Kysymys ravinnosta

Morjestaa, elikkäs keväällä laihduin 103-->70kg ja alotin sitten käymään salilla myös ahkerammin koska vartalostani jäi jäljelle eräänlainen laihaläski, ja löysävatsanahkainen. (Jäännösläskiä?)
Olen käynyt salilla nyt 6kk ja ensimmäiset 4kk tulokset jäivät pieniksi kun lihomisen pelossa söin liian vähän. Nyt kuitenkin paino noussut ensin hitaasti kun aloin syömään kunnolla ja jaksaminenkin kehittynyt ja rinta ja kädet saaneet hieman muotoa. Painoa 73kg ja viimeisen viikon aikana noussut 74.5kg asti.? Onko normaalia viikon sisään?. Olen 190cm ja 18v poika. kalorit olen yrittänyt pitää 2600-2700. Ravinto koostuu normaalista kotiruoasta johon päälle yritän tietoisesti syödä paljon proteiinia(rahkaa,lihaa,jauheet.jne). Treenaan 3-5 krt viikossa ja joka kerta saan lihakseni täysin veltoksi. neuvoja kaipaisin että saisin lihasta tarttumaan kunnolla mutta kuitenkin ettei tarvisi palata entiseen pömppömaha kuntoon :D kiitoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hiljalleen lisäät kaloreita ja treenaat kunnolla. Nukut hyvin ja nautit elämästä. Oot niin pitkä, että siinä menee aikansa, että tulokset alkaa näkyä tosissaan. Tollanen 190 senttinen nuorimies, ku oot nii siinä 90-100 kilon kohilla jo alkaa näkyä kivasti kehitystä. Millasia treenit sulla on?

-

Hiljalleen lisäät kaloreita ja treenaat kunnolla. Nukut hyvin ja nautit elämästä. Oot niin pitkä, että siinä menee aikansa, että tulokset alkaa näkyä tosissaan. Tollanen 190 senttinen nuorimies, ku oot nii siinä 90-100 kilon kohilla jo alkaa näkyä kivasti kehitystä. Millasia treenit sulla on?

No treenit silleen et maanantai jalat/vatsa/selkä
Keskiviikko rinta/hartiat perjantaina kädet. Sarjat vaihtelevilla liikkeillä 3-4x10-12. Vatsoja tulee tehtyä vähän useamminkin ja joskus käyn neljännenkin päivän salilla. Ja aerobista yritän tehdä parina päivänä 40min.

Mites ois jos ottaisit käyttöön 3- tai 4-jakoisen ohjelman? :) Vaikka allekirjoittaneena en paljoa vielä tiedä.(Ikä 16v ja treeniä takana 2vuotta, mutta tuloksia tullut) voisi toimia paremmin kuin tuo nykyinen jakosi, kun nähtävästi reenaat jalat ja selän samassa treenissä jotka ovat suurimmat lihasryhmät...
Jos käyt neljäkin kertaa/vko salilla niin 4-jakoinen. Itse treenaan seuraavasti:
Päivä1:olkapäät+ojentajat
Päivä2:selkä
Päivä3:hauis+rinta
Päivä4:jalat
Päivä5:lepo
päivä6:kierto alusta
+Joka treenin perään tulee vatsoja ja illalla kävelyä 30min koiran kanssa. Voit toki itse syklittää treenit ja levot niinkuin parhaalle tuntuu ja kalorit plussalla joku 100-300per/pvä :D

Mites ois jos ottaisit käyttöön 3- tai 4-jakoisen ohjelman? :) Vaikka allekirjoittaneena en paljoa vielä tiedä.(Ikä 16v ja treeniä takana 2vuotta, mutta tuloksia tullut) voisi toimia paremmin kuin tuo nykyinen jakosi, kun nähtävästi reenaat jalat ja selän samassa treenissä jotka ovat suurimmat lihasryhmät...
Jos käyt neljäkin kertaa/vko salilla niin 4-jakoinen. Itse treenaan seuraavasti:
Päivä1:olkapäät+ojentajat
Päivä2:selkä
Päivä3:hauis+rinta
Päivä4:jalat
Päivä5:lepo
päivä6:kierto alusta
+Joka treenin perään tulee vatsoja ja illalla kävelyä 30min koiran kanssa. Voit toki itse syklittää treenit ja levot niinkuin parhaalle tuntuu ja kalorit plussalla joku 100-300per/pvä :D

aika kovaa settiä vetää 4 treeniä putkeen yhdellä lepopäivällä ja uusi kierto perään.Laittaisin kyllä 2 treeniä-lepo-2 treeniä tolla jaolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom