Läskiä??

Trinity, luulen, että ylläpitodieetiksi saattaa olla liian vähän. Itse n. 60kg:n painoisena saatoin syödä 1800 ja paino pikemminkin laski. Ja olen todella lihovaa sorttia! Siis jos söisin ravintotaulukoiden mukaan, lihoisin sikana.

Originally posted by Katariina
Taas tätä vanhaa aihetta jankkaan, mutta tuntuu että tää on mulle ISO ongelma...ja haluaisin kulla mielipiteitänne ja vinkkejä!

Eli oon aktiivisesti käyny puntilla nyt 1½ kk ja treeni on mielestäni kovaa. Ongelmani onkin siis painon nousu ja senttejä on vyötäröllekin kertynyt pari puntin aloittamisen jälkeen.Tuo onkin mielestäni kummallista, sillä tiedän kyllä että paino nousee , mutta että maha ja persekin kasvaa!!??

Kesällä aerobiccasin kovasti ja paino oli se 58 ja muutenkin olin"jäntevässä" kunnossa(pituutta 174), mutta puntiin vaihdettua on tullut tosi turvonnut olo eikä se oikein motivoi jatkamaan...:(

Tuntuu että koko ajan on vaan nälkä mutta en halua paisua enää!!

Kertokaa, pitäskö lopettaa syöminen vai oisko jotain järkevämpää keinoa tähän ongelmaan?

:D vai kävikö kaikille alussa näin?

Tästä vanhasta aiheesta tuli mieleeni, että sanoit, että olet aktiivisesti käynyt puntilla semmoset 1,5 kuukautta, ja olet huolissasi painon noususta. Ei missään nimessä kannata huolestua, sillä omasta mielestäni loistava ja perehtymisen arvoinen sivusto http://www.exrx.net sanoo juuri tuosta sinun ongelmastasi näin:

"When beginning an exercise program, muscle mass increases may initially out pace fat loss, resulting in a very small temporary weight gain. When exercise can be increased over time, more significant fat loss can occur."

Eli syö vaan nälän mukaan, älä missään nimessä pidä kalorimääriä minimissä, siitä ei ole mitään hyötyä! Treenaa vaan kovaa, syö tarpeeksi ja ennen kaikkea, anna ajan kulua, sillä parhaimmat tulokset vaativat aikaa!!

:)

Lupasin ilmoitella "nesteenpoisto"illan jälkeen painoni ja kuten monet sanoikin niin mulla oli tullu nestettä se kolme kiloo sillä tänään ja yöllä kun tulin kotiin (viinipullon ja monen tunnin tanssimisen jälkeen )paino oli tosiaan tippunut sen kolme kiloo eli se oli taas se 59.On kyllä kesästä tullu kilo lisää mutta sehän voi kyllä sitä lihastakin olla...:D
Tänään onkin sitten ollut mässypäivä ja olo on sen mukainen:urjo:
Suolaista ja makeeta vuorotellen eikä mitään kunnollista ruokaa...Huomenna olo voi olla aika turvonnut mutta mitäs siitä...tidänpähän ainakin että se on vai tilapäistä!;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom