Kytkypuhelin vähän susi, miten vaihto parempaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Tästä saattaa olla yllättäin keskusteltukin...mutta...

Eli siis mulla ois Saunalahden TotaaliMAX N97 luurilla. En vain oikein ole tyytyväinen tuohon puhelimeen. No ensinnä se pitäisi viedä huoltoon, linssi on naarmuilla mikä on tyyppivika ja sitten se liukukytkin vain lähti irti. Muutenkin tuo on vähän hidas tapaus.

Mielelläni vaihtaisin tuon johonkin toiseen, esim. N8 malliin kun sitä rupeaa saamaan. Miten helpolla tuo onnistuu käytännössä? Uutta parin vuoden sopparia vain, ilman että vanhaa joutuu luurin osalta maksamaan loppuun? Siis onko tuossa mitään neuvoteltavaa kun luuri nyt on mikä on, vaikka piti olla ns. lippulaivamalli. Reilun vuoden tuo ollut, eli vähän vajaa puolet vielä jäljellä.

Toki homma selviää kun käy Elisakaupassa kysymyssä, mutta aattelin jos täältä sais jotain "kättä pidempää" matkaan. Jos ei muu auta niin sitten tuo vaan tulee huollon kautta takasin. Ei siis tarkotus lähteä tappelemaan, ainoastaan kartottaa vaihtoehdot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän veikkaan että joudut maksamaan N97:n maksut loppuun; näin oli ainakin silloin kun olin Soneralla duunissa. Käy toki kysymässä jos vaihto onnistuu. Seuraavalla kerralla kannattaa varmaan hypistellä sitä puhelinta jossain alan liikkeessä ja jättää ne heräteostokset muille.

Tästä saattaa olla yllättäin keskusteltukin...mutta...

Eli siis mulla ois Saunalahden TotaaliMAX N97 luurilla. En vain oikein ole tyytyväinen tuohon puhelimeen. No ensinnä se pitäisi viedä huoltoon, linssi on naarmuilla mikä on tyyppivika ja sitten se liukukytkin vain lähti irti. Muutenkin tuo on vähän hidas tapaus.

Mielelläni vaihtaisin tuon johonkin toiseen, esim. N8 malliin kun sitä rupeaa saamaan. Miten helpolla tuo onnistuu käytännössä? Uutta parin vuoden sopparia vain, ilman että vanhaa joutuu luurin osalta maksamaan loppuun? Siis onko tuossa mitään neuvoteltavaa kun luuri nyt on mikä on, vaikka piti olla ns. lippulaivamalli. Reilun vuoden tuo ollut, eli vähän vajaa puolet vielä jäljellä.

Toki homma selviää kun käy Elisakaupassa kysymyssä, mutta aattelin jos täältä sais jotain "kättä pidempää" matkaan. Jos ei muu auta niin sitten tuo vaan tulee huollon kautta takasin. Ei siis tarkotus lähteä tappelemaan, ainoastaan kartottaa vaihtoehdot.

Techradar ei ollut innoissaan tosta N8sta, vaihda suoraan johonkin androidiin jos iPhonen hinta on liian kova. Voit yllättyä positiivisesti muiden merkkien "lippulaivoista"

No eipä tuo minulle mikään heräostos ollut. Tarve on luurille, jolla pääsee nettiin ja jolla on helppo kirjoittaa meilejä. Tämän asian N97 ajaa loistavasti.

iPhonea on huoli, koska siinä ei ole qwertyä, on hiplattu juttu tuokin.

No eipä tuo minulle mikään heräostos ollut. Tarve on luurille, jolla pääsee nettiin ja jolla on helppo kirjoittaa meilejä. Tämän asian N97 ajaa loistavasti.

iPhonea on huoli, koska siinä ei ole qwertyä, on hiplattu juttu tuokin.

öö, kyllä mun iPhonessa on qwerty?

Mulla kävi sama juttu. Tilasin saunalahelta jonku paskaluurin ja nyt pitää kituuttaa sitä sitte ainaki 1,5 vuotta. En todellakaan enää osta sikaa säkissä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom