Kyytiä vailla? Pakkiksen kimppakyytiketju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Pitääpäs tätäkin testata kun ei oo aikasemmin tullu ilmoteltua. Mun kyytiin mahtuu 10.4. kuopio -> vantaa johonkin aikaan päivästä ja sitten mitä ilmeisemmin 12.4. vantaa -> kuopio ja siinäkin vielä määrittelemätön aikataulu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna iltapäivällä/illalla Oulusta Haapajärvelle.

Kukaan lähdössä Lauantaina itäsuomeen päin? 11.4. klo 18 jälkee ois kyytiä tarvetta Imatralle asti, bensarahaa tarjolla.. PM tai @hotmail.com

To tai pe Pohjanmaa -> Pk-seutu ja su-ti pk-seutu -> Pohjanmaa
Anyone? :)

Olen ajelemassa Oulusta Kuopioon ja takaisin seuraavasti:

Torstaina 2.7. Oulu - Kuopio

Sunnuntaina 5.7. Kuopio - Oulu

Autossa on tilaa useammallekin, jos matkatavaroita ei ole kovin paljon.

Mahd. vastaukset tähän ketjuun tai privalla.

Täällähän on hyvin oulun periferia edustettuna. Jos joku kulkee torstai/perjantai hesaan päin ja sunnuntaina takaisin niin syksymmällä voisin silloin tällöin hyppäillä kyytiin.

Huomenna 3.7 aamusella Jyväskylä - Helsinki? Ja vaikka sunnuntaina takaisin?

Olen hiljaa tai puhun. Tai siltä väliltä:) Avustan myös rahallisesti.

Jos jonkun tarttisi romua saada kulkemaan, oltaisiin perjantaina menossa pickuppi+peräkärry yhdistelmällä Vantaalta Keskisen Veskun kyläkaupan nurkille, sieltä lauantaina lenkki Alavieskaan hakemaan kärry täyteen romua ja sunnuntaina takaisin Vantaalle. Kärryllä kokoa on n. 5x2 metriä ja kantavuutta parisen tonnia, auton lavalla sisäpituutta n. 2,2 metriä.

17.7 auto menis Vantaa - Jyväskylä - Oulu

Lähtö näillä näkymin joskus kahden jälkeen.

Mulla ens ti eli 14.7. klo 5.00 startti Jyväskylästä Siilinjärven suuntaan, eli esim. Kuopioon pääsis ja sitten takas joskus illasta, aikaa mahdoton sanoa.

Mikkelin suunnalta kukaan stadiin päin menossa lähipäivinä? Toisinpäin su-ke välillä taas joku sitten takaisinpäin tulossa?

Näköjään joutuu sitten itse ajamaan, eli tarjolla enintään 4 ihmiselle kyyti stadiin huomenna mikkelistä.

Taas ajellaan,

Tällä kertaa Tiistaina 4.8. Oulusta Poriin, lähtö aamulla / aamupäivällä.

Toki matkan varrella oleville paikkakunnillekin voi jäädä :)

Privaan viestiä jos kyytiä vailla (tai tähän threadiin)

Taas ajellaan,

Tällä kertaa Tiistaina 4.8. Oulusta Poriin, lähtö aamulla / aamupäivällä.

Toki matkan varrella oleville paikkakunnillekin voi jäädä :)

Privaan viestiä jos kyytiä vailla (tai tähän threadiin)
Nostan tämän vielä, eli ylihuomenna mahdollisuus päästä Oulusta Poriin ja saa välillekin jäädä.

Farmariauto lähtee Tampereelta Jyväskylään lauantaina 15.8 n. kello 9.00 (sovittavissa), paikkoja on kolme vapaana.
Samainen auto lähtee Jyväskylästä Tampereelle sunnuntaina 16.8 n. kello 10.00. Tuolloinkin kolme paikkaa tyhjän.

Lunasta paikkasi 10€/suunta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom