Lähteekö teillä protskudrinkistä nälkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1 rkl kaakaojauhetta protskujuomaan riittää tekemään siitä HYVÄÄ. ilman sitä se on vaan neutraalia.

ei sillä maulla tai nälän tunteella niin väliä...kunhan pysyy mahdollisimman paljon anabolisena =)

Originally posted by Agony
Malto on kuitenkin niin nopeaa hiilaria, että se nostaa verensokerin hetkessä pilviin. Tämän takia insuliinineritys voimistuu, josta on usein seurauksena hypoglykemia ---> kova nälkä. Eli suuret annokset maltoa pikemminkin stimuloivat ruokahalua.

Kyllä mulla on ainakin vaikeuksia syödä vielä parikin tuntia palautusjuoman jälkeen(en juo muita protskupaukkuja). Maltohan sen saa aikaan, laittaa aika turvoksiin vatsan. Tai en tiedä kävisikö samoin jos vetäisi kolme desiä pelkkää hydr heraa kerralla, voisi siinäkin aika tukossa olla.

Rahkahässäkkä:
Rahkaa
kaurahiutaleita
Mehukeittoa (eli soppaa)

Määriä vaihtelemalla saa siitä hässäkästä notkeeta tai tönkköö (lusikka pysyy pystyssä).

edit: Meikä on puusilmä. Ois pitäny lukee toi toinen sivu.

Tästä "protskudrinkistä" lähtee kans nälkä. Ja on hitaita hiilareita. Ja kuituja:

4-viljan puuroo
leseitä sekaan oman maun mukaan
reilusti vettä -> sekotus mikroon

valmiiseen löysään puuroon sekaan Bull' Basic Protein suklaata. Ja on hyvää. Ei tarvia leikkiä sen malton kanssa. Joutu kehittelee tämmösen ku rupes tulee rahka jo korvista ulos.

Juu ei se protsku drikki mitään vaikuta siihen nälkään! ainakaan palauttavat kun ottaa niin ne ei ainakaan yhtään vähennä ruokahalua päin vastoin! :kippis2:

Mulla on niin että ku treenin jälkeen vedän palautusjuoman niin tunnin tai pari saa oottaa ennenku ruoka maistuu kunnolla. Porukat monesti laittaa ruuan että salin jälkeen pääsee heti syömään mutta ei se silloin oikein maistu...:(

Mulla tilanne on semmonen, ettei protskudrinkistä nälkä lähde, muttei oikein ruokakaan heti maistu. Eli ihan heti ei pysty syömään, vaikka mieli tekisi...

Palautumisjuomahässäkän jälkeen olo on sen verran huono, etten saa ruokaa vedettyä kupuuni ennenkuin jotain 1.5-2 tuntia treenin jälkeen. Nälkä tosin on koko ajan siinä odotellessa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom