Läskille vaatteet salille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SeraluoT
  • Aloitettu Aloitettu
Tiedän tyhmä kysymys ja googlen pitäisi löytää...

Tosin nyt useamman päivän googlettamalla en ole löytänyt ongelmaani vastausta.

Eli etsin t-paitaa / treeni paitaa joka olisi oikeasti tarpeeksi pitkä että kädet ylhäälläkin peittäisi mahan makkarat.

Olen 173cm ja painoa tällä hetkellä +130kg, ja mahan kohdalla edelleen läskiä.

Olen vatsalaukku ohitettu ja paino putoaa tosiaan koko aika mutta alkanut itteäni häiritsemään salilla käydessä kun ylätaljoissa ja muissa liikkeissä jossa kädet vähänkin nousee niin paita nousee mukana ja paljastaa mahan.

En tiedä onko sitä muut huomanneet mutta itseäni se häiritsee.. ei se niin paha ole etteikö salilla voisi käydä mutta koitan miettiä myös muita. Ketä kiinnostaa läskin mahaa katella salilla.

Eli onko suomessa / euroopassa paikkaa mistä saisi mahd hyvin henkittävää treeni paitaa pitkänä... siis niinku oikeasti pitkänä...

Olen nyt kolme päivää selannut googlella sivuja eri paidoista mutta alkaa kohta näyttämään sitä että haen telttakankaan jostain ja laitan sen päälleni :D

Jos aloitus tuli väärään paikkaan niin olen pahoillani... ensimmäinen aloitus foorumilla kuitenkin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No yleensä noita pelipaidan tapaisiahan paksummat kaverit käyttää. Niitä nyt on millon missäkin. Mutta noin niinkuin yleisesti, jos joku sua katsoo, niin ajattelee vain että olet oikeassa paikassa. Katseita kerää vaan ne lihaksikkaat kaverit, muut ei ketään kiinnosta pätkääkään, joten ole ihan huoletta. Sun massus ei ole kenenkään katseen kiintopiste miltään osin. Rispektiä vain että olet siellä salilla.

Joo siis tiedän ja tiedostan sen kyllä että jos jotakuta kiinnostaa tuijottaa niin se on sen oma henkilökohtainen helvettinsä..
Mutta kyllä tähän vähän liittyy myös se filosofia että kun itsellä on hyvä olla salilla niin varmemmin tekee siellä juttuja...

kun vuoden 2018 aikana painoa katos se 30kg niin tuo mahan iho ei ihan mukana pysynyt... senkin takia se roikkuu vähän vammasesti tossa alavatsan päällä... toki mä jossain kohtaa jo mietin että ostan normi paidan olle jonku pidemmän vaimarin mustana tjsp muttakun niitäkään meinaa löytää...

Dressman XL:stä löytyy t-paitoja ja vaimareita kokoon 9XL asti. Lähiprismasta olen ostanut 6XL paitoja, muistelen nähneeni 8XL kokoja.

Aikaisemmin olen käyttänut neopreenikorsettia pitämään läskit tallessa. Epämukava kylläkin.

Kerran tilasin ameriikoista t-paidan tshirthell dot com ja valitsin Mens Tall Tee, se sitten ylettyikin persuksen alapuolelle.

Viimeksi muokattu:
Osa tank-topeista on tosi pitkiä, löytyiskö niistä t-paidan alle joku? Kun minusta nyt ei kannata mihinkään jättitelttaan kuitenkaan pukeutua sen pelkän pituuden takia.

Dressman XL:stä löytyy t-paitoja ja vaimareita kokoon 9XL asti. Lähiprismasta olen ostanut 6XL paitoja, muistelen nähneeni 8XL kokoja.

Aikaisemmin olen käyttänut neopreenikorsettia pitämään läskit tallessa. Epämukava kylläkin.

Kerran tilasin ameriikoista t-paidan tshirthell dot com ja valitsin Mens Tall Tee, se sitten ylettyikin persuksen alapuolelle.

Tiedän dresmaannin valikoiman mutta kuten Ferya sanoi en välttämättä haluaisi noita isoja t-paitoja käyttää salilla... käytän normi vaatetuksena kyllä dresmann xl:n t-paitaa yms...

Gaspilta, gorilla wearilta ja varmaan myös better bodiesilta löytyy väljempiä malleja ja ei oo mitään mekkoja.
Vähän hankala kai se on kenenkään tätä kautta neuvoa, kun ei tiedä minkälaisista paidoista tykkäät. (n)
Mulla tulee ekana mieleen tämän tyyppiset. Väljä, pitkä ja hengittävä.
chicago-high-tops-black-neon-lime-limited.jpg
gasp-football-jersey-t-paita-valkoinen_prpage.jpeg

No kun siis ei oo sinänsä väliä. Mulla on käytössä nyt isoin xxl löytyvä tekninen paita (eli paremmin hengittävä). Monet noista kyllä näyttää hyvältä mutta pelkään silti ettäon yhtä lyhyitä kun normi paidat.. pitäs melkeen päästä johonki johonki testaamaan. Helsingissä kun asuu niin täällä luulis olevan jotain liikeitä myös.

Ostaa vaan halpoja isoja paitoja ja pesuun suoraan treenin jälkeen. Oma kokemus noista teknisistä t-paidoista että ovat vain ärsyttävämmän tuntusia kun hikoilee jossain reilun tunnin salitreenissä, ja läskinä hikoilee niin paljon ettei tommoset hengittävätkään ehdi sitä hengittää :D

e: positiivista on kuitenkin se että parin ekan kuukauden jälkeen hikoilu vähenee huomattavasti, ensimmäiset mave ja kyykkytreenit oli lattia märkänä ja nykyään ei tarvi mitään pyyhkeitä ihan sama miten kovaa tekee. no nyrkkeilytreenin jälkeen tulee otsa pyyhittyä. se hien määrä oli jotain uskomatonta alussa kun joka sarjan jälkeen valui norona nokkaa pitkin.

Ei mulla se hikinään valu mitenkään noroina. Ostin nyt gorillalta suoraan yhden paidan testiin. Sekin oli oversize. Katotaan onko kuinka teltta... J ajuur sitä pituutta tarviis enempi ku leveyttä. Perus tpaita märkänä päällä on kyl inhanpi ku se tekninen imo. Vieläkun sais jonku treeneihin mukaan ruoskii sarjat loppuun ja kattoo et mave lähtee menee oikein..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom