L-arginiini + L-ornitiini samassa pillerissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu
just kattelin, että L-arginiinia tarvitaan 3g vaikutuksen aikaansaamiseksi. ite ostin, kun halvalla sain, ja piti tukea tuttua liikettä, niin joe weiderin L-ornitiini + L-arginiini samassa pillerissä. kumpaakin on yhdessä pillerissä 400 mg, ja oon vetäny niitä 3 ennen treeniä, eli 1,2g kumpaakin eli 2,4 g yhteensä. onko tämä riittävä annos? vai pitäiskö vetää enemmän? ja tehostaako noi toisiansa, vai olisko mitään eroa, jos vetää toista erikseen ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millaisista määristä voidaan puhua jos tavoitellaan kasvuhormoniboostia? 20g? 30g? Ja puhun pelkästä arginiinista.

> 10 grammaa/laaki TYHJÄÄN MAHAAN. Muuten kilpailee veronkierrossa muiden aminohappojen kanssa.

Näin saavutat räjähtävää kasvua hetkessä joka ylittää inhimillisen käsityskyvyn. (E2: sarcasm, jos jäi epäilyksiä)

E: "suurin" merkitys taitaa olla veronkiertoa edistävä vaikutus.

eli pitäiskö mun lisätä tota annosta sitten johonkin 5 g? vai vielä isommaks? eiks leusiiniakin vedetä 5g ennen treeniä? niin kai noitakin riittää vetää se 5g...

KSENA sanoi:
eli pitäiskö mun lisätä tota annosta sitten johonkin 5 g? vai vielä isommaks? eiks leusiiniakin vedetä 5g ennen treeniä? niin kai noitakin riittää vetää se 5g...

muuten hyvä mutta :wall: kaks eri asiaa.

sähän voit koklata arg eri annoksilla ja päätyä omalta kohdalta optimaaliseen valintaan. kuitenkin sikäli kun on kyse normi argista eikä jostain hypersuperversiosta niin johonkin oikeesti havainnoitavaan vaikutukseen päästäkseen lienee otettava enemmän kun 5 g. koklaa.

nuolaset jauhot naamariin ja pudottelet vaikka aplaria tai vunlaittia päälle:kuola: . sit pumppaat hauista ja ihmettelet sitä verentungosta jota punpiksi väitetään.

onko tästä mitään hyöryä? vaikee sanoo. toiset väittää että on hieno homma. toiset sanoo että paskaa se on kaikki eikä vaikuta mitään.

kokeile.

sehän tarkottaa sitä, että mun pillerit menee jossain 2 viikossa naamaan, kun siinä tuli laskettua, että riittäis jopa 2 kuukaudelle :D saatanan noita tuotteita, joko pitää vetää niin saatanasti, tai sitten ihan sika vähän ja sekin vaikutus on plaseboo ---> tuotteita ostetaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom