Lähteekö ketodietillä voimat?

Originally posted by timba79
Oon kyllä sitä mieltä, että ei noi mittarit ehkä totuutta näytä, mutta jos mittausolosuhteet ovat samat niin on se tulos todennäkösesti vertailukelponen...
Mä en edes yritä väittää että tuo rp-% on absoluuttisesti oikein - paino tietysti on. Laskusuuntainen kehitys oli niin tasaista että uskon oikeati tuohon suhteelliseen muutokseen.

Se, putosko absoluuttisen oikea rp oikeasti viidestätoista kahdeksaan vai kymmenestä neljään on ihan merkityksetön tieto anyway. Jos olisin merkannut vaikka viikon keskiarvotulokset niin ne olisivat olleet samoja - noi ei paljoa heilahtele paitsi hiilaribileitten jälkeen - silloin rp laskee rankasti kun kroppaan tulee muutama litra nestettä :eek: kylään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Dopey
P/H/R kalorit 45%/10%/45%, kaloreita päivässä 2400.

Tän mukaan sä söisit hiilareita 60 grammaa päivässä. Mikäs ketodieetti se sellanen on? :eek: TKD:kään se ei voi olla koska et maininnut syöväsi niitä ennen/jälkeen treeniä, vai laskitkohan tuohon 60 grammaan imeytymättömät hiilarit (kuidut yms)?

Originally posted by timba79

Oon kyllä sitä mieltä, että ei noi mittarit ehkä totuutta näytä, mutta jos mittausolosuhteet ovat samat niin on se tulos todennäkösesti vertailukelponen...

Tuskin millään kotikeinolla saadaan mitattua "totuutta". Kyllä mä silti väittäisin että Dopey:lla oli onnistunut dieetti jos tulokset nousi ja rasvaa luultavasti paloi enemmän kuin laki sallii. Hieno saavutus natulta! :kippis1:

Originally posted by Dopey
P
Treeninä aloitin HST:llä ja Korten 3x3:lla (tältä ajalta noi tulokset), sitten muutama HST-sykkeli ja nyt on menossa Christian Thibadeaun voimanostosysteemi.

Mulla on rasva palanut ihan kivasti nyt ketoillessa mutta tulokset junnaavat paikallaan. Oon tehnyt penkissä kovia kolmosia, mutta joudun vetämään kevyen viikon joka 5. viikko, joten nousua en juuri tuloksiin ole saanut. Saiskohan HST:llä nostettua voimatasoja parissa kuukaudessa? Vai olisko tuo korten 3x3-systeemi parempi siihen tarkoitukseen?

Mua lähinnä kiinnostais tietää, että mitenkäs palautusjuoma? mihin hiilarit? miten käy imeytymisen???

ja entä kreatiinit???

-- Juffe

Joo, ja mua kiinnostaisi että palattaisko takaisin aiheeseen.:kuola:

Onko täällä ketään sellaista, joka on tehnyt voimatreeniä sekä ENNEN, että ketodieetin aikana? Tämä nimittäin kertoo hieman paremmin voimatasojen säilymisestä.

Originally posted by Rock^
Tän mukaan sä söisit hiilareita 60 grammaa päivässä. Mikäs ketodieetti se sellanen on? :eek: TKD:kään se ei voi olla koska et maininnut syöväsi niitä ennen/jälkeen treeniä, vai laskitkohan tuohon 60 grammaan imeytymättömät hiilarit (kuidut yms)?
Lyle McDonaldin (joka on muuten mulle the ravinto- ja treeniguru) mukaan mikä tahansa dieetti, missä on alle 100g per päivä hiilareita on ketodieetti. Mun idea ei ole olla pakosti ketoosissa vaan vähähiilarisella lievästi miinuskalorisella ruokavaliolla.
Saiskohan HST:llä nostettua voimatasoja parissa kuukaudessa? Vai olisko tuo korten 3x3-systeemi parempi siihen tarkoitukseen?
HST on massaohjelma, joten unohda se. 3x3 taas on voimaohjelma, joka sopivasti kestää sen pari kuukautta. Tosin useimmat raportoi Kortella hyvää kehitystä vedossa ja kyykyssä mutta penkille nollakehitystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom