Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ristiriitaista kun otsikossa lukee, että lääkäri on kieltänyt ja tekstissä puhutaan psykiatrista...
no psykiatriko ei sit oo lääkäri?Ristiriitaista kun otsikossa lukee, että lääkäri on kieltänyt ja tekstissä puhutaan psykiatrista...
Kehtaatko kertoa miksi kävit psykiatrilla? Saattaisi auttaa ymmärtämään minkä asian suhteen hän pyrki sinua auttamaan tuollaisella neuvolla.
Olisiko kenties epäillyt sinun kärsivän "bigoreksiasta"?
Ehkä se massanhaku kannattaa nyt tosissaan lopettaa. Pidä ihmeessä kuitenkin normaalit heraproteiinit mukana kun painoa pudotat ja jätä kreatiinit ja kaikki massanlisäysvalmisteet narikkaan. Rehellisesti sanottuna nuo ympärysmitat ovat tuolle painomäärällä melko pienet ja niitä ei kannata dieetillä tuijotella. Senttejä lähtee varmasti paljon mutta saat omasta kropastasi realistisemman kuvan kun paino alkaa lähestyä normaalia tasoa. Ja älä ihmeessä lopeta ainakaan treenausta.
Mulla on "hullun paperit" jos näin vois sanoa. Luokka F20.
Luokka F20.
Eikös noilla F20 luokituksen sairauksia hoitavilla lääkkeillä ole taipumus tuota ylipainoa tuoda. Itse ainakin tiedän pari tapausta jotka kanssa huitelevat lääkityksen takia jossa lähellä 150 kg.
OK, kiitti rohkaisusta. Pohjalla kun on käyty, niin suunta ainoa parempaan päin!Niin ja mun neuvo sulle, että lopetat nyt niiden hanskojen ja reisien mittailun, lisäät aerobista ja koitat olla pitämättä mitään herkkuja tai lihottavaa kaapissa, sen uskon että yöllä menee alas mikä vaan. Syöt vähemmän kun kulutat, ei mitään diettailuja vaan elämäntapamuutos. Hoikempi kroppa tuo illuusiota lihaksikkaamasta kropasta. Ja jos on kova fläsäkerros päällä niin ei ne lihat sieltä mihinkään näy, päinvastoin lihavammalta näyttää.
Nyt kovaa tsemppiä hoitamaan ensinnäkin pää kuntoon, et tarvitse tällä hetkellä stressitekijöitä hauiksen ympärysmitasta kuin mistään muustakaan turhasta, sitten kevyempänä on mukavampi nähdä niitä tuloksia kun lihaserottuvuus on parempi. Ja mä uskon tietäväni mikä sua vaivaa ja luulen myös tietäväni mistä puhun.