Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos katotaan jenkkejä, niin aika systeemit siellä. Jos insuliini maksaa 18 taalaa kuussa Kanadassa, maksaa se 1000 taalaa kuussa jenkeissä. Esim Pfizer ja Johnson&Johnson tekee yhdessä yli 20 miljardia nettoa vuodessa. Ei varmaan mikään ihme, että ihmisten ei edes haluta tervehtyvän, vaan pidetään huoli että kaikki sairastaa mahdollisimman paljon. Ja kun näitä hiilareita vähentäviä hyvin terveellisiä ruokavalioita tuodaan esille, iskee lähes koko lääkärikunta lääkeyhtiöineen tuputtamaan sitä myyntiä takaavaa ruokavaliota. Paljonko on D-vitamiinista lääkeyhtiöiden tuottamia tutkimuksia miten edullinen se on terveydelle ihmisellä? Se ei ole lääke ja se on halpaa, ei sitä missään nimessä kannata puolta tai tutkia. Suurimmalle osalle kaikista kovin boosti terveydelle olisi laihduttaminen.
Ootteko te koskaan törmänneet tilanteeseen, jossa lääkäri suorastaan pakottaa jotain lääkettä vaikka itse ei haluaisi? Kuinka herkästi lääkärit meillä Suomessa koittaa pureutua itse ongelmaa, eikä suoralta kädeltä vaan tuuppaa lääkkeitä?
ps. Mun ei paljoa lääkärissä ole tarvinut käydä, vain loukkaantumisissa. Mutta kyllä kiinnostais käydä katsomassa miten hanakasti ne koittaa statiineja tyrkyttää.
View: https://youtu.be/E8CaBsGkRm4?si=vXqWTbhYYJlpO_WI
Sukulaiselle määrättiin verenpainelääkkeet kun yläpaine oli ollut yli 130. Tätä oli pidetty lääkärissä liian korkeana ja 'painostettu' aloittamaan verenpainelääkitys.Jos katotaan jenkkejä, niin aika systeemit siellä. Jos insuliini maksaa 18 taalaa kuussa Kanadassa, maksaa se 1000 taalaa kuussa jenkeissä. Esim Pfizer ja Johnson&Johnson tekee yhdessä yli 20 miljardia nettoa vuodessa. Ei varmaan mikään ihme, että ihmisten ei edes haluta tervehtyvän, vaan pidetään huoli että
Ootteko te koskaan törmänneet tilanteeseen, jossa lääkäri suorastaan pakottaa jotain lääkettä vaikka itse ei haluaisi? Kuinka herkästi lääkärit meillä Suomessa koittaa pureutua itse ongelmaa, eikä suoralta kädeltä vaan tuuppaa lääkkeitä?
Laihduttaminen on varmasti vaikeaa, etenkin jo ylipainoa on päässyt kertymään paljon, mutta eihän tuo lääke nyt sitä juurisyytä eli helvetin epäterveellistä ruokavaliota, ylensyömistä ja liian vähän liikuntaa muuta mihinkään.Laihduttaminen on vaikeaa. Onko tuo laihdutuslääke niin paha, jos sen avulla pääset eroon ylipainosta, diabeteksesta ja siten myös sydän ja verisuonitaudeista?