Lähtevä tavara...

Terve . Ensimäinen postaus, joka saattaa olla naurua aiheuttavaa, mutta en juuri mistään meinannut löytää tähän infoa joten jos se naurattaa sinua niin olen iloinen, että se piristi päivääsi.

Otin itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja aloitin treenaamisen ja uuden jonkun näköisen ruokavalion. Ruokavalio on täysin erilainen, kun mitä olen tottunut syömään ja se tarkoittaa mm. Sitä että syön vitusti enemmän kun varmaan ikinä tähän mennessä, että saadaan sitä massaa tulemaan. Kysymys: onko tässä tapauksessa normaalia treenaavalta individuaalilta, että lähes välittömästi kun olen saanut syötyä niin schaisse lähtee liikkeelle ja on päästävä pöntölle jo noin 5-10min päästä ruokailun jälkeen? Vai onko kenties ruoansulatuksessani jotain tarkistettavaa?

"Asiaton läppä" on tervetulluta, mutta jos vastauksessa olisi jotain totuuspohjaa niin olisin suuresti kiitollinen! Mukavia treenejä jengi 💪💩

Kait siihenkin tottuu. Jos ei oo suurempi ongelma niin joudut varmaan sen kanssa elämään kunnes oot bulkannu tarpeekses, imeytymätön ravinto tulee väkisten ulos :)
Ite voin nokittaa jos vaikka lohduttais. Aina kun on viljaa ruokavaliossa niin tuo sama efekti käy random aikaan, ei ruokailun yhteydessä. Siinä on ihan mitä vaan jätettävä kesken
ja lähdettävä asioilleen just eikä melkeen ku vatsa ilmottaa.

e: Halmeen kirjoissa aikanaan ihan suositeltiin reilusti tarkkailemaan sitä tavaraa. Löysä ruskea meinaa että safkassa on turhaa tavaraa, musta taas loppuun käytetympää kuulema :)

Viimeksi muokattu:
Ei kait tuo mitenkään erikoista ole et vessa kutsuu melkeen välittömästi ruokailun jälkeen. Niin tuo sattuu olemaan itselläkin melkeen joka ruokailun jälkeen. Jos nyt ei ihan samantien niin puolen tunnin sisään kuitenkin on päästävä tyhjennys reissulle usein myös jopa samantien ruokapöydästä noustessa. Käydään emännän kans useasti ulkona syömässä niin aina pitää varoiksi miettiä et mistä löytyy se lähin vessa jotta ei tarvi väkisin pidätellä. Siihen ku vedät sen viis kuus ateriaa joka päivä niin veskissä saat myös laukkoa melkosen usein päivän mittaan

Back
Ylös Bottom