Läppäri pöytäkoneen korvaajaksi!

Status
Viestiketju on suljettu.
Itselläkin on kannettavan osto edessä. Katsoin mbnetin hintavertailusta, että halvin kannettava olisi: Acer Aspire 1362LC (Sempron 2800+, 256 Mt, 15", WinXP) hintaa 662 euroa. Onko kellään kokemuksia kyseisestä masinasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos en nyt ihan väärin muista niin eräässä kodintekniikkaan erikoistuneessa ketjussa oli tarjouksessa Acerin perusläppäri alle 600 euron hintaan ja saattoi olla et tuohon sai vielä maastopyörän kaupanpäälle...

mulla itsellä on Acerin valmistama läppäri ja hyvin toimii, Acer on suht halpa merkki ja kuitenkin laadultaan hyvä. Sitä ei vaan tunneta niin hyvin, kuin näitä "yleisiä" merkkejä. Oman koneen mallinumeroa en muista ja oon tällä hetkellä duunissa..mut suunnilleen se maksoi 1300 euroa syksyllä ja samoilla ominaisuuksilla varustetut tunnetummat merkit maksoi noin 200-300 euroa enemmän. Itse suosittelen Acer läppäriä sulle.

Wintikka sanoi:
Jos ei halua pelata uusimpia pelejä täysillä "mausteilla", niin läppärillä voi hyvin korvata perinteisin pöytämasiinan. Itse ostaisin Fujitsun M1425 esim.

Tuossa on vaan ikävä tuo wide-näyttö, nimittäin *köh* pystysuuntaisia maisemakuvia kun katselee niin joutuu scrollaamaan .. tuota.. vuoriston ja rotkojen välillä, kun pystyreso on vain 800 pikseliä. Lisäksi harvempi peli tukee tuota 1280x800 resoa. Myöskään koneen TV-out ei toimi tuon reson ollessa käytössä, vaan pitää laittaa 1024x768 päälle - ja näyttää typerältä wide-näytöllä. Todella typerältä.

Muuten kyllä ihan kiva kone tämä ollut. Fujitsut vielä huolletaan Suomessa, eli ehkä säästää viikon ajassa - ehkä ei. HP käsittääkseni menee Belgiaan?

Tehoja riittää ainakin minun käyttööni, vähemmänkin saisi olla (tietääkö joku ohjelmaa jolla Pentium M pakotetaan pysymääs jossain kellotaajuudessa?). Akku kestää noin 3 tuntia jos ei mitään suurempaa touhuile, eli ei mikään kovin huima kesto. Touchpad on perseestä. Digiout äänille on jees.

Pöytäkoneen korvaajaksi tämän ostin, eipä ole ollut valittamista suuremmin. Raahata voi mukana, mutta ei tämä sitä kannettavuutta ole nähnytkään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom