Lääke homouteen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shiny
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jestas sentään...

Olipa taas ihme, että jenkkien lääke. Sääliksi käy homoja Amerikassa, taisi homostelu jossain osavaltioissa olla vielä laitontakin...

Ps. Tuleeko tämä pakkiksen kauppaan vai annetaanko maahantuonti Fridrikin vastuulle?

Big Evil sanoi:
Ps. Tuleeko tämä pakkiksen kauppaan vai annetaanko maahantuonti Fridrikin vastuulle?
:lol2: Yritän välttää tällaisia viestejä, mutta nyt on pakko kertoa, että repesin kunnolla.

Voi lollo. Jotkut näemmä vieläkin elävät siinä uskossa että homous olisi jokin tauti. :lol2: :david:

Big Evil sanoi:
:lol2:

Mua on kehotettu välttämään tällasia viestejä, mutta pyyhittyäni Ehrmanit näppäimistöltä annoin hevosmiesten tietotoimiston kertoa itselleni, että Mike on tilannut jo ilmaisen näytepakkauksen kaikille tekohauskojen homosteluvitsien räpeltäjille.

Behavioraalisen epämiehekkyyden sekä kliinisen homoseksuaalisuuden ensioireiden pitäis ruveta lievittymään ihan parin päivän kuluessa. :thumbs:

Tuon on pakko olla feikki sillä oon luotettavasta lähteestä kuullut, että "kerran perseeseen ja olet homo olet homo olet homo olet homo olet homo." Eli homouteen ei ole parannuskeinoa. :evil:

~Voimariini ~ sanoi:
Tuon on pakko olla feikki sillä oon luotettavasta lähteestä kuullut, että "kerran perseeseen ja olet homo olet homo olet homo olet homo olet homo." Eli homouteen ei ole parannuskeinoa. :evil:
Ei yks persepano kavereitten kesken vielä homoa tee, eri asia jos nauttiii siitä.;)

SuBi sanoi:
Ei yks persepano kavereitten kesken vielä homoa tee, eri asia jos nauttiii siitä.;)

Entä jos se homous-virus tarttuu siinä persepanon yhteydessä?

Kostaja X sanoi:
Entä jos se homous-virus tarttuu siinä persepanon yhteydessä?
Vaseliini tappaa sen.

Noita lääkkeen kehittäjiä pitäis rankaista paljaalla. Tuhmia setiä. Tappavat setien omat leikit.

"Many healthy men can identify with having some of the symptoms of homosexuality, such as experiencing sexual fantasies about other men;
bpitt2.JPG

But Homosexuality is diagnosed only when these activities take at least an hour a day, are very distressing, and interfere with daily life."
Vaimo on kyllä jo kyllästynyt ottamaan topless turpaan...

Only in America voidaan homppelit parantaa tältä Saatanan kiroukselta.

~Voimariini ~ sanoi:

Anna mä arvaan. Kaveri kerto? :D

Only in America voidaan homppelit parantaa tältä Saatanan kiroukselta.

No, lääke on suht humaani tapa verrattuna miten rättipää-maat parantaa homppelit.

Tässä on halvempi lääke homouteen. Pakotetaan hinttapuli tsiigaa toi kokonaan läpi, sen on pakko toimia. Toimi kellopeliappelsiinissakin. Niin tosi kuin nimeni on Veijo Pösi.

Ja vielä hengissä tämäkin threadi :D

Jos ei muuta niin eiköhän tolla lääkityksellä saada niistä metroseksuaaleja. Homojahan ne vielä ovat mutta sentään harrastavat seksiä naisten kanssa :D

Siis onhan ton jutun pakko olla feikki... mihin hiivattiin toi nyt muka perustuu?

tokkopaisto sanoi:
Siis onhan ton jutun pakko olla feikki... mihin hiivattiin toi nyt muka perustuu?
Ymmärräthän kuitenkin, että paraskaan lääke ei voi auttaa, mikäli sinulta puuttuu aito halu myöntää sairautesi ja parantua siitä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom