Lättä jalat-->Kipua rinnanalueella

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt ollut jo 5kk ajan huomattavaa kipua vasemman rinnan erityisesti sydämen alueella. Kävin kuuntelussa eli EKG:ssa ja röntgenissä.
Lääkäri totesi kaiken olevan mallillaan, Ja tulkitsi vaivani aiheutuneen lättä jaloista (jalkapohjissa ei olee tyhjää tilaa ollenkaan). Lääkäri suositteli irrallisia jalkapohjia jotka olen juuri hankkinut.
Kivut tulevat iltaisin ja pitkän kävelyn aikana. Olen myôs pohtinut josko kipuni olisivat aiheutuneet 6kk kestäneen väärän ja epäsymmetrisen saliharjoittelun vuoksi. Selkä treeniä en esim tehnyt ollenkaan. Mistä voisin saada apua, kiropraktikko, hierojat, leikkaus?

Kiitos vastauksesta etukäteen.

istekkin olen huomannu viimeaikoina samantapaista kipua rinnan alueella. Omistan siis itsekkin lättäjalat joten syytä huoleen ei varmaan ole?

Nyt meni jotain ohi... Mitenkä ne lättäjalat aiheuttaa rintakipua? Tokihan väärä askellus aiheuttaa ongelmia muualle kroppaan, mutta melkoisen kaukaa haetulta kuulostaa, että huomattava rintakipu -> syyllinen = lättäjalat.

Kyllä mä lähtisin syyllistä tuohon rintakipuilun etsimään siitä lähempää hartiarenkaan alueelta, varsinkin kun sanoit treenauksen olleen "epäsymmetristä" ja selän treenauskin on jäänyt välistä kokonaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom