Lääkeyhtiöiden armottoman kannattava bisnes

Mike

ATG
Pakkotoisto
Jos katotaan jenkkejä, niin aika systeemit siellä. Jos insuliini maksaa 18 taalaa kuussa Kanadassa, maksaa se 1000 taalaa kuussa jenkeissä. Esim Pfizer ja Johnson&Johnson tekee yhdessä yli 20 miljardia nettoa vuodessa. Ei varmaan mikään ihme, että ihmisten ei edes haluta tervehtyvän, vaan pidetään huoli että kaikki sairastaa mahdollisimman paljon. Ja kun näitä hiilareita vähentäviä hyvin terveellisiä ruokavalioita tuodaan esille, iskee lähes koko lääkärikunta lääkeyhtiöineen tuputtamaan sitä myyntiä takaavaa ruokavaliota. Paljonko on D-vitamiinista lääkeyhtiöiden tuottamia tutkimuksia miten edullinen se on terveydelle ihmisellä? Se ei ole lääke ja se on halpaa, ei sitä missään nimessä kannata puolta tai tutkia. Suurimmalle osalle kaikista kovin boosti terveydelle olisi laihduttaminen.

Ootteko te koskaan törmänneet tilanteeseen, jossa lääkäri suorastaan pakottaa jotain lääkettä vaikka itse ei haluaisi? Kuinka herkästi lääkärit meillä Suomessa koittaa pureutua itse ongelmaa, eikä suoralta kädeltä vaan tuuppaa lääkkeitä?

ps. Mun ei paljoa lääkärissä ole tarvinut käydä, vain loukkaantumisissa. Mutta kyllä kiinnostais käydä katsomassa miten hanakasti ne koittaa statiineja tyrkyttää.

View: https://youtu.be/E8CaBsGkRm4?si=vXqWTbhYYJlpO_WI

Ootteko te koskaan törmänneet tilanteeseen, jossa lääkäri suorastaan pakottaa jotain lääkettä vaikka itse ei haluaisi?
Olen. Äitini sepelvaltimot tutkittiin ja niiden todettiin olevan täysin puhtaat vaikka ikää on jo 73-vuotta.

Mutta koska kolesteroliarvot ovat tietyn raja-arvon yli niin statiiniresepti lyötiin väkisin kouraan ja painotettiin tiukasti että lääkitys pitää aloittaa.

Ei aloittanut.

Jos katotaan jenkkejä, niin aika systeemit siellä. Jos insuliini maksaa 18 taalaa kuussa Kanadassa, maksaa se 1000 taalaa kuussa jenkeissä. Esim Pfizer ja Johnson&Johnson tekee yhdessä yli 20 miljardia nettoa vuodessa. Ei varmaan mikään ihme, että ihmisten ei edes haluta tervehtyvän, vaan pidetään huoli että kaikki sairastaa mahdollisimman paljon. Ja kun näitä hiilareita vähentäviä hyvin terveellisiä ruokavalioita tuodaan esille, iskee lähes koko lääkärikunta lääkeyhtiöineen tuputtamaan sitä myyntiä takaavaa ruokavaliota. Paljonko on D-vitamiinista lääkeyhtiöiden tuottamia tutkimuksia miten edullinen se on terveydelle ihmisellä? Se ei ole lääke ja se on halpaa, ei sitä missään nimessä kannata puolta tai tutkia. Suurimmalle osalle kaikista kovin boosti terveydelle olisi laihduttaminen.

Ootteko te koskaan törmänneet tilanteeseen, jossa lääkäri suorastaan pakottaa jotain lääkettä vaikka itse ei haluaisi? Kuinka herkästi lääkärit meillä Suomessa koittaa pureutua itse ongelmaa, eikä suoralta kädeltä vaan tuuppaa lääkkeitä?

ps. Mun ei paljoa lääkärissä ole tarvinut käydä, vain loukkaantumisissa. Mutta kyllä kiinnostais käydä katsomassa miten hanakasti ne koittaa statiineja tyrkyttää.

View: https://youtu.be/E8CaBsGkRm4?si=vXqWTbhYYJlpO_WI

En ole törmännyt tilanteeseen jossa lääkettä suorastaan pakotettaisiin.

En ihan saa kiinni tuosta johdannosta, oletko siis sitä mieltä että jenkkien tilannetta pitäisi muuttaa, ja keskustelua kuinka se muutos kuuluisi tehdä?

En ole törmännyt tilanteeseen jossa lääkettä suorastaan pakotettaisiin.

En ihan saa kiinni tuosta johdannosta, oletko siis sitä mieltä että jenkkien tilannetta pitäisi muuttaa, ja keskustelua kuinka se muutos kuuluisi tehdä?
Siis toi lääkeyhtiöiden massiivinen ihmisten terveydellä leikkiminen pitäis saada kuriin, samoin Suomessa gorressa aivan salettiin oli diilejä suuntaan jos toiseen kun niin hanakasti pakotettiin rokotetta.

Laihduttaminen on vaikeaa. Onko tuo laihdutuslääke niin paha, jos sen avulla pääset eroon ylipainosta, diabeteksesta ja siten myös sydän ja verisuonitaudeista?
Tossa videossa puhuttiin yleisesti miten jenkeissä hinnat ovat karanneet aivan käsistä. Ihmisillä tehdään rahaa ihan saatanasti, ei taida olla mitään muuta alaa joka tienaa noin kovasti.

Vakuutusyhtiöt viimeistään ärähtää jos alkaa tulemaan satojen tuhansien laskuja ihmisiltä. Laittakaa lisää noita todella härskejä vetoja. Se vain on ikävä totuus, ettei täällä tota bisnestä ihmisten hyväksi tehdä, vaan rahan takia. Mitä enemmän saadaan tuupattua lääkkeitä ihmisille, sen paremmin menee, joten ei todellakaan ole hyvä juttu saada ihmisiä syömään terveellisemmin, vaan jenkeissä etenkin ravintosuositukset on aivan päinvastoin.

Siis toi lääkeyhtiöiden massiivinen ihmisten terveydellä leikkiminen pitäis saada kuriin, samoin Suomessa gorressa aivan salettiin oli diilejä suuntaan jos toiseen kun niin hanakasti pakotettiin rokotetta.
Perimmäinen syy koko hommassa lienee ihmisten vapaudessa valita. Ja ruuantuotannossa joka puskee markkinoille halpaa ravintoköyhää höttöä joka aiheuttaa merkittäviä elintasosairauksia. Tässähän se hieno markkinarako on lääkeyhtiöille. Tuon kun vielä yhdistää jenkkilän markkinatalouteen jossa rahalla mällätään lääke & terveydenhoitoalalla ja vakuutuksissa...

Ihmisten vapaus valita nähtiin koronassa, ei siinä enää ollut vapautta ihmisillä aidosti, vaan ne saatiin luulemaan tosissaan, että se rokote tarvii ottaa. Sama ravinnossa, punaista lihaa ja vähähiilarista ruokaa demonisoidaan, koska sillä ihmiset ei enää liho vaan laihtuu ja insluliiniresistenssi paranee, mikä on suurin pohjasyy monelle sairaudelle. Jos maailman lihavin kansa yössä laihtuis 50% ja alkais syömään terveellisesti, ottais lääketeollisuus MASSIIVISET tulonmenetykset lyhyessä ajassa kun ihmiset sairastais merkittävästi vähemmän.

Mä en ole ennen ollut salaliitto ihmisiä, mutta koronan jälkeen vähän muuttui ajatukset. Mä olen melko varma, että ravinnolla tehdään ihmisistä tietoisesti sairaita jotta saadaan lääkitä.

Ihmisiä on niin sairaan helppo manipuloida, muistatteko kun Ukrainan ja ryssien sota alkoi, meitä peloteltiin sähkökatkoksilla, jota seurasi infernaaliset hinnat ja aggressiivinen kampanja myydä hulvattoman kalliita sähkösoppareita. No ainuttakaan katkosta ei tullut, mutta monet teki parin vuoden soppareita 50 sentin hintaan ja pörssi rullannut jossain 10 kohdalla keskiarvollisesti.

Siihen kun sitten aletaan prässään ravinnosta kaikenlaista, niin kyllä ihmiset vaan uskoo ihan mitä vaan, vaikka että lihasta saa syövän.

Paljonko on D-vitamiinista lääkeyhtiöiden tuottamia tutkimuksia miten edullinen se on terveydelle ihmisellä?
Tätähän demonisoitiin juuri korren aikana, että ihan paskaa, ei hyödytä korrea vastaan. Ainoastaan tuttu ja turvallinen auttaa.
Edelleen taitaa "virallinen" suositus olla joku visvainen 10µg/pv, millä ei kyllä päästä niihin hyviin arvoihin millään (50+ nmol/l).

Tätähän demonisoitiin juuri korren aikana, että ihan paskaa, ei hyödytä korrea vastaan. Ainoastaan tuttu ja turvallinen auttaa.
Edelleen taitaa "virallinen" suositus olla joku visvainen 10µg/pv, millä ei kyllä päästä niihin hyviin arvoihin millään (50+ nmol/l).
Juuri toi kun kaikki asiat, jotka sotii lääkemyntiä vastaan, joko ignoorataan tai suoraan demonisoidaan ja kun ihmiset on niin tyhmiä, että kun THL jotain sanoo, niin se on totta.

Sama ravinnossa, punaista lihaa ja vähähiilarista ruokaa demonisoidaan, koska sillä ihmiset ei enää liho vaan laihtuu ja insluliiniresistenssi paranee, mikä on suurin pohjasyy monelle sairaudelle. Jos maailman lihavin kansa yössä laihtuis 50% ja alkais syömään terveellisesti, ottais lääketeollisuus MASSIIVISET tulonmenetykset lyhyessä ajassa kun ihmiset sairastais merkittävästi vähemmän.
Luulen ja mutuilen että 99% ylipainoisista syö ihan päin helvettiä, liikaa sokeria ja rasvaa, liian vähän proteiinia ja kasviksia. Jos nuo alkaisi noudattamaan vaikkapa paljon parjattua Suomalaista lautasmallia täsmällisesti ja jättäisi herkut kauppaan niin kansanterveys paranisi. Ja tietenkin tavoitteellisesti urheilevien kannattaa säätää ravintopuolta tavoitteidensa mukaisesti.

En ole samaa mieltä vähähiilarisuuden demonisoinnista. Noin kymmenen vuotta sitten suomessakin oli hirmuinen karppausbuumi, hiilarittomat leivätkin loppui kaupoista ja keltainen lehdistö huusi karppaus sitä karppaus tätä ja naistenlehtien etusivut täyttyi karppausjutuista.

Nyt näyttää siltä että foorumilla on karppauksen uusi tuleminen. Minusta tässä asiassa kaikki ei ole vihollisia vaikka siltä välillä saattaa näyttää.

Salaliittoteorioihin en jaksa ottaa kantaa mutta siitä olen ehdottomasti samaa mieltä että lääkeyhtiöiden tehtävä ei ole pelastaa ihmisiä vaan tuottaa voittoa omistajilleen.

Vakuutusyhtiöt viimeistään ärähtää jos alkaa tulemaan satojen tuhansien laskuja ihmisiltä. Laittakaa lisää noita todella härskejä vetoja. Se vain on ikävä totuus, ettei täällä tota bisnestä ihmisten hyväksi tehdä, vaan rahan takia. Mitä enemmän saadaan tuupattua lääkkeitä ihmisille, sen paremmin menee, joten ei todellakaan ole hyvä juttu saada ihmisiä syömään terveellisemmin, vaan jenkeissä etenkin ravintosuositukset on aivan päinvastoin.
Itse luulen, että jos Yhdysvalloissa ihmiset söisi noiden ravintosuositusten mukaisesti, niin olisivat paljon terveempi kansa. Tilanne on kuitenkin se, että suurin osa ihmisistä ei noudata niitä ollenkaan. Tämän lisäksi Yhdysvalloissa keskiverto ihminen liikkuu päivässä aivan liian vähän, ja syö liikaa.

Itse luulen, että jos Yhdysvalloissa ihmiset söisi noiden ravintosuositusten mukaisesti, niin olisivat paljon terveempi kansa. Tilanne on kuitenkin se, että suurin osa ihmisistä ei noudata niitä ollenkaan. Tämän lisäksi Yhdysvalloissa keskiverto ihminen liikkuu päivässä aivan liian vähän, ja syö liikaa.

Jenkeissä on lait, että saa olla melkein 5 grammaa hiilaria että on edelleen "no sugar". Heart health tarroja liimaillaan muroihin jne. Kyllä siellä ihan suoraan tehdään ihmisille hallaa harhauttamalla niitä.

Jenkeissä myös saa mainostaa respalääkkeitä telkkkarissa.

Tossa videossa puhuttiin yleisesti miten jenkeissä hinnat ovat karanneet aivan käsistä. Ihmisillä tehdään rahaa ihan saatanasti, ei taida olla mitään muuta alaa joka tienaa noin kovasti.
Paljonko Ozempic laihdutuslääke maksaa Suomessa?

Suomessa Ozempic‑lääkkeen hinta vaihtelee apteekista ja annoskoosta riippuen, mutta yleisesti se maksaa suunnilleen noin 110–115 € per kynä (1 kpl) ilman Kela‑korvausta. Apteekkienhinnat.fi+1

🔹 Esimerkiksi apteekkien hintoja:

• Ozempic 0,25 mg, 0,5 mg ja 1 mg injektioneste (1 kynä) noin 110 – 113 € per kynä ilman korvausta. Apteekkienhinnat.fi+1

💡 Yksi kynä sisältää yleensä useita viikkoannoksia (esim. 4 annosta), joten kuukausikustannus tulee usein ~110 – 120 € / kk pelkän lääkkeen osalta, jos ostat itse ilman korvausta. Apteekkienhinnat.fi

📌 Kela‑korvaus:

• Ozempic on reseptilääke ja sitä voidaan korvata Kela‑järjestelmästä, jos sitä käytetään tyypin 2 diabeteksen hoitoon ja hakijat täyttävät korvausvaatimukset.
  • Laihdutus‑tarkoituksessa (off‑label‑käyttö) ei tyypillisesti saada Kela‑korvausta, jolloin kustannus jää potilaan omaksi. Loss Now

👉 Hinnat voivat vaihdella hieman apteekeittain ja eri annosmuotojen (0,25 mg, 0,5 mg, 1 mg) välillä, mutta noin 110–120 € per kynä on tyypillinen suuntaa‑antava hinta Suomessa ilman korvausta. Apteekkienhinnat.fi

Haluatko, että lasken esimerkin kuukausikustannuksista eri annoksilla ja hoitokestolla? (esim. 3 kk tai 6 kk)

Back
Ylös Bottom