No eihän sitä tosiaan luulisi, silläpä kysynkin :D Otin noista maastavedoistani videota, ja mielestäni ainut ongelma on että perse meinaa lähteä liikkeelle ihan inasen aiemmin kuin hartiat. Perusongelma lienee siinä, että perse jaksaa nostaa enemmän kuin jalat. Mielestäni en vedä mitenkään naurettavan takakenossakaan, ja tanko seurailee sääriä ja polvia aika hyvin kuten kuuluukin. Luulen, että tekniikka on sinänsä kohtalaisen lähellä oikeaa. Ehkä pitää vain lisäillä rautaa ja katsoa mihin suuntaan tilanne kehittyy. Tuo videointi on kyllä hyvä valmentaja. Voi olla että olen vähän turhankin varovainen tekniikan ja romujen suhteen, mutta kun välilevyt ovat vähän kehnossa kunnossa niin mieluummin liian varovasti.
Vaginaattori, ei mulla ole ikinä painot jääneet tankoon vaikka tanko olisikin maassa. On vaan mukavampi säätää painojen kanssa kun tanko on rinnan korkeudella. Ja meidän firman salilla ei ole mitään tunkkeja enkä sellaisia koe erityisemmin tarvitsevanikaan. Ainakaan niin kauan kuin voi vetää maveraudat rinnalle ;)