehdään mut alko silti vähän hymyilyttää :D

Aika kasan saat vetää kapseleina arginiinia, mikäli haluat että jotain vaikutusta tulee.

Lisäksi muihin nettikauppoihin kuin p-storeen linkittely on palstan sääntöjen vastaista.

Googlaamalla löyty pelkästää seksikauppoihin liukastusvoide tuotteita tolla L-argininea hakusanalla?. Ei ole hajuakaan mikä toi kyseinen tavara on tai mitä sillä tehdään mut alko silti vähän hymyilyttää :D

Haha joo itekki koitin googlesta kattoa, ja löyty jotai erektio lääkkeitä! :hyvä:

Aika kasan saat vetää kapseleina arginiinia, mikäli haluat että jotain vaikutusta tulee.

Lisäksi muihin nettikauppoihin kuin p-storeen linkittely on palstan sääntöjen vastaista.

Voisitkohan kertoa et mitä eroa sillä nyt on et vedätkö sä kapseleina vai jauhona sen? Samaa paskaa eri paketissa.

On kyllä aika kauheeta tavaraa toi arginiini. Itekkin sekotan tuon 5g (Joka on muuten yllättävän iso määrä) johonkin pieneen tilkkaan vettä niin pystyy vetäseen ykösellä alas mutta väkisin tulee silti sellasia mukavia kyökki refleksejä. Eiköhän tuohon totu ajan kuluessa, kun itsekkin vasta viikon tota syönyt.

Voisin veikata että "aika kasalla kapseleita" meinataan sitä että tuo 5g on yllättävän iso määrä tota pulveria ja kun se tungetaan kapseleihin niin tulee varmaan helpommaksi kuitenkin juida sama määrä veteen sekotettuna. Ihan vaan villi veikkaus.

Edit. Tosin harkitsisin myös vakaasti tota kapseli vaihtoehtoa jos jollain tutullani olisi sellainen kapselointi kone ja voisi itse nuo kapseloiha. Veikkaan että valmiit kapselit kuitenkin maksavat jonkin verran enemmän. Taas ihan vaan mutulla.

Tietääkö kukaan mistä sais L-argininea ihan tavallisina kapseleina? toi jauho maistuu meinaan niin p**kalle et sitä en ite ainakaa enään aijo vetää. Laittakaa jotain linkkejä nettikauppojen sivustoille jos tiedätte... kiitos
GH ja GH-stack nimillä löytyy L-arginiini-tabuja... mukana on myös L-ornitiinia ja muita systeemejä. Niin ja juotavana muodossa löytyy erilaisia NOS-tuotteita missä on sitä arginiinia ja makua niin ettei maistu se munajuusto.

Eiköhän ne ole noita potenssivoiteita... tms. Itsehän en asiasta mitään tiedä ;)

Voisitkohan kertoa et mitä eroa sillä nyt on et vedätkö sä kapseleina vai jauhona sen? Samaa paskaa eri paketissa.

Jos rahaa on pistää tabuihin, niin ei mitään muuta kuin ostamaan :)

Suhteelliselta hinnaltaan jauho on niin paljon halvempaa, että suurimmalle osalle tätä palstaa lukevista (paljon opiskelijoita, nuoria ja muutenkin hintatietoisia ihmisiä) kapseleiden ostamisessa ei ole mitään mieltä.
Arginiinin vaikutus perustuu myös osittain suuren kerta-annoksen raketti-imeytymiseen, minkä jauho mahdollistaa paremmin.
Suurimmassa osassa kaikkia nöxnöx -tuotteita on myös suuri osa kaikkea muuta kuin itse l-arginiinia; mukaan heitetään esim. dekstroosia.

Lisäksi pakkausten kylkien 3-5 g päiväannoksilla ei saa mitään aikaan (placebo tietysti aina mahdollinen :)) ja harvoinpa noissa kapselipakkauksissa on mitään hirveitä määriä itse tuotetta.

esim. kapselivalmisteesta:
Argi tabs 1000 mg
(pakkauskoko : 30 kpl)
hinta eräässä kaupassa n. 20 euroa

Kestää n. kaksi päivää -> hyvä ostos :jahas:.

edit. en silti kehota ketään ylittämään pussien ja purkkien kylkien annostusohjeita (Vastuuvapauslauseke)

Ei mistään muuten saa niitä kapseleita joita jossain lääkkeissä on, mahtuis tollaseen tavaraa varmaan se pari grammaa, olis kätevää :D Kyllähän toi arginiini just ja just menee ku johonkin TODELLA pieneen tilkkaan vettä/mehua sen sekoittaa.

Onkos Argiiniinin maussa huomattavia eroja eri merkkien välillä? rupee UFS:n pussi loppuun ja ainakin se on ollut sillain et pystyy jotenki alas vetään (runsaan veden kans :)

Onkos Argiiniinin maussa huomattavia eroja eri merkkien välillä? rupee UFS:n pussi loppuun ja ainakin se on ollut sillain et pystyy jotenki alas vetään (runsaan veden kans :)

Meinaakko tosiaan ostaa lisää Arginiinia? Ite käyttänyt Finnmaxin nyt pari viikkoa enkä voi sanoa et tehoaisi millään tavalla, maistuu vaan pahalle, hieman kuin vetäisi tuota sitruunan makuista Finrexiiniä kylmänä. :urjo:

Mä oon käyttänyt arginiinia jonkin verran ja aijon kyllä käyttää jatkossakin. Omasta mielestä Arginiini alkaa sitä pumppia koventaan vasta parin-kolmen viikon kuurin jälkeen.

Meinaakko tosiaan ostaa lisää Arginiinia? Ite käyttänyt Finnmaxin nyt pari viikkoa enkä voi sanoa et tehoaisi millään tavalla, maistuu vaan pahalle, hieman kuin vetäisi tuota sitruunan makuista Finrexiiniä kylmänä. :urjo:

Finnmaxit olen itse jättänyt ostamatta (huonot kokemukset), mutta voin kuvitella sen maun. Jauhona olen pari viikkoa vetänyt, eikä tässä mun jauhossa ole sellaista makua ettei pystyisi "juomaan". Jauhot suuhun ja lightit päälle. Paljon paljon pahempaakin on maistettu, esim. se kuuluisa vihreä tee-uute.

Vaikutuksista vaikea sanoa vielä mitään, pitäisi varmaan nostaa viiteen grammaan annostus. Tällä hetkellä vedellyt lähinnä tuon Mentulan ohjeen mukaisesti joka löytyi toisesta arginiini-topicista (näitä on monta, onnea etsintään).

Heh, mun makuhermot ovat varmaan täysin kärynneet, kun itselläni arginiinijauheen alas saaminen ei tuota pienintäkään ongelmaa, toisin kuin näköjään useimmilla. Minusta se ei oikein maistu millekään. UFS:n ja finnmax:in (ei sitä dextroosisörsseliä) jauheita olen vedellyt. Lusikalla suuhun ja nestettä päälle, that's it :) Varmaan 10g päiväannosta lähenee omat annostukseni.

Jooo, ei mullakaan oo ongelmia. Mä laitan sheikkeriin kreatiinit, glutamiinit ja arginiinit veden kera ja sitten kurkusta alas. Ei siinä kauheesti ehdi maistella.

Teen salille aina palautumis juoman jota vedän ennen ja jälkeen treenin. Sinne heitän creatiinin, glutamiinit ja leusiinit. Voisiko argiinit heittää sinne sekaan vai pitääkö vetää erillään?

Teen salille aina palautumis juoman jota vedän ennen ja jälkeen treenin. Sinne heitän creatiinin, glutamiinit ja leusiinit. Voisiko argiinit heittää sinne sekaan vai pitääkö vetää erillään?

Ei kai tossa muuta vikaa ole kun, että on siine argissakin makunsa. En kyllä ite pystyisi vetämään lisättyä arginiinia suht isossa määrässä palkkarissa. Joskus lisätty glutamiinikin teki aika tiukkaa...
Jaaha luin taas hyvin. Kai sulla ihan tavallinen palautumisjuoma on myös (malto+hera)? Heitä arginiini noiden mukaan jos pystyt sen juomaan. :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom