kyttäämistä ja tietämättömyyttä

No mulle ei ole oikeen työpaikalla vittuiltu, ainakaa päin naamaa. Mutta kyllähän sen arvaa millasta kyräilyä se on seläntakana. Ja mulla on kyllä niin levee selkä, että sen taakse mahtuu paljon porukkaa puhumaan paskaa.. ;)

Mun duunissa on yks sellanen n.50-vuotias jannu joka on mun "esimies", se sitten kysy multa 9.00 aikaan (tuli töihin 8.00) "millos söit viimeksi?"

Minä:"Tossa ennen seittemää.."

Ja ukko hädissään.. "Ei helvetti! Nyt pidät kyllä ruokatauon -noin iso mies pyörtyy ihan just!!"

Naureskelin ja menin sosiaalitiloihin syömään..jossa mulla on vielä tapana ottaa pienet nokoset aterioinin päälle kun siellä on niin mukava sohva.
Eli mulla on käytännössä tunnin ruokikset :) Ja pierupirtelöä, leipää ja hedelmiä saa syödä koska vaan, mutta kaksi varsinaista ateriaa mulla on. Toisella ruokatauolla ei viiti paljon 30min pidempään viipyä, mutta tolla ensimmäisellä otan kyllä rohkeesti aina tirsat ja kännykän herätyskello herättää..jos herättää. :lol2:

Sama jannu oli paikalla kun työsopimukset allekirjoitettiin. Kun tulin huoneeseen ja kättelin niitä ihmisiä, niin tämä 50-vuotias jannu puristi mun kättä niin kovaa kun sen lapamatosyndroomasta kärsivästä kropasta poweria irtoaa.
Ja yhtä kova puristus oli lähtiessäkin.

Kun sitten maanantaina menin ensimmäistä kertää duuniin, oli tämä jannu taas paikalla ojentamassa räpyläänsä ja tiesin, että taas se yrittää lopettaa mun kädestä verenkierron kokonaan.
Tartuin ukkoa räpylästä ja ukko puristi minkä pystyi ja sanoi "Tervetuloa! Nyt alkaa sitten sullakin hommat!". Minä sitten päätin antaa ukolle vähän opetusta ja puristin hitaasti koko ajan kovemmin..tuntu mukavalta kun ukon sormet ja koko kämmen alko menemään läjään ja äijän ilmeet alko naamassa vaihtelemaan tiuhaan tahtiin. Siinä ropisi ukosta ne vähätkin pätemisentarpeet. :D

-edit-

Ja jos joku sattuu ihmettelemään noita mun taukoja, niin mä en polta -joten pidän ne "tupakkitauot" ruokailujen yhteydessä. Eikä työkavereilla ole mitään sitä vastaan. Pomo saattais olla erimieltä, mutta onneksi sitä harvemmin näkee..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by reiz
Olin katkaissut kylkiluuni pystypunnerrusta tehdessä ja nuorehko, hintelähkö mieslääkäri alkoi sitten valistamaan että pitää treenata pienillä painoilla ja pitkiä sarjoja. Minä siihen sitten loihe lausumahan: "Sori mutta sä et oo sen näkönen kaveri keneltä mä ensimmäisenä kyselisin vinkkejä lihasten kasvatukseen." Tästä lekuri suuttui oikein huolella eikä meinannut kirjoittaa enää edes särkylääkkeitä sairaslomasta puhumattakaan :D

Mulla on positiivinen kokemus lääkäristä! Tämä naispuolinen henkilö lausui kauniisti, että hyvä vaan ku käyt siellä salilla! Sillä reissulla menin valittamaan katkennutta solisluuta. Onneks ei olkapää menny. Tämä ei sitten ollut salionnettomuus, vaan tietenkin koulun liikuntatunnilla tapahtunutta. On se vaan selvä, että futis on maailman vaarallisin laji.

Pakko kai munkin avautua.
Työkaverin "185cm 65kg" suusta tuhlaat vaan rahaa palautus juomiin banaani ajaa saman asian mulle riittää ainakin.

Työkaverit saunaillassa taas se on vetänyt jotain kun ei uskalla juoda viinaa, pelkää varmaan että pää sekoaa.

Työterveys tarkastuksessa voi voi nuori mies ja nyt jo Bmi:n mukaan sairaalloisen lihava, Haluaisinko jotain liikunta ohjeita.
(rasva% oli ehkä jotain12- 15)

Ei puhtaasti treenamalla voi saada lihasta noin paljon noin pienessä ajassa"yli 10 vuotta aktiivisesti treenanneen tyypin suusta, joka syö dietillä 12tunnin sisällä omenan"
:david:

Mutta onneksi noiden tavallisten ihmisten kommentit ja mielipiteet ei vois paljon vähempää kiinnostaa.

Kesätöissä kun olen ollut ja kun teen 6h:n päiviä niin siihen sisältyy vain 2x10 min taukoa. Siinä ei paljon muuta kerkeä tehdä kuin vetästä protsku drinkin. Kaikki aina vahtasi helvetin pitkään kun otin pussista omat jauhoni ja pistin ne shakeriin. Vetäsin ne naamaani ja lähdin takaisin puurtamaan. Kukaan ihme kyllä ei edes kysynyt mitä helvettiä syöt/juot.

Paras tähän asti on kyllä ollut kun keittiössä sekottelin protsku drinkkiä niin rakas äitini siinä sitten tuli viereeni ja katsoi pitkään ja kysyi, että "Onko nuo nyt ihan terveellisiä? Taitaa käydä niinkuin Halmeelle, että menee sekaisin."
En tiennyt itkeäkkö vai nauraa.

Originally posted by Warheart
Kaverin ruokavalio on hemmetin huono. Tässä on kaikki mitä se yhtenä päivänä söi kun olin yötä kylässä.

Aamupala n. 10.00
Sokerikuorrutettuja muroja ja pulla.

Lounas n. 13.00
Muutama ahven ja pari perunaa.

Välipala n. 16.00
10 keksiä ja pari pullaa.

Välipala n.19.00
Sipsejä ja karkkia

Iltapala n. 21.00
2 paahtoleipää ja viimeinen pulla.

Näkyy sitä kyttääjiä löytyvän tästäkin joukosta :lol2: :lol2:

Mulla on töissä juomana puolenlitran muovipullossa maitoa. Töissä on sellainen yleinen jääkaappi johon voi pistää eväät. Nyt tänään joku vitun idiootti oli kirjoittanut tussilla maitopulloon "Douppingia". Ketään ei ole tunnustanut. Tais olla joku kateellinen...

Heh, hauskoja juttuja sattunut jannuille. Itteäkin vähän mietitytti nyt kun kesätöihin menin, että mitähän ne tuumaa mun syömisistä. Mutta hyvinhän siinä kävi. Monet työtoveritkin joskus bodannut. Joka päivä vedän kaks kertaa päivässä tonnikalaa ja riisiä, kommentia tulee mutta pitää huumorilla ottaa. Huvittavaa, kun just ollaan jotain esim. kylmäkaappeja roudaamassa, niin minä katon kelloa ja lasken toisenpään maahan, ja toinen kattoo hölmönä että mitä se ny. "Lähen syömään" tuumaan. Kaveri vaan heittää että, "anna kun arvaan, tonnikalaa ja riisiä".

Mutta onneksi noiden tavallisten ihmisten kommentit ja mielipiteet ei vois paljon vähempää kiinnostaa.
hassu vastakkain asettelu :D

Re: Re: kyttäämistä ja tietämättömyyttä

Originally posted by goljat
Mulla on töissä juomana puolenlitran muovipullossa maitoa. Töissä on sellainen yleinen jääkaappi johon voi pistää eväät. Nyt tänään joku vitun idiootti oli kirjoittanut tussilla maitopulloon "Douppingia". Ketään ei ole tunnustanut. Tais olla joku kateellinen...

Hahahaha... kova juttu :thumbs:

Tässä topikissa on saanu nauraa:lol2:

Taidan laittaa oman korteni kekoon.
Eräällä salilla oli sellanen poikkeuksellinen penkkikisa missä 75%:lla omasta painosta piti nostaa niin monta kertaa ko lähtee.
Vitusti pinnistelemällä tulin siinä sit toiseks. Kuitenkin takaraivossa joku niksahti ja silmissä vähän musteni, ilmeisesti oli painanu kaalia penkkiä vasten liikaa ja jotai rusahti.

Outo olo takaraivossa jatku pari päivää ja päätin sit mennä lekurilla käymään, avovaimo tuli mukaan ja menimme lääkärin vastaanotolle. Lekuri oli noin 55 vuotias patu.

Selitin mitä oli tapahtunu ja meinasin, että jos sisäpuolelta on jotain paukahtanu. Lekuri sano että... paa kätes koukkuun ja nosta ne kohtisuoraan vartaloos nähden sivulle... samalla ukko alko suurinpiirtein roikkua mun kyynärpäissä eikä saanu pikku painollaan niitä hievahtamaan ja sano...ei sulta päästä oo mitään niksahtanu...mut sä reenaat sen takii liian kovaa ku sulla on noin nuori vaimo...

Voi viddu...!

Mun työpaikalla on taas niitä juoruämmiä sellanen liuta,että en ees vois harkita protskujen ottamista töihin.saisin potkut samalla viikolla.yritän aina ennen töihin lähtöö vetästä kunnon lämpimän aterian vaik ei maistuis.töissä syödään sitten joku saarioisten makaroonilaatikko ja pari baskuu.illal onkin sitten supermätöt!

Originally posted by johtaja
Mun työpaikalla on taas niitä juoruämmiä sellanen liuta,että en ees vois harkita protskujen ottamista töihin.saisin potkut samalla viikolla.yritän aina ennen töihin lähtöö vetästä kunnon lämpimän aterian vaik ei maistuis.töissä syödään sitten joku saarioisten makaroonilaatikko ja pari baskuu.illal onkin sitten supermätöt!
Siis mitä ihmettä? Et voi syödä töissä proteiinia ollenkaan? Miks et?

Originally posted by johtaja
töissä syödään sitten joku saarioisten makaroonilaatikko ja pari baskuu.illal onkin sitten supermätöt!

Miten oisi raejuuston tai tonnikalan sotkeminen makaroonilaatikon sekaan? Kätevää, eikä herätä tietämättömien ja mahd. juoruilevien huomiota niin paljon kuin Ne Jauhot.

Originally posted by Tume
Siis mitä ihmettä? Et voi syödä töissä proteiinia ollenkaan? Miks et?
Bläh kaveri tarkoitti varmaan, että jos se alkaisi sekoittelemaan protskudrinkkejä duunissa, niin heti alkaisi juorumylly =) ei siellä duunissa varmaan proteiinin nauttimiskieltoa ole... :D

Mutta kun hän kerran on johtaja, niin voisihan sekoittaa drinkit oman huoneen turvassa :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom