Kysyy boot diskettiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Sanokaas viisaammat! Kun tuo yksi vanha romukone kysyy boottaus diskettiä, eikä minulla ole semmosta. Niin voiko sen kohdan ohittaa jotenkin, että pääsen edes dos-tilaan? Koneessa on 95 tai 98?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos se kysyy boottimediaa heti käynnistyksessä niin varmsita että biossissa on boottijärjestys kohdallaa ja kovo tunnistettuna. Mikäli kaikki on muuten ok, mutta kone edelleenkin kysyy boottaavaa mediaa niin saattaa olla että kovo on paskana. Boottikorpun pystyy tarvittaessa tekemään siihen tarkoitetuilla softilla joiden löytämisessä google auttaa tehokkaasti.

Nyt tää appiukon 120Mhz penttiromukasa, jota saan aina korjata vittuilee taas. Miten se saakin tän aina sekaisin :jahas: Yritän asentaa win98:sia ja kun windowsin eka latausikkuna "valmistellaan windows asennusta varten....jne" on 100% niin kone rupeaa raksuttamaan A: asemaa ja sitten se jökkää koko romu siihen? Scandisk sanoo ettei kovossa ole vikaa, mutta epäilen että on?? Vai onko? Voiko CD-asema tehdä tämmöistä, kun siitäkään en ole varma? Olen kyllä asentanut tähän koneeseen ennenkin 98:sin! Entä toimisko 95 paremmin? Mulla ei kyllä ole 95:sta.

Sain vinkun asennettua, mutta se sanoo tietokoneen käynnistyessä että "Confligt I/O Ports:2F8"?? What mean? Tästä pääsee eteenpäin vain F1 painamalla tai del:llä BIOSIIN.

Kipi I sanoi:
Sain vinkun asennettua, mutta se sanoo tietokoneen käynnistyessä että "Confligt I/O Ports:2F8"?? What mean? Tästä pääsee eteenpäin vain F1 painamalla tai del:llä BIOSIIN.

Google auttaa. #1 , #2 , #3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom