Lääkäri kielsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asser
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko paljon läskiä? Onhan se selvä että jos vetää vaikka pari purtiloa mass blastia tai mitä tahansa palkkaria päivään niin äkkiä 1000 kcal kasassa ja maha senkun paisuu. Jos ei ole paljon läskiä niin sitten varmaan puhuu tietämättömyyttään.

Foorumin ravinto-osiosta luin kreatiinia käsittelevää keskustelua, ja löysin linkin Duodecim-lehden artikkeliin, jossa luultavasti asiaa psykiatria paremmin tuntevat lääkärit käsittelivät heraproteiinia ja kreatiinia. Suosittelen lukemaan. Hyötyä näistä valmisteista oli osoittautunut olevan ja haittoja ei.

Ristiriitaista kun otsikossa lukee, että lääkäri on kieltänyt ja tekstissä puhutaan psykiatrista...

Psykiatri on lääkäri.

Kyseessä oli vitsi, jonka pointti oli lähinnä se, ettei psykiatrian erikoislääkärin neuvoja somaattisiin vaivoihin tai varsinkaan urheilulääketieteeseen liittyen kannata välttämättä ottaa kovin tosissaan.

Kehtaatko kertoa miksi kävit psykiatrilla? Saattaisi auttaa ymmärtämään minkä asian suhteen hän pyrki sinua auttamaan tuollaisella neuvolla.
Olisiko kenties epäillyt sinun kärsivän "bigoreksiasta"?

Mulla on "hullun paperit" jos näin vois sanoa. Luokka F20. Läskiä on jonkin verran mutta kyllä lihaksiakin löytyy oon kuitenkin jo 15 vuotta reenannu säännöllisesti. olkavarren ympärys 43 cm. reisi 75, pohje 50, vuötärö onkin sitten 135 cm. tässä jotain mittoja. painoa 163.

Ehkä se massanhaku kannattaa nyt tosissaan lopettaa. Pidä ihmeessä kuitenkin normaalit heraproteiinit mukana kun painoa pudotat ja jätä kreatiinit ja kaikki massanlisäysvalmisteet narikkaan. Rehellisesti sanottuna nuo ympärysmitat ovat tuolle painomäärällä melko pienet ja niitä ei kannata dieetillä tuijotella. Senttejä lähtee varmasti paljon mutta saat omasta kropastasi realistisemman kuvan kun paino alkaa lähestyä normaalia tasoa. Ja älä ihmeessä lopeta ainakaan treenausta.

Ehkä se massanhaku kannattaa nyt tosissaan lopettaa. Pidä ihmeessä kuitenkin normaalit heraproteiinit mukana kun painoa pudotat ja jätä kreatiinit ja kaikki massanlisäysvalmisteet narikkaan. Rehellisesti sanottuna nuo ympärysmitat ovat tuolle painomäärällä melko pienet ja niitä ei kannata dieetillä tuijotella. Senttejä lähtee varmasti paljon mutta saat omasta kropastasi realistisemman kuvan kun paino alkaa lähestyä normaalia tasoa. Ja älä ihmeessä lopeta ainakaan treenausta.

Jep. Ehkä meikäläisellä on vääristynyt kuva omasta kehosta nimittäin tämä lihominen alkoi 5-6 vuotta sitten. Parikymppiseksi olin vielä normaalipainoinen. Täytyy yrittää vaan tiputtaa painoa. Massavalmisteita en ole ikinä käyttänyt. Yösyöminen haittaa diettausta.

Mulla on "hullun paperit" jos näin vois sanoa. Luokka F20.

Jotkin psyykelääkkeet sivuvaikutuksenaan lihottavat. Ehkä tuo lääkäri pyrki kompensoimaan sitä tuolla kiellolla. Ja ei kai tuollainen paino muutenkaan terveellistä ole, vaikka lihasta olisi paljonkin.

Luokka F20.

Eikös noilla F20 luokituksen sairauksia hoitavilla lääkkeillä ole taipumus tuota ylipainoa tuoda. Itse ainakin tiedän pari tapausta jotka kanssa huitelevat lääkityksen takia jossa lähellä 150 kg.

Eikös noilla F20 luokituksen sairauksia hoitavilla lääkkeillä ole taipumus tuota ylipainoa tuoda. Itse ainakin tiedän pari tapausta jotka kanssa huitelevat lääkityksen takia jossa lähellä 150 kg.

En jaksa katsoa mitä F20 pitää sisällään, mutta tosi on että jotkut masennuslääkkeet lisää ruokahalua aivan vitusti, itse söin joskus unettomuuteen mirtazapinia ja joka yö olin jääkaapilla vetämässä safkaa napaan niin paljon että tuli huono olo.

Tässä lähiaikoina kun on ollut pakko hakea taas unirytmiä kohdalleen on tullut otettua tota mirtaa, siitä seurannut se, että uni tulee kun halolla päähän mutta parin tunnin päästä olen jääkaapilla imemässä sitä tyhjäksi. Ja nämäkin siis todella alhaisilla annoksilla ennen nukkumaan menoa, en edes halua tietää mitä kävisi jos noita masennukseen söisin.

Niin ja mun neuvo sulle, että lopetat nyt niiden hanskojen ja reisien mittailun, lisäät aerobista ja koitat olla pitämättä mitään herkkuja tai lihottavaa kaapissa, sen uskon että yöllä menee alas mikä vaan. Syöt vähemmän kun kulutat, ei mitään diettailuja vaan elämäntapamuutos. Hoikempi kroppa tuo illuusiota lihaksikkaamasta kropasta. Ja jos on kova fläsäkerros päällä niin ei ne lihat sieltä mihinkään näy, päinvastoin lihavammalta näyttää.
Nyt kovaa tsemppiä hoitamaan ensinnäkin pää kuntoon, et tarvitse tällä hetkellä stressitekijöitä hauiksen ympärysmitasta kuin mistään muustakaan turhasta, sitten kevyempänä on mukavampi nähdä niitä tuloksia kun lihaserottuvuus on parempi. Ja mä uskon tietäväni mikä sua vaivaa ja luulen myös tietäväni mistä puhun. :)

Niin ja mun neuvo sulle, että lopetat nyt niiden hanskojen ja reisien mittailun, lisäät aerobista ja koitat olla pitämättä mitään herkkuja tai lihottavaa kaapissa, sen uskon että yöllä menee alas mikä vaan. Syöt vähemmän kun kulutat, ei mitään diettailuja vaan elämäntapamuutos. Hoikempi kroppa tuo illuusiota lihaksikkaamasta kropasta. Ja jos on kova fläsäkerros päällä niin ei ne lihat sieltä mihinkään näy, päinvastoin lihavammalta näyttää.
Nyt kovaa tsemppiä hoitamaan ensinnäkin pää kuntoon, et tarvitse tällä hetkellä stressitekijöitä hauiksen ympärysmitasta kuin mistään muustakaan turhasta, sitten kevyempänä on mukavampi nähdä niitä tuloksia kun lihaserottuvuus on parempi. Ja mä uskon tietäväni mikä sua vaivaa ja luulen myös tietäväni mistä puhun. :)
OK, kiitti rohkaisusta. Pohjalla kun on käyty, niin suunta ainoa parempaan päin!

Suositut

Back
Ylös Bottom