- Ikä
- 44
Yritin etsiskellä netistä palvelua jossa voisi seurata oman asunnon sähkö, öljyn yms kulutusta, mutta en kuitenkaan löytänyt mitään järkevää. Excelissähän tämä on todella helppo tehtävä, mutta ajattelin että miksei tietoja jakaisi muiden kesken? Minua ainakin kiinnostaisi vertailla helposti miten paljon muilla kuluu sähköä yms. Keskustelupalstoilta löytyy x määrä keskusteluja jossa kulutuslukemia on ilmoitettu, mutta niistä tiedon etsiminen on vaivalloista ja usein tieto on mutu pohjaista.
Olen joskus koulussa koodannut itsekkin, mutta on päässyt nuo taidot vähän ruostumaan eikä millään jaksaisi alkaa uudelleen opettelemaan, joten siksi etsin yhtä tai useampia henkilöitä joilta tuota kokemusta löytyy. Rahaahan tästä ei saa :D Jos nyt ei sitten saada jotain ihmeellistä aikaiseksi.
Tällaisesta projektista saisi varmaan aikaiseksi koulutyönkin jollekkin ohjelmoinnin kurssille.
Olen joskus koulussa koodannut itsekkin, mutta on päässyt nuo taidot vähän ruostumaan eikä millään jaksaisi alkaa uudelleen opettelemaan, joten siksi etsin yhtä tai useampia henkilöitä joilta tuota kokemusta löytyy. Rahaahan tästä ei saa :D Jos nyt ei sitten saada jotain ihmeellistä aikaiseksi.
Tällaisesta projektista saisi varmaan aikaiseksi koulutyönkin jollekkin ohjelmoinnin kurssille.